
پوست، مو و زیبایی
بیرجند
حضوری
بیرجند
تلفنی
متنی
تخصص
پوست، مو و زیبایی
کد نظام پزشکی
19990
میکرونیدلینگ
برداشتن زگیل
عفونت پوست
جوش صورت
عفونت پوست سر
منگوله پوستی
چین و چروک صورت
پیسی (ویتیلیگو)
کربوکسی تراپی
شوره سر
مطب دکتر عصمت شبان در بیرجند
تلفن مطب
452 دیدگاه
کاربر نوبت
03 خرداد 1397
این پزشک را توصیه میکنم
5
من صورتم پر جوووش شده بود رفتم پیش ایشون خیلی راضی بودن عالی بود حتی یادمه چند سال پیش بین تمام انگشت های دستم زگیل در آورده بود که پیش دکتر قادری رفتم که بتونن زگیل ها رو بسوزن ایشون موقف نشدن و دیگه اومدم پیش خانم دکتر شبان و تمام زگیل های بین انگشت مو سوزوندن و دیگه خداروشکر خبری از زگیل نیس من که واقعا از کارشون راضیم البته ناگفته نماند داروهای خانم دکتر خارجیه و هزینه زیادی می خواد ولی عااالی آخه توی داروهای ایرانی نتیجه نمیگیری که بخوای ایشون دستور داروی ایرانی و بدن
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
12 تیر 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
من برای بیماری خودم پیش ۵-۴ تا دکتر رفتم و نتیجه ای ندیدم به پیشنهاد یکی از دوستانم به خانم دکتر مراجعه کردم خانم دکتر با دقت به صحبت هام گوش دادن و با تجربه و تخصص بالایی که داشتن تونستن بیماری منو درمان کنن . من که خیلی خیلی دعاشون می کنم و ازشون خیلی خیلی راضیم و به بقیه هم ایشون رو پیشنهاد می کنم. با آرزوی سلامتی برای تمام بیماران و با آرزوی طول عمری باعزت برای خانم دکتر مهربون 🌱
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
14 اردیبهشت 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر بسیاااار باتجربه خوش برخورد وبسیار باارامش برخورد میکردن..توضیحاتشون کامل بود و داروهایی هم ک دادن گفتن گرفتم ببرم بهشون نشون بدم و همون موقع هم چک میکردن دارو اشتباه نباشه هم توضیحات کامل میدادن..داروهایی ک هم برای خواهرم هم برای خودم تجویز کردن قیمت معقول باکیفیت عالی داشت
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
28 آذر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام خسته نباشین من ی سال پیش به خاطر جوش های صورتم اومدم پیش خانم دکتر بهم قرص دادن گفتن بعد سه ماه دوباره بیا خداروشکر خوب شد صورتم ولی خوب بخاطر دوری راه نتونستم دوباره بیام برا همین الان یی دو ماه هست صورتم مثل قبلن شده و نمیدونم باید چیکار کنم
ف
فاطمه
کاربر دکترتو
21 اردیبهشت 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
نوبتم به موقع بود و خیلی منتظر نشدم ، دکتر خوش برخورد بودن و تشخیص درستی داشتن و داروهای مناسبی رو تجویز کردن ، منشی خوش رفتار بودن و با حوصله راهنمایی میکردن، محیط مطب کاملا بهداشتی و آرامش بخش بود
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
28 فروردین 1404
این پزشک را توصیه نمیکنم
1
بسیار بد بعد کلی معطلی دکتر نوبت رو کنسل کردن من دو تا نوبت گرفته بودم که هر دو کنسل شد وقتی نمی تونین نوبت ها رو مدیریت کنین نوبت اینترنتی نزارین . من برای هر نوبت هم مبلغ ۲۳ هزار تومن واریز کردم .
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
01 اسفند 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
عرض سلام و احترام. برخورد پزشک عالی و منشی خوب بود، ما از طریق اینترنتی دو نوبت گرفتین که حدود یک ساعت معطل شدیم اگر کمی زمان سنجی برای حًور بیمار با تاخیر کمتری انجام می شد خیلی بهتر بود
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
13 بهمن 1403
این پزشک را توصیه نمیکنم
4
برخورد دکتر خوب بود،ولی توضیحاتی زیادی درباره مراقبت پوست نگفتن واینکه کرم هایی که نسخه کردن وتمام محصولات رو باهزینه زیادی که داشت تهیه کردم ولی هیچ کدوم تاثیر مثبتی روی پوستم نداشت.
م
مجیدیزدان پناه
کاربر دکترتو
18 دی 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام بابت موهای سرم رفتم هم برخورد خانم دکتر وهم از نظر درمان رضایت کامل دارم وبه نتیجه خیلی خوبی رسیدم واز ایشان کمال تشکر وقدردانی دارم وبه همه توصیه میکنم خدمت ایشان برند.
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
11 تیر 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
خیلی خوب و نتیجه آیی که قبلاً گرفته بودم دوباره ترجیح دادم به همین پزشک مراجعه کنم صبر و حوصله و وقتی که خانم دکتر برای بیماران میزاره قابل تحسین می باشد و محیطی تمیز و شیک
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی