
متخصص دندانپزشکی کودکان
کرج
حضوری
کرج
تلفنی
متنی
تخصص
دندانپزشکی کودکان
درجه علمی
متخصص
کد نظام پزشکی
128461
کشیدن دندان
روکش دندان
ایمپلنت دندان
کشیدن دندان عقل
پروفیلاکسی دندان
بستن فاصله بین دندان
درمان ریشه دندان کودکان (پالپکتومی)
طراحی لبخند
لمینت دندان
عفونت (آبسه) دندان
مطب دکتر سمانه آقازاده
تلفن مطب
180 دیدگاه
آ
آیلی امینی
کاربر پذیرش 24
21 خرداد 1403
این پزشک را توصیه نمیکنم
با سلام ، ویزیت سریعا انجام شد ، خوش برخورد هستن ولی یه دندون دخترمو فیشور سیلانت کردن که همون لحظه حدس زدم خیلی گرون گرفتن چون من مرتبا اینکار رو برای دخترم پیش دکتر مخصوصش انجام میدادم و تا حدودی در جریان قیمتها بودم ولی گفتم شاید بعداز عید خیلی گرون شده باشه و من نمیدونم، به هرحال اینکار انجام شد و بعد که با مطب دکتر دخترم تماس گرفتم و از،دوتا مرکز دیگه هم پرسیدم متوجه شدم دقیقا دوبرابر جای دیگه حساب کردن ، یعنی پول دوتا دندون رو برای یه دندون گرفتن و اینکارشون اصلا خوشایند نبود ،،، ناگفته نمونه که دکتر دندانپزشک دخترم فوق تخصص دندانپزشکی کودکان و هیات علمی هستن و تعرفه شون هم بالاترین تعرفه ست ، با اینحال پولی که اینجا گرفته شد دوبرابر پولی بود که دکتر دخترم میگرفتن
کاربر پذیرش 24
27 اسفند 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
اول از همه اینکه منشی بسیار خوش برخوردی دارند و دکتر آقازاده بسیار دکتر حرفه ای و با اخلاق و زیبایی هستند.دندان پسرم دو روزی بود آبسه داشت و من دم عید واقعا نمیدونستم کجا دکتر ببرمش که خانم دکتر رو پیدا کردم و دندان پسرم عفونت داشت و کشید،و چون دندان شیری بود گفتند یک روز التهابات کمتر بشه و فرداش هم به مطب مراجعه کردیم و فضانگهدارنده گذاشتند برای جای خالی بین دندان ها .ومن واقعا رضایت کامل دارم وبه دوستان پسرم حتما خانم دکتر آقازاده رو پیشنهاد میدم .
کاربر پذیرش 24
25 خرداد 1405
این پزشک را توصیه میکنم
5
من دختر ۳سالم شب یهو دندان درد شدید گرفت برم فردان و بزرگ ترین اشتباه زندگیم بود.دندان دخترم رو با شرایط خیلی بدی کشیدن.از اونجا شد که دخترم از دکتر ترس شدید داشت .۱سال و نیم بعد با کلی دندان خراب رفتم پیش ایشون و موضوع رو در جریان گذاشتم.جلسه ی اول واقعا باورم نمیشد دخترم نشست و کار رو انجام دادن.الان هم دندان هم خواهرشو هم خودش رو تحت درمان هستن و دارن درست میکنن با هم
ل
لبلا رستمی
کاربر پذیرش 24
05 شهریور 1402
این پزشک را توصیه میکنم
با اینکه اتفاقی با ایشون و کارکنانشان آشنا شدم و وقت قبلی نداشتم،اما با خوشرویی و صبوری بنده رو پذیرش کردن و دکتر هم با اخلاق و مهربانی پسرم رو معاینه کردن قبلا پسرم ترس و استرس داشت که در محیط آرام مطب تبدیل شد به آرامش واقعا به همه مامان بابا ها پیشنهاد میکنم کوچولوهاشونو با اعتماد کامل ببرن پیش ایشون
کاربر پذیرش 24
29 آذر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
من دخترم از امپول میترسه چه برسه به دندون درست کردن که باید از کلی لوازم استفاده بشه و خودم خیلی نگرانه این مسعله بودم که دخترم نتونه تحمل کنه و همکاری نکنه ولی خوب به لطف خدا و تجربه و رفتار خانم دکتر و کار ایشون واقعا همه چی خوب پیش رفت طوری که الان دخترم میگه برای دندون بعدیش دوباره پیش ایشون بره
آ
آیلی امینی
کاربر پذیرش 24
19 مرداد 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
با سلام ، دندون شیری دختر 10 سالم یه پوسیدگی خیلی خیلی کوچیک و سطحی داشت که صلاحدیدن روکش بشه و یک دقیقه بیشترم کار نبرد ، درک نکردم چرا دندونی که تا یکسال دیگه قراره بیفته و پوسیدگی خیلی کوچیک و سطحی داره چرا باید روکش بشه و اینهمه هزینه پرداخت بشه
پ
پرهان موسوی
کاربر پذیرش 24
30 مرداد 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتری بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد،طوری با بچه ها رفتار میکنند که دوباره دخترم راغب به ادامه درمان شد.محیط،بسیار تمیز و نوبت دهی،مناسب .منشی خوب و اینکه در صورت لزوم به عکس برداری از دندان ،رادیولوژی در ساختمان پزشکان موجوده.بنده که راضی بودم
ا
انسیه سه طاقیان
کاربر پذیرش 24
02 اسفند 1401
این پزشک را توصیه میکنم
4
با وجود اینکه خودم خیلی استرس داشتم برای همکاری با پزشک،به دور از تصورم خیلی خوب ارتباط برقرار کرد با خانوم دکتر و البته هم رفتارشون و ارتباطشون با بچه ها خیلی خوب و مهربون بود و تو کارشون هم دقیق و وقت شناس بودن برای بار دوم هم راضی بودم
پ
پرهان موسوی
کاربر پذیرش 24
20 شهریور 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
بسیار پزشک خوش برخورد،کارامد،مطب، تمیز واراسته مناسب اطفال به صورتی که خود دخترم تمایل به حضور درمطب میشد،منشی خوش برخورد ،دسترسی مناسب و نوبت دهی مرتب چه اینترنتی چه حضوری،در موردهزینه هم مثل تعرفه تمام دندانپزشکان
کاربر پذیرش 24
29 بهمن 1403
این پزشک را توصیه میکنم
3.67
بابت فقط دیدن دندان های دخترم ۳۰۰ تومان ویزیت پرداخت کردم که معمولا دنداپزشک ها ویزیت رو رایگان انجام میدند و هزینه های درمانشون هم خیلی بالاتر از جاهای دیگه بود من کاری انجام ندادم از نظر رفتار بسیار محترم
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی