
جراحی مغز و اعصاب
بوشهر
حضوری
بوشهر
تلفنی
متنی
تخصص
جراحی مغز و اعصاب
کد نظام پزشکی
162045
بورد تخصصی جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات از دانشگاه شهید بهشتی
مطب: بوشهر، بین چهارراه شیلات و کشتیرانی،(رو به روی بنیاد شهید) مجتمع پزشکان طبیب، طبقه 9، واحد 903
ساعت کاری مطب: شــنبه تا چهارشنبه ساعت 18-21
اخذ نوبت بصورت آنلاین از طریق همین سایت یا هماهنگی با منشی مطب: 09330184107
جراحی دیسک گردن، پشت و کمر
جراحی تنگی کانال نخاعی
جراحی و اصلاح انحراف ستون فقرات (کیفوز، اسکولیوز)
جراحی شکستگی های ستون فقرات و تزریق سیمان
درمان غیر جراحی دردهای کمر و گردن (تزریق ستون فقرات)
جراحی خونریزی ها و تومورهای مغزی و نخاعی
جراحی شکستگی ها و آسیب های جمجمه
جراحی کرانیوپلاستی سه بعدی (3D) جمجمه
جراحی هیدروسفالی و تعبیه شنت مغزی
جراحی اعصاب محیطی
تلفن منشی جهت هماهنگی مطب: 09330184107
ارتباط مستقیم از طریق اینستاگرام: drfsamiee
واتس آپ | تلگرام | ایتا به شماره 09336936570
هیدروسفالی با فشار طبیعی (NPH)
اختلال نخاع
مشاوره جراحی نخاع
ناهنجاری مغز
آنوریسم مغز
شنت مغزی
کیست مغزی
شکستگی جمجمه
جراحی پایه جمجمه
تومور مغز و نخاع
مطب دکتر فهیمه سمیعی
تلفن مطب
282 دیدگاه
ا
احمد
کاربر دکترتو
21 آذر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
ماشالله همیشه انرژی مثبت من تصادف کرده بودم و از ناحيه جمجمه قسمت پیشانی دچار شکستگی شدید شده بودم و دکترم شخص دیگری بود که حتی در مورد عارضه توضیحی به من نداده بود و وقتی به اتاق عمل رفتم به بهانه قند بالا و نارحتی قلبی عملم نکرد و جالب اینجاست که منو به امان خدا سپرد و رفت مرخصی! و من بلاتکلیف توی بخش جراحی چند روزی معطل ماندم که خانم دکتر حین سرکشی به بيماران بخش پرونده منم مطالعه کردن و اومد بالا سرم و وخامت اوضاع را برای من و همسرم توضیح دادن که چقدر وضعیت من خطرناکه و احتمال مرگ بر اثر خروج مایع مغز و عفونت مغز بالاست و وقتی از عدم عمل من به بهانه قند بالا و ناراحتی قلبی، شدیدا ناراحت شد و گفتن عملهای اورژانسی راه کارهای خودشو داره. به من اطمینان دادن عمل خواهم شد و عملم کردن و همزمان با دکتر عفونی خانم دکتر رستگار که واقعا از نعمت های الهی مثل خانم دکتر سمیعی هستند.در ارتباط بودن که شرایطم کاملا تحت کنترل باشه و بعد از حدود دو ماه دوباره زیر دستان هنرمند ایشان تحت عمل جراحی قرار گرفتم و پروتز استخوان سه بعدی مصنوعی رو بجای استخوان پیشانیم قرار دادن و اینجا از ایشان تشکر کرده و از خدا شاکرم که ایشون زندگیم رو نجات دادن و به تمامی بیمارن پیشنهاد میکنم که از موهبت وجود ایشان بهره ببرند
ف
فاطمه
کاربر دکترتو
28 اسفند 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
عالی واقعا دکتری باتجربه و آگاه و خوش انصاف و خوش اخلاق از هر نظری عالی و تمام تلاشش بهبود و بدست اوردن سلامتی بیمارشون هست تا پول...پول که برای همه مهم...ولی مادر من تو شرایطی بود که نیاز عمل فوری داشت چون یهو دیسکش پاره شد بدون هیچ آمادگی و دستمون تنگ بود خدا خیر بده خانم دکتر رو..همه جا بهمون گفتن.....میلیون ایشون با.... این هزینه عملش کردن...عملشم خیلی خوب خداراشکر هر چند که رعایت خود بیمار ۵۰ درصد کار...ان شاالله ک هر چی که در دل دارند خداوند به این ماه عزیز قسم بهش بده...و الهی که همینجورکارخیرش ادامه دارباشه ک جون خیلی از انسان هایی ک ضعیفن از نظر مالی و مجبورن عمل کنن نجات بده....کل خانواده ما دعاگوش هستن...الهی که دست ب سنگ بزنه براش طلا بشه و دست به هر بیماری بزنه شفا بشه...
ن
نیایش سراجی
کاربر پذیرش 24
28 اسفند 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
مادرم برج 7 سال 1402 پیششون دیسک کمرانجام دادن واقعا دکترخوبی هست هم خودش هم منشی محترمشون ...دکتری خوش اخلاق وخوش انصاف...همه ک پول دوستن ولی این خانوم واقعا انسان وانسانیت دروجودش بیدار...مادرمن سالم بود ویهویی دیسکش پاره شد ودستمون از نظرمالی خیلی تنگ بودجاهای دیگه میگفتن هزینه دستمزدخالی دکتر40میلیون ولی این خانوم با 1/4 این مبلغ مادرم روعمل کردوشکرخدا عملش خیلی خوب بود ..ان شاالله ک همیشه انسانیت دروجودهمه دکترها بیدارباشه ک هیچ مریضی نخوادبخاطرنداشتن هزینه عملش جونش وسلامتیش درخطرباشه..ان شاالله ک دراین ماه عزیز این خانوم دست ب سنگ بزنه براش طلابشه ودست ب هربیماری بزنه برای بیمارشفاباشه...
کاربر پذیرش 24
18 آذر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
عسکری هستم ازشبانکاره بوشهر.بنده3سال بودگرفتاردردکمربودم وپیش هردکتری که میرفتم دکترابرای درمان نبودن کاسب کاربودن فقط پول رومیشناسن.امافقط بایک بارمراجعه به خانم دکترسمیعی که یکی ازاصول کارشون واقعا انسانیت ووجدان هست وبابرخوردخوب وتشخیص دقیق وداشتن صبروحوصله ومهارت فراوان بایک عمل ویژه چون صفرتاصدمراحل درمان وخصوصاعمل توسط شخص خودشون انجام شد بارسیدگی وتوجه کامل.به بهترین نتیجه رسیدم وازبیماری نجات پیداکردم.زنده بادپاینده بادخانم دکترسمیعی⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘
ا
احمد
کاربر دکترتو
15 بهمن 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
تحقیقات نشون داده که نحوی برخورد پزشک جراح قبل از عمل میتونه تا میزان بالایی از خونریزی های زمان جراحی رو بکاهه و به نوعی از ترشح کورتیزول که هرمون استرس هست جلوگیری میکنه و ازین طریق بر کاهش میزان خونریزی تاثیر می ذاره و برخورد خانم دکتر و نوع رفتار تا میزان بالایی فشارهای استرس رو کاهش میده و قطعا باید میزان موففیت هاش در عمل هایی که انجام داده بالا باشه
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
02 آبان 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام من به تشخیص دکتر تو شهر خودمون باید عمل میشدم دکتر بسیار ناامیدم کرده بود گفته بود سه تا دیسک کمرت زده بیرون و باید عمل بشی یکی از دوستان دکتر سمیعی رو معرفی کرد و خیلی تعریفشو داد منم ام ار ای اوردم خانم دکتر دید و خدا روشکر دارو داد و استراحت که ان شاالله یه ماه دیگه هم فیزیوتراپی شروع کنم و نیاز به عمل نباشه
کاربر پذیرش 24
26 آذر 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
من برای دیسک کمر پیش دکتر سمیعی رفتم خیلی با حوصله و دقت برام توضیح داد و اینکه دو تا دکتر دیگه رفتم اصلا جواب درست حسابی بهم ندادم و همون اول گفتن باید عمل شی. ولی دکتر سمیعی برام دارو نوست گفت اول استفاده کن فیزیوتراپی برو گزینه اخر عمل دارم دارو هاش استفاده میکنم الان بهترم خداروشکر
ح
حامد نگهبان
کاربر پذیرش 24
11 اسفند 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
من از ناحیه خشکی کمر رنج میبردم طوری که بیشتر از سه ساعت نمیتونستم بخوابم و از درد کمر و انگاری که ورم به وجود میآمد مجبور بودم بیدار بشم و نشسته خواب برم. دکترهای دیگه چندین بار قرص بهم داده بودن ولی اثری نداشت با مراجعه به خانم دکتر سمیعی خدارا شکر فعلا درد کمرم بکلی از یادم رفته
کاربر پذیرش 24
28 دی 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام درود بر شما سربازی داشتیم تصادف کرده بود بیمارستان شهید رجایی از همه پزشکان تشکر مخصوصا دکتر سمیعی بیست بیست ، و هنوز درمان ادامه دارد .جمجمهای سرباز را خارج کرده ودر شکم قرار داده انشالله این روزها باید عمل آخر انجام بشه ،،خیلی ممنونیم از خانم دکتر سمیعی
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
17 تیر 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
خانم منشی با حوصله ، دقت و مهربانی پذیرش را انجام دادند و راهنمایی لازم را ارائه دادند و فاکتور هم تقدیم کردند.با توضیحات کامل خانم دکتر، به وضعیت م به خوبی آگاه شدم و درروند درمانم به ایشان اعتمادمیکنم.محیط تمیز، مناسب و خنک مطب، حاکی از احترام به بیماران است.
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی