
ارتودنسی
تهران
حضوری
تهران
تلفنی
متنی
تخصص
ارتودنسی
کد نظام پزشکی
71147
صرفا برای معاینه اولیه نوبت بگیرید
کشیدن دندان
روکش دندان
ایمپلنت دندان
کشیدن دندان عقل
پروفیلاکسی دندان
بستن فاصله بین دندان
درمان ریشه دندان کودکان (پالپکتومی)
طراحی لبخند
لمینت دندان
عفونت (آبسه) دندان
مطب دکتر ابوالفضل هاشم
تلفن مطب
127 دیدگاه
کاربر نوبت
23 تیر 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
کارشون فوق العاده بود من در 36 سالگی رفتم خدمتشون، و پس از دو سال با بهترین نتیجه دندانهای نامرتب بنده را ارتودنسی و مرتب نمودند از آن روز تا الان که 11 سال میگذرد به راحتی می خندم و از زحماتشون بسیار راضیم،بعد از 11 سال دخترم را برای ارتودنسی آوردم خدمتشون و مطمئنم بهترین نتیجه را خواهم گرفت، براشون آرزوی بهترین ها را دارم
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
11 اسفند 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
سال ۹۴ در دندانپزشکی چمران با آقای دکتر آشنا شدم حدود 6 سال ارتودنسیم طول کشید ولی دندان هایم از تمام دوستانم که پیش دکتر های مختلف ارتودنسی کردند مرتب تر شد. برای کار از جان و دل مایه میگذارند و در عین جدیت بسیار خوش اخلاق دلسوز و با حوصله هستند. تا الان به هرکسی که به ارتودنسی نیاز دارد معرفی کرده ام و همه راضی بودند
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
06 مرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
آقای دکتر خیلی با حوصله و صبورانه ما رو راهنمایی کردن. تمام اطلاعات کامل و در اختیار ما قرار دادن. از همه مهمتر خیلی با دانش هستن. علت مراجعه :پسرم ۷ سالشه.آقای دکتر باید نظر میدادن که نیاز هست ارتودنسی بذارن یا نه. آقای دکتر فرمودن که نیاز نیست. باید نگهدارنده گذاشته بشه. من خیلی راضی بودم
ن
نگار
کاربر دکترتو
15 بهمن 1402
این پزشک را توصیه میکنم
من سال ۹۰ توسط دکتر هاشم ارتودنسی انجام دادم و بسیار راضی بوده و هستم. و همه از مرتب بودن دندان های من تعریف میکنند. اگر قصد ارتودنسی دارید حتما دکتر هاشم رو پیشنهاد میدم. باتشکر از دکتر هاشم
گ
گلناز
کاربر دکترتو
17 تیر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
من سال ۱۳۸۷ پیش دکتر ارتودنسی کردم و خیلییی راضی بودم بهترین و منصف تمرین دکتر هستن انشالله همیشه سلامت باشند.واقعا توصیه میکنم 👍
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
14 مهر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
واقعا از کارشون راضی هستم، هم من و هم برادرم پیش دکتر هاشم رفتیم و کاملا نتیجه مطلوبی گرفتیم. دکتر خیلی منصف و صبور هستند.
م
مرجان
کاربر دکترتو
26 آذر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
برای مشاوره ارتودنسی پسر ده ساله ام مراجعه کردم و با صبر و حوصله به تمام صحبتهایم گوش کردند و به خوبی راهنمایی کردند...
کاربر پذیرش 24
14 خرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
3
دکتر خوبی هستند و با صبر و حوصله و دقیق بیمار رو ویزیت میکنن اما از نظر اخلاقی گاهی بسیار تند و بدبرخورد هستند
کاربر نوبت
14 آبان 1399
این پزشک را توصیه میکنم
5
از کلاس اول دخترم مشکل لثه ونامرتبی دندان داشت 3 سال پیش دکتر در مطب توحید می امدم نتیجه خیلی خوب بود
کاربر نوبت
26 خرداد 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
مشاوره برای ارتودنسی دندانهای دخترم انجام دادم که گفتند الان لازم نیست و تشخیصشان عالی بود
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی