
متخصص جراحی دهان، فک و صورت
تهران
حضوری
اولین نوبت خالی: 06 تیر - 15:00
تهران
500,000تومان
تلفنی
اولین نوبت خالی: 06 تیر - 14:00
15 دقیقه گفتگو
500,000تومان
تخصص
جراحی دهان، فک و صورت
درجه علمی
متخصص
دانشگاه
ازاد تهران
سال فارغ التحصیلی
1395
کد نظام پزشکی
176791
جراح دهان و فک و صورت
انجام کلیه جراحیهای پیچیده فک و صورت و دندان
کارشناس ارشد مکانیک جامدات(دانشگاه صنعتی شریف)
کارشناس مکانیک جامدات(دانشگاه صنعتی شریف)
برنز المپیاد کشوری(فیزیک)
جراحی فلپ پریودنتال (لثه)
پروتز ایمپلنت
ایمپلنت با پیوند استخوان
پودر استخوان ایمپلنت
در آوردن روکش دندان
ارتودنسی دندان
جراحی سینوس فک بالا
ایمپلنت دیجیتال
کانتورینگ صورت
تزریق ژل و بوتاکس
لیفت لثه
جراحی فک
جراحی دندان عقل
شریعتی (سیدخندان)
تلفن مطب
زعفرانیه
تلفن مطب

5
(بر اساس نظر 72 بیمار)
رفتار حرفه ای پزشک (برخورد صبورانه و محترمانه)
5
اختصاص وقت و توضیحات کافی برای مراجعه کننده
4.9
مهارت پزشک در تشخیص و درمان
5
فرایند پذیرش و رفتار منشی و پرسنل
5
شرایط محیط مطب و اتاق انتظار
5
امکانات رفاهی مطب
5
72 دیدگاه
ر
رضوان اشوبی
کاربر طبیبی نو
14 آبان 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
من 54سالمه و سالها بود که مشکل دندان و لثه داشتم.من خارج از ایران زندگی میکنم و انجا هزینه های دندانپزشکی بسیار زیاد است.یکی از اقوام اقای دکتر نایینی را به من معرفی کردند که دنیای من را عوض کرد.امروز بعد 7 ماه کار در کلینیک ایشان به همراته خواهر محترمشان 16واحد ایمپلنت و روکشهای سرامیکی دریافت کردم.همینکه میتوانم راحت غذا بخورم.همین که هیچ کس نفهمید که دندانهایم روکش است و همه فکر میکنند فقط لمینیت کردم.بسیار طبیعی و زیبا شده است.قدردان اقای دکتر هستم.وظیفه ام این بود که تجربه خود را به عنوان یک شهروند جهت راهنمایی دیگران و تشکر از اقای دکتر ایتجا به اطلاع عموم برسانم.دست بوستان هستم.اشوبی
ا
احسان نایینی
مدیر
30 بهمن 1403
سپاس خانم اشوبی عزیز. خوشحالم که بعد از مدت طولانی امروز لبخند و گار زدن سیب رو تجربه کردید. سلامت و شاد باشید
1
0
کاربر پذیرش 24
20 مرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
با سلام دکترنایبنی واقعان پزشکی دلسوز و مهربان تمام تلاش خود را انجام میده که بهترین روش درمان را به بیمار پیشنهاد میده که اکه بخای کار خوب کار درست براساس عمل پزشکی که داره دیگه بستگی به انتخاب بیمار میباشد تمایل داشت برای ادامه درمان انجام وظیفه میکنه تمایل نداشتن هم با احترام از مطب خارج واقعان کمتر پزشکی چنین کاری را میکنه سعی میکنه هر جوری شده به هر طریقی شده درمان چه درست چه غلط باشه به بیمار پیشنهاد میده فقط میخاد پولشو بگیره ولی دکتر نایینی چنین اخلاقی را ندارن امیدوارم خدا کمکشون کنه که با بیمارانش صادقانه رفتار میکنه
کاربر پذیرش 24
20 مرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
با سلام دکترنایبنی واقعان پزشکی دلسوز و مهربان تمام تلاش خود را انجام میده که بهترین روش درمان را به بیمار پیشنهاد میده که اکه بخای کار خوب کار درست براساس عمل پزشکی که داره دیگه بستگی به انتخاب بیمار میباشد تمایل داشت برای ادامه درمان انجام وظیفه میکنه تمایل نداشتن هم با احترام از مطب خارج واقعان کمتر پزشکی چنین کاری را میکنه سعی میکنه هر جوری شده به هر طریقی شده درمان چه درست چه غلط باشه به بیمار پیشنهاد میده فقط میخاد پولشو بگیره ولی دکتر نایینی چنین اخلاقی را ندارن امیدوارم خدا کمکشون کنه که با بیمارانش صادقانه رفتار میکنه
کاربر پذیرش 24
07 آبان 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
سالها از پزشک دیگری خدمات دندانپزشکی دریافت می کردم. به توصیه یکی از دوستان به کلینیک دکتر نائینی مراجعه کردم. خانم دکتر نائینی با صبر و حوصله مثال زدنی و البته تبحر خاصی همه عکس های مربوط به سالهای قبل را چک کردند و علت وضعیت فعلی دندان هایم را تشخیص و کار درمان را آغاز کردند. از برخورد حرفه ای، دوستانه و بسیار گرم ایشان و تیم کلینیک بسیار سپاسگزارم و به دیگران نیز توصیه می کنم. ضمنا حق الزحمه را با تخفیف بسیار خوبی محاسبه کردند. علاوه بر این محیط بسیار دلنشین و زیبای مطب هم مزید بر علت است که مجددا به ایشان مراجعه کنم.
ت
تورج یاراللهی
کاربر طبیبی نو
01 مرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام، من پیش دکتر ایمپلنت کردم، واقعاً از لحاظ شخصیتی درجه 1 و از لحاظ تخصص هم کاملاً کاربلد و حاذق هستند، پرسنل مطب هم عالی، خوش برخورد،هزینه خدمات هم به نظرم نسبت به خیلی از مراکز و دندانپزشکان منصف و منطقی است. به شدت توصیه می کنم از خدماتشون بهره بگیرید. یه چیزی در پایان دوست دارم دلی بگم، دکتر احسان نائینی فوق العاده جنتلمن و کاریزماتیک هستند، خودتون برید و قضاوت کنید. تشکر از سایت طبیبی نو که امکان درج و ثبت تجارب و نظرات کاربران و بیماران رو فراهم کرده است.
ا
احسان نایینی
مدیر
06 مرداد 1404
سلام واحترام جناب مهندس. ممنون از دقت نظر شما و محبتی که به اقای دکتر دارید.خوشحالیم که نتیجه مطلوب بوده و امیدوارم همیشه سلامت و لبتون خندان باشه.
میپسندم
نمیپسندم
ز
زهرا قنائی
کاربر طبیبی نو
30 اردیبهشت 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
بسیار تجربه خوبی بود در این حد که ترس و فوبیای دندونپزشکی من کاملا از بین رفت هم بخاطر تخصص و حرفهای بودن دکتر هم فضای مطب جراحی دندون عقل من رو چندین پزشک گفتن سخته و ... کلی داستان که فقط باعث ترس بیشتر من شده بود اما اینقددددر راحت توی مطب دکتر انجام دادن که نه اذیت شدم نه درد غیرعادی هیچی نداشتم و اینجوریام که چرا زودتر نرفتم پیش دکتر
ا
احسان نایینی
مدیر
31 اردیبهشت 1404
ممنون از لطف شما خانم قنائی عزیز
میپسندم
نمیپسندم
س
سها صمدیان
کاربر طبیبی نو
10 آذر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
با تشکر از مجموعه خوبتون من لبخند لثه ای داشتم و چندین سال بود که میخواستم این مشکل رو برطرف کنم تا اینکه با کلینیک دکتر نائینی آشنا شدم و از نمونه کار هاشون خیلی خوشم اومد و برای ویزیت اومدم و در یک جلسه جراحی انجام شدبدون هیچ دردی و حتی روز بعد عمل هم هیچ دردی نداشتم در کل نتیجه خیلی خوب بود و از کار حرفه ای و برخورد بسیار راضی بودم
کاربر پذیرش 24
02 مرداد 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
من پیش آقای دکتر نائینی 4 تا دندونمو ایمپلنت کردم به شدت میترسیدم ولی با صحبت های آقای دکتر و آرامشی که داشتن، من راضی به انجام این کار شدم مدت زمان جراحیم یک ساعت بود ، نه دردی داشتم و نه حس بدی( حین عمل و بعد عمل) خیلی از ایشون و مجموعه شون راضیم کاش زودتر با ایشون آشنا میشدم دکتری به شدت حرفه ای و با اخلاق ممنونم ازتون
ل
لیلا دهقان
کاربر طبیبی نو
09 اسفند 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام من فوبیای دندانپزشکی داشتم و چندین جلسه تراپی رفته بودم و ترس دندانپزشکی سالها عذاب کشیدم اما آقای دکتر کار هزاران تراپی انجام دادن و ترسم از دندانپزشکی ازبین رفت من دو واحد ایمپلت داشتم عالی در کوتاه ترین زمان انجام و شب هم من اصلا درد نداشتم عاااالی بود ممنونم اقای دکتر 🤩
ا
احسان نایینی
مدیر
06 مرداد 1404
سلام واحترام خانم دهقان عزیز و شجاع.به نظرم که شما اصن نمیترسیدین .فکر میکردین که میترسین.اما نتیجه خوبی داریم امروز و خوشحالم که در خدمتتون هستیم
میپسندم
نمیپسندم
ع
علیرضا
ادمین
24 آبان 1404
عالی2
میپسندم
نمیپسندم
ش
شفیقه دولتی
کاربر طبیبی نو
26 بهمن 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
بسیار راضی هستم از اینکه ایشان را برای درمان انتخاب کردم . و با خیال راحت و امنیت خاطر درمانم را دنبال کردم و همیشه برایشان بهترین ها رو آرزومندم . پزشک حرفه ای و بسیار محترم و بزرگوار
ا
احسان نایینی
مدیر
14 اردیبهشت 1405
سپاس خانم دولتی عزیزم. روکشاتونو این هفته تحویل بگیرید بعدش دوست دارم اون لبخندای زیباتونو ببینم.
میپسندم
نمیپسندم
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.