
جراحی دهان، فک و صورت
تهران
حضوری
تهران
تلفنی
متنی
تخصص
جراحی دهان، فک و صورت / رادیولوژی دهان، فک و صورت
کد نظام پزشکی
51920
کشیدن دندان
روکش دندان
ایمپلنت دندان
کشیدن دندان عقل
پروفیلاکسی دندان
بستن فاصله بین دندان
درمان ریشه دندان کودکان (پالپکتومی)
طراحی لبخند
لمینت دندان
عفونت (آبسه) دندان
مطب دکتر مریم سهرابی در تهران
تلفن مطب
112 دیدگاه
کاربر نوبت
14 دی 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
با سلام من کشیدن دندان 6 چپ بالا و همچنین ایمپلنت همان دندان را خدمت ایشان انجام دادم که باتوجه به اینکه در زمان دندانپزشکی اهمیشه دچار استرس و حالت تهوع میشدم خوشبختانه با دست سبک ایشانبرای اولین باردر عمرم اصلا دچار هیچکدام از این عوارض نشدم وکلا کشیدن دندانم ظرف 2 دقیقه و ایمپلنتم که همراه با تزریق پودر استخوان و...بود حدود40 دقیقه و به نحو احسنت انجام شد فقط حیف که ایشان در زمینه پر کردن دندان فعالیت نمیکنند
کاربر پذیرش 24
28 بهمن 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
بهترین بودن ولی باکمال تاسف دنیا براش تحمل بهترینها انگار سخته ودست روزگار این گل پر ثمر را پرپر کرد وروح پاکشان به دیار ابدیت هجرت کرد بنده از بیمارانشان بودم و6 عدد ایمپلنت برام انجام دادن ولی بسیار شیفته اخلاق وشخصیت این بانو بودم که نمیدونم چی بگم جایگاهشان نزد عبودیت بسیار والا خواهدبود.
کاربر نوبت
15 آذر 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
ایشان عالی بودن دندان6 بالام احتیاج به کشیدن داشت پیش چند تا متخصص رفتم و ویزیت شدم همگی به اتفاق میگفتن کشیدن این دندان نیاز به جراحی و حداقل45 دقیقه زمان داره و استرس زیادی داشتم ایشان بعد از ویزیت گفتن نگران نباش زیاد اذیتت نمیکنم فکر میکنم حدود دو دقیقه بعد دندانم کشیده شده بود
کاربر نوبت
22 تیر 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
مادرم غدهای در صورتشون بود ایشون در نهایت تواضع علیرغم اینکه تجربه چنین عملی رو داشتند پیشنهاد کردند جراحی رو توسط پزشک دیگری انجام بدیم
کاربر پذیرش 24
21 مرداد 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
پدرم کانسر زبان داشتن،ایشون پدر رو جراحی کردن،نتیجه عالی بود،بسیار دکتر با اخلاقی بودن ،وقتی شنیدم فوت کردن ،بشدت متاثر شدم روحش شاد
کاربر نوبت
17 فروردین 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
نتیجه کار عالی بود خانم دکتر خیلی باحوصله و خوش اخلاق هستن درمورد کار و مشاوره که اصل کار دکتر هستش فوق العاده خوب بودن
کاربر نوبت
07 بهمن 1398
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام.حدودا 14 سال پیش دو تا از دندانهای منو عصب کشی وپر کردن خدارا شکر تا الان مشکلی پیش نیومده.خیلی خیلی کارشون درسته...
کاربر نوبت
22 مهر 1398
این پزشک را توصیه میکنم
5
بسیار بسیار دکتر عالی بودند . من مادر تحت درمان بودن . با وجود بیماری دیبابت اصلا برای ایشان مشکلی پیش نیامد .
کاربر نوبت
04 دی 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
دندان عقل فک بالا آبسه و خانم سهرابی آن را عمل کردند چند سال است که برای معاینه مشتری ایشان هستم
کاربر پذیرش 24
19 اسفند 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر بسیار حاذق، متعهد و دلسوزی بودن. حیف و صد حیف که دیگر پیش ما نیتن. روحشون قرین رحمت الهی
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی