طبیبی نو
  • خانه
  • پزشکان
  • تخصص ها

خانه

پزشکان

پروفایل

طبیب یاب

vectorvector
https://t.me/Tabibinohttps://wa.me/989033459324https://www.instagram.com/tabibino
Tabibino

دسترسی سریع

خانه

تخصص ها

پزشکان

سوالات

طبیبی نو

درباره ما

قوانین و مقررات

سوالات متداول

مقالات

تماس با ما

ارتباط با ما

crm@tabibino.com

online-buisiness-certificate
enamad-certificate
samandehi-certificate

کلیه حقوق این وبسایت برای طبیبی نو محفوظ است. ©2025

  1. خانه
  2. پزشکان تهران
  3. رادیولوژی دهان، فک و صورت
doctor profile picture

دکتر شهریار شهاب

رادیولوژی دهان، فک و صورت

تهران

4.8

(112)

112 دیدگاه
بدون پرسش و پاسخ

معرفی

خدمات

اطلاعات تماس

نظرات

پرسش و پاسخ

نوع مشاوره را انتخاب نمایید:

ویزیت

حضوری

تهران


مشاوره

تلفنی


مشاوره

متنی


در صورتی که دکتر شهریار شهاب هستید، ثبت‌نام خود را تکمیل نمایید.

درباره دکتر شهریار شهاب

تخصص

رادیولوژی دهان، فک و صورت

کد نظام پزشکی

35969

درمان و مشاوره در خصوص :

افسردگی / سکس تراپی / مهاجرت / زوج درمانی و مشکلات جنسی / تروماها و آسیبهای کودکی / اضطراب / وسواس / مسیر زندگی / آسیبهای اجتماعی - محیطی / روابط خانوادگی / مشکلات رابطه با فرزند نوجوان – جوان / مصرف مواد ( گل و .. ) / تعرض جنسی / استرس و بیماریهای ناشی از آن / ADHD

 

 

خدمات

کشیدن دندان

روکش دندان

ایمپلنت دندان

کشیدن دندان عقل

پروفیلاکسی دندان

بستن فاصله بین دندان

درمان ریشه دندان کودکان (پالپکتومی)

طراحی لبخند

لمینت دندان

عفونت (آبسه) دندان

اطلاعات تماس

مطب دکتر شهریار شهاب در تهران

تهران، مطب: تهران، محله جردن - پارک ملت (امانیه)، بلوار نلسون ماندلا، گلشهر

تلفن مطب

امتیاز و دیدگاه کاربران

112 دیدگاه

س

سارا

کاربر دکترتو

21 خرداد 1404

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

سلام، من جلسه دوممو گذروندم و اول خواستم یکم بیشتر بگذره نظر بدم ولی انقد روند درمان توی همین دو جلسه عالی بود که با همسرم تصمیم گرفتیم الان نظرمونو بدیم، میشه گفت ما یسری مشکلات زناشویی بعد ازدواج داشتیم و بخاطر دخالت های خواهر شوهرام رابطمون به طلاق کشیده بود تقریبا، خیلی گشتم دنبال مشاوره ازدواج خوب که توی دولت یا زعفرانیه باشه که طبق نظرات دکتر بهکامو انتخاب کردم، مارو از استانه طلاق رسوندن به یه رابطه ی صمیمی و همسرم دیگه اجازه نمیده به خانوادش که تو رابطمون دخالت کنن. واقعا دکتر عالی هستن صد پیشنهاد میکنم، حتی برای دخترمونم که بخاطر کنکور اضطراب و استرس داره میخوایم به ایشون مراجعه کنیم. نوبت دهی عالی هم دارن. تشکر از سایت خوبتون.

ب

بنیامین

کاربر دکترتو

30 اردیبهشت 1404

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

سلام به همگی، میخوام از تجربه ی خودم از دکتر بهکام بگم. اول از همه بگم من بابت مشکلات بعد ازدواج به ایشون مراجعه کردم و کاملا رابطمون رو به طلاق بود با اینکه فقط چند ماهه ازدواج کردیم. من ایشون رو تو لیست بهترین مشاور زناشویی در زعفرانیه پیدا کردم و اول دو به شک بودم که برم پیششون ولی در نهایت رفتم و میتونم بگم همین جلسه اولی که گذشت یک دیدگاه دیگه ای به من دادند که دید من به کلی داره عوض میشه و تصمیم گرفتم با خانومم جلسه بعدی رو بریم. سپاس فراوان از جناب دکتر و تیم حرفه ایشون چون حتی برای نوبت دهی و نشستن در مطب معطل نشدیم و همه چیز روی تایم بود.

ک

کلارا

کاربر دکترتو

29 مرداد 1404

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

سلام من و پارتنرم قصد ازدواج داشتیم و برای حل یه سری موضوعات مهمی که بینمون به وجود اومده بود، دنبال یک روانشناس قابل اعتماد بودیم که آقای دکتر بهکام رو دوستم معرفی کردو ما مراجعه کردیم. ایشون بسیار منطقی و به دور از قضاوت با ما برخورد کردند و مسایلی رو مطرح کردند که من متوجه شدم شاید الان سن ما برای ازدواج خیلی زود است و یا شاید برای هم ساخته نشده باشیم. از همه نظر دکتر خیلی محترم بودند و من خودم همچنان به ایشون مراجعه میکنم. ممنونم از ایشون که چشم منو برای انتخاب درست و مناسب باز کردند و کورورانه تصمیم نگرفتم

ک

کاربر دکترتو

کاربر دکترتو

18 آبان 1403

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

منو همسرم در آستانه ی جدایی بودیم و این موضوع باعث شده بود که دختر و پسرم به شدت مضطرب بشن ، هر روز گریه کنن و افت تحصیلی شدید پیدا کنن. از طرف دیگه از شدت ترس وابستگی شدید به من پیدا کرده بودن و حتی میترسیدن برن مدرسه . برادرم که در کانادا مراجع دکتر بهکام بود ، ایشون رو بهم معرفی کردن و دکتر بهکام واقعا با یک درمان سنگین معجزه کردن . نه تنها رابطه ی من و همسرم رو درست کردن بلکه پیآمد دیگر درمانشون این بود که آسیبهای بچه هامون حداقل بشه و بتونن از اون وضعیت بد دربیان . واقعا دستشون درد نکنه.

ک

کبری

کاربر دکترتو

03 اردیبهشت 1404

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

سلام من یه مادربزرگی هستم که دو ساله از نوه های عزیزم دور شدم و مهاجرت کردند. دیگه نتوانستم دلتنگی رو تحمل کنم و به پیشنهاد همسایمون به آقای دکتر بهکام مراجعه کردم. اصلا جوری با محبت به من حرف میزنند انگار پسر خودم هست و خیلی باهاشون احساس راحتی داشتم. چند جلسه است که پیششون میروم و خدا روشکر به توصیه ایشون سرمو گرم کردم و کمتر اذیت میشم و از طرف دیگر جلساتشون خیلی صمیمی و دوستانه است. ممنونم ازشون البته ببخشید مثل بقیه نتونستم خیلی قشنگ حرف بزنم

ک

کاربر دکترتو

کاربر دکترتو

21 تیر 1404

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

سلام من برای درمان مشکلات مربوط به رابطه جنسی با همسرم به آقای دکتر مراجعه کرده بودم چون دکتر زنان گفته بود مشکل جسمی ندارم و باید با مشاور صحبت کنم که خود دکترم آقای دکتر بهکام رو معرفی کردند و گفتند در زمینه سکستراپی ایشون همتا ندارند. واقعا هم همین بود و تعریف الکی نکرده بودند و من نصف هزینه درمان قبلی رو دادم و واقعا تاثیراتش رو ر رابطه ام مششاهده کردم و خیلی خوشحالم که آرامش به من و زندگیم برگشت و از ایشون ممنونم. لطفا اسمم مشخص نباشه.

ف

فائزه

کاربر دکترتو

08 خرداد 1404

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

سلام پسر من مدتی بود نسبت به درسهایش بی توجه و بی انگیزه شده بود و برعکس دائم با دوستاش بیرون از خونه بودند که به پیشنهاد مشاوره مدرسه اوردمش دکتر بهکام باهاش صحبت کرد حدود 6 جلسه اومدیم و دکتر به ما گفتند این بچه تو مدرسه اضطراب و استرس از سال بالایی ها داره وما به مدرسه اش اطلاع دادیم و از اونموقع خیلی خیلی بهتر شده و شکرخدا میکنم که تونستیم با چنین دکتر خوبی برخورد کنیم. البته من بازم میفرستمش که مجدد از این مشکلات براش پیش نیاد

ک

کاربر دکترتو

کاربر دکترتو

02 شهریور 1404

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

یکی از مهمترین عللی که باعث شد من آقای دکتر بهکام رو برای مشاوره انتخاب کنم، این بود که جاریم و همسرش هم برای موضوعی مشابه با ما به ایشون مراحعه کرده بودند و خداروشکر ارامش به زندگیشون بازگشت. همسر من بسیار ادم دهن بینی است و این موضوع زندگی رو برای من جهنم کرده حتی همین باعث سرد شدن روابط جنسی ما هم شده بود که خداروشکر دکتر چند جلسه باهاش صحبت کرد و الان یکم بهتر شده اما نیاز هست جلساتمون را تا کامل برطرف شدن این موضوع ادامه بدیم.

م

مهرانگیز

کاربر دکترتو

19 تیر 1404

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

حدود سه ماهی است که با آقای دکتر بهکام ملاقات میکنم و شاید بتونم بگم تو این چند سال بهترین روانشناسی هست که تو تهران دیدم. بسکه ایشون آگاه و با تجربه هستند و حرف رو از دهن من خارج نشده میفهممند. در طول جلسات بسیار آرامش دارم و بخاطر اتفاقات تلخی که سر کار برای من افتاد و مجبور شدم استعفا بدم و خشمی که از درون من خالی نشده بود به پیشنهاد دوستم به ایشون مراجعه کردم و الان ارامشم تقریبا بهم برگشته و علاقمندم جلساتم رو ادامه دهم.

ک

کاربر دکترتو

کاربر دکترتو

12 اسفند 1403

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

مدرسه پسرم به ما گفته بودند بچتون بیش فعالی داره و ببریدش روانشناس، اون روانشناس آقای دکتر بهکام رو به ما معرفی کردند و گفتند در کارشون حرفه ای هستند. ایشان با دو یا سه جلسه راهکارهای بسیار موثری به ما دادند و فهمیدیم نه تنها پسرمان بیش فعالی نداشت که چه استعدادی در ورزش داشته و ما بی خبر بودیم. خدا خیرشون بده که نگرانی ما رو به امید تبدیل کردند و ما همچنان با ایشان جلسه ست میکنیم و از راهکارهاشون بهره میگیریم.

پرسش و پاسخ

مایلم سوالم برای پزشکان دیگر هم ارسال گردد تا سریعتر پاسخ دریافت کنم

پاسخ دکتر به صورت خصوصی فقط برای من قابل مشاهده باشد

بدون پرسش و پاسخ


سوالات متداول

سؤالات شما، پاسخ‌های شفاف ما

ثبت‌نام در طبیبی‌نو بسیار ساده است. کافی است وارد وب‌سایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را به‌عنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال می‌شود و می‌توانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.

نوع مشاوره را انتخاب نمایید:

ویزیت

حضوری

تهران


بیمار

بیمار

جستجو، رزرو آنلاین و ثبت تجربه درمانی در چند دقیقه

ثبت نام
پزشک

پزشک

وقت بیماران، پرونده‌ها و امور مالی را در یک پلتفرم ساده مدیریت کنید

ثبت نام
کادر درمان

کادر درمان

عضو شبکه مراکز درمانی شوید و فرصت‌های کاری تازه را پیدا کنید

ثبت نام
مراکز درمان و دارو

مراکز درمان و دارو

نوبت‌دهی، پرونده‌ها و تیم درمان را با ابزارهای طبیبی‌نو ساده‌تر کنید

ثبت نام

مشاوره

تلفنی


مشاوره

متنی