طبیبی نو
  • خانه
  • پزشکان
  • تخصص ها

خانه

پزشکان

پروفایل

طبیب یاب

vectorvector
https://t.me/Tabibinohttps://wa.me/989033459324https://www.instagram.com/tabibino
Tabibino

دسترسی سریع

خانه

تخصص ها

پزشکان

سوالات

طبیبی نو

درباره ما

قوانین و مقررات

سوالات متداول

مقالات

تماس با ما

ارتباط با ما

crm@tabibino.com

online-buisiness-certificate
enamad-certificate
samandehi-certificate

کلیه حقوق این وبسایت برای طبیبی نو محفوظ است. ©2025

  1. خانه
  2. پزشکان کرج
  3. متخصص دندانپزشکی کودکان
doctor profile picture

دکتر سمانه آقازاده

متخصص دندانپزشکی کودکان

کرج

4.8

(180)

180 دیدگاه
بدون پرسش و پاسخ

معرفی

خدمات

اطلاعات تماس

نظرات

پرسش و پاسخ

نوع مشاوره را انتخاب نمایید:

ویزیت

حضوری

کرج


مشاوره

تلفنی


مشاوره

متنی


درباره دکتر سمانه آقازاده

تخصص

دندانپزشکی کودکان

درجه علمی

متخصص

کد نظام پزشکی

128461

خدمات

کشیدن دندان

روکش دندان

ایمپلنت دندان

کشیدن دندان عقل

پروفیلاکسی دندان

بستن فاصله بین دندان

درمان ریشه دندان کودکان (پالپکتومی)

طراحی لبخند

لمینت دندان

عفونت (آبسه) دندان

اطلاعات تماس

مطب دکتر سمانه آقازاده

کرج، مهرشهر- بلوار ارم- بن بست رز- ساختمان رز( سالیان)- طبقه 4- واحد 24

تلفن مطب

امتیاز و دیدگاه کاربران

180 دیدگاه

آ

آیلی امینی

کاربر پذیرش 24

21 خرداد 1403

این پزشک را توصیه نمی‌کنم

با سلام ، ویزیت سریعا انجام شد ، خوش برخورد هستن ولی یه دندون دخترمو فیشور سیلانت کردن که همون لحظه حدس زدم خیلی گرون گرفتن چون من مرتبا اینکار رو برای دخترم پیش دکتر مخصوصش انجام می‌دادم و تا حدودی در جریان قیمتها بودم ولی گفتم شاید بعداز عید خیلی گرون شده باشه و من نمیدونم، به هرحال اینکار انجام شد و بعد که با مطب دکتر دخترم تماس گرفتم و از،دوتا مرکز دیگه هم پرسیدم متوجه شدم دقیقا دوبرابر جای دیگه حساب کردن ، یعنی پول دوتا دندون رو برای یه دندون گرفتن و اینکارشون اصلا خوشایند نبود ،،، ناگفته نمونه که دکتر دندانپزشک دخترم فوق تخصص دندانپزشکی کودکان و هیات علمی هستن و تعرفه شون هم بالاترین تعرفه ست ، با اینحال پولی که اینجا گرفته شد دوبرابر پولی بود که دکتر دخترم میگرفتن

کاربر پذیرش 24

27 اسفند 1403

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

اول از همه اینکه منشی بسیار خوش برخوردی دارند و دکتر آقازاده بسیار دکتر حرفه ای و با اخلاق و زیبایی هستند.دندان پسرم دو روزی بود آبسه داشت و من دم عید واقعا نمیدونستم کجا دکتر ببرمش که خانم دکتر رو پیدا کردم و دندان پسرم عفونت داشت و کشید،و چون دندان شیری بود گفتند یک روز التهابات کمتر بشه و فرداش هم به مطب مراجعه کردیم و فضانگهدارنده گذاشتند برای جای خالی بین دندان ها .و‌من واقعا رضایت کامل دارم و‌به دوستان پسرم حتما خانم دکتر آقازاده رو پیشنهاد میدم .

کاربر پذیرش 24

25 خرداد 1405

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

من دختر ۳سالم شب یهو دندان درد شدید گرفت برم فردان و بزرگ ترین اشتباه زندگیم بود.دندان دخترم رو با شرایط خیلی بدی کشیدن.از اونجا شد که دخترم از دکتر ترس شدید داشت .۱سال و نیم بعد با کلی دندان خراب رفتم پیش ایشون و موضوع رو در جریان گذاشتم.جلسه ی اول واقعا باورم نمیشد دخترم نشست و کار رو انجام دادن.الان هم دندان هم خواهرشو هم خودش رو تحت درمان هستن و دارن درست میکنن با هم

ل

لبلا رستمی

کاربر پذیرش 24

05 شهریور 1402

این پزشک را توصیه می‌کنم

با اینکه اتفاقی با ایشون و کارکنانشان آشنا شدم و وقت قبلی نداشتم،اما با خوشرویی و صبوری بنده رو پذیرش کردن و دکتر هم با اخلاق و مهربانی پسرم رو معاینه کردن قبلا پسرم ترس و استرس داشت که در محیط آرام مطب تبدیل شد به آرامش واقعا به همه مامان بابا ها پیشنهاد میکنم کوچولوهاشونو با اعتماد کامل ببرن پیش ایشون

کاربر پذیرش 24

29 آذر 1403

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

من دخترم از امپول میترسه چه برسه به دندون درست کردن که باید از کلی لوازم استفاده بشه و خودم خیلی نگرانه این مسعله بودم که دخترم نتونه تحمل کنه و همکاری نکنه ولی خوب به لطف خدا و تجربه و رفتار خانم دکتر و کار ایشون واقعا همه چی خوب پیش رفت طوری که الان دخترم میگه برای دندون بعدیش دوباره پیش ایشون بره

آ

آیلی امینی

کاربر پذیرش 24

19 مرداد 1402

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

با سلام ، دندون شیری دختر 10 سالم یه پوسیدگی خیلی خیلی کوچیک و سطحی داشت که صلاحدیدن روکش بشه و یک دقیقه بیشترم کار نبرد ، درک نکردم چرا دندونی که تا یکسال دیگه قراره بیفته و پوسیدگی خیلی کوچیک و سطحی داره چرا باید روکش بشه و اینهمه هزینه پرداخت بشه

پ

پرهان موسوی

کاربر پذیرش 24

30 مرداد 1401

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

دکتری بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد،طوری با بچه ها رفتار می‌کنند که دوباره دخترم راغب به ادامه درمان شد.محیط،بسیار تمیز و نوبت دهی،مناسب .منشی خوب و اینکه در صورت لزوم به عکس برداری از دندان ،رادیولوژی در ساختمان پزشکان موجوده.بنده که راضی بودم

ا

انسیه سه طاقیان

کاربر پذیرش 24

02 اسفند 1401

این پزشک را توصیه می‌کنم

4

با وجود اینکه خودم خیلی استرس داشتم برای همکاری با پزشک،به دور از تصورم خیلی خوب ارتباط برقرار کرد با خانوم دکتر و البته هم رفتارشون و ارتباطشون با بچه ها خیلی خوب و مهربون بود و تو کارشون هم دقیق و وقت شناس بودن برای بار دوم هم راضی بودم

پ

پرهان موسوی

کاربر پذیرش 24

20 شهریور 1401

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

بسیار پزشک خوش برخورد،کارامد،مطب، تمیز واراسته مناسب اطفال به صورتی که خود دخترم تمایل به حضور درمطب میشد،منشی خوش برخورد ،دسترسی مناسب و نوبت دهی مرتب چه اینترنتی چه حضوری،در موردهزینه هم مثل تعرفه تمام دندانپزشکان

کاربر پذیرش 24

29 بهمن 1403

این پزشک را توصیه می‌کنم

3.67

بابت فقط دیدن دندان های دخترم ۳۰۰ تومان ویزیت پرداخت کردم که معمولا دنداپزشک ها ویزیت رو رایگان انجام میدند و هزینه های درمانشون هم خیلی بالاتر از جاهای دیگه بود من کاری انجام ندادم از نظر رفتار بسیار محترم

پرسش و پاسخ

مایلم سوالم برای پزشکان دیگر هم ارسال گردد تا سریعتر پاسخ دریافت کنم

پاسخ دکتر به صورت خصوصی فقط برای من قابل مشاهده باشد

بدون پرسش و پاسخ


سوالات متداول

سؤالات شما، پاسخ‌های شفاف ما

ثبت‌نام در طبیبی‌نو بسیار ساده است. کافی است وارد وب‌سایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را به‌عنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال می‌شود و می‌توانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.

نوع مشاوره را انتخاب نمایید:

ویزیت

حضوری

کرج


بیمار

بیمار

جستجو، رزرو آنلاین و ثبت تجربه درمانی در چند دقیقه

ثبت نام
پزشک

پزشک

وقت بیماران، پرونده‌ها و امور مالی را در یک پلتفرم ساده مدیریت کنید

ثبت نام
کادر درمان

کادر درمان

عضو شبکه مراکز درمانی شوید و فرصت‌های کاری تازه را پیدا کنید

ثبت نام
مراکز درمان و دارو

مراکز درمان و دارو

نوبت‌دهی، پرونده‌ها و تیم درمان را با ابزارهای طبیبی‌نو ساده‌تر کنید

ثبت نام

مشاوره

تلفنی


مشاوره

متنی