
جراحی مغز و اعصاب
بوشهر
حضوری
بوشهر
تلفنی
متنی
تخصص
جراحی مغز و اعصاب
کد نظام پزشکی
108000
هیدروسفالی با فشار طبیعی (NPH)
اختلال نخاع
مشاوره جراحی نخاع
ناهنجاری مغز
آنوریسم مغز
شنت مغزی
کیست مغزی
شکستگی جمجمه
جراحی پایه جمجمه
تومور مغز و نخاع
مطب دکتر حسنعلی حکیمی نژاد
تلفن مطب
70 دیدگاه
کاربر پذیرش 24
17 خرداد 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
با عرض سلام من دیسک مهره 4 و 5 رو داشتم پای چپم کلا از کار افتاده بودو اصلا نمیتونستم راه برم و بسیار درد شدیدی داشتم نتایج ام آر ای به مطب چند متخصص و فوق متخصص در شیراز و بوشهر فرستادم همه بدون اینکه بنده رو ببینند گفتند باید عمل کنم ولی دکتر حکیم نژاد گفتند خود بیمار هم باید ببینم شاید بشود راه های درمانی دیگه انجام داد و اگر جواب نداد عمل انجام بشه بنده به مطب ایشون مراجعه کردم و معاینه شدم و ایشون مشاهده کرد خیلی وضعیت وخیمی دارم چون دیسک کمر بنده بیرون زدگی نبود و به داخل کانال نخایی پاره شده بود و نخاع رو تحت فشار گذاشته بود به همین دلیل دکتر فرمودند باید عمل بشم بعد از تحقیقات فراوان تصمیم بر این شد که آقای دکتر حکیم نژاد عمل بنده رو انجام بدند عمل در تاریخ 10 بهمن 1401 در بیمارستان تامین اجتماعی انجام شد.صبح عمل شدم و شب به دستور پزشک با کمک اطرافیان از روی تخت بلند میشدم ولی بدون کمک اونها تونستم راه برم الان 4 ماه از تاریخ عمل جراحی دیسک کمرم گذشته کاملا خوب هستم و میتونم هر کاری انجام بدم ولی کاملا رعایت میکنم تا یکسال میخوام رعایت کنم و هیچ وسیله سنگینی (سنگین منظورم بیشتر از دو کیلو هست) بلند نمیکنم تا خوب خوب بشم در کل آقای دکتر حکیم نژاد بهترین پزشک و خوش اخلاق و حرفه ای ترین در عمل جراحی دیسک هستند نمیدونم چرا مردمان استان ما با وجود این چنین پزشک پنجه طلایی در شهر بوشهر، به شیراز و جاهای دیگه مراجعه میکنند و هزینه اضافی میکنند بنده همینجا از آقای دکتر حکیم نژاد تشکر و قدر دانی میکنم و امیدوارم همیشه سالم و تندرست و در کارهاشون موفق و پیروز باشند خداوند رو شاکرم که با ایشون آشنا شدم و عمل جراحی دیسک موفقیت آمیز بود
ع
علی
کاربر دکترتو
17 خرداد 1402
این پزشک را توصیه میکنم
بنده دیسک کمر (دیسک مهره ۴ و ۵) داشتم پای چپم از کار افتاده بود و بسیار درد شدیدی داشتم که اصلا نمیتونستم روی پام بایستم به آقای دکتر حکیم نژاد مراجعه کردم و ایشون فرمودند باید عمل کنم تو پرانتز عرض کنم نتایج ام آر ای به شیراز مطب بهترین متخصصین شیراز هم فرستادم اونها هم گفتند باید فوری عمل شوم ولی بعد از تحقیقاتی که خانمم انجام دادند و نتایج کار آقای حکیم نژاد رو دیده بودند تصمیم بر این شد که عمل کمر بنده توسط دکتر حکیم نژاد انجام شود الان ۴ ماه از عمل بنده میگذره. الحمدالله بعد از دو ماه و نیم سر کار برگشتم و بخوبی دارم راه میرم و حتی رانندگی هم میتونم انجام بدم و انجام میدهم در کل بگم الحمدالله سلامتیم رو بدست آوردم ولی میخوام به مدت یکسال رعایت کنم تا خوب خوب بشم در مورد کار و حرفه دکتر حکیم نژاد خدمتتان عرض کنم الکی هزینه شیراز و جاهای دیگه نکنید مخصوصا بوشهری های عزیز ایشون دکتر با حوصله و خوش اخلاق هستند و تا جایی که بتونند پیشنهاد عمل نمیدهند و معاینات اولیه انجام میدهند اگر دیدند وضعیت مریض خیلی حاد هست پیشنهاد عمل میدهند عمل بنده موفقیت آمیز بود همینجا از آقای دکتر حکیم نژاد تشکر و قدردانی میکنم و از خداوند بزرگ برای ایشان سلامتی و تندرستی آرزو میکنم
ض
ضیاء شهریاری زاده
کاربر پذیرش 24
21 مهر 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
ایشان پزشکی حاذق هستند و این بر کسی در استان پوشیده نیست و امیدوارم که این نعمت الهی در استان بماند و مردم خون گرم بوشهر نیز قدر این پزشک دلسوز را بدانند من پسرم به علت تصادف خونریزی مغز و متورم شدن آن را در پی داشتند که ایشان خوشبختانه در شب حادثه وی را ویزیت کرده و با علم بالا و تجربه کاری مهارت خود را بکار برده و پسرم را از مرگ حتمی با تشخیص به موقع و برداشتن بخشی از جمجمه نجات دادند *ولی موضوعی مهم نیز هست که گفتن آن خالی از لطف نیست ، ایشان همراه بیمار را با شکلی حکیمانه آرام و و امیدوار نگه میدارد و این بسیار حائز اهمیت بوده چرا که قدرت تصمیم گیری و اقدامات صحیح بعدی در خصوص بیمار را دوچندان می کند چون امیدوار نگر داشتن معقولانه همراه بیمار و کاستن استرس نیز در روند بهبودی بیمار البته بعد از رفع خطر نقش بسیار زیادی ایفا میکند و ایشان این مهم را بسار رعایت و در کمال خونسری برای همراه بیمار وقت می گزارد* در خصوص منشی وی هم هر کس یکبار به مطب آقای دکتر مراجعه کنند نیاز به توضیح در وصف ایشان نیست
کاربر پذیرش 24
19 اسفند 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام و عرض ادب خدمت همه دوستان. باعث افتخار است که استان بوشهر دکتری بسیار حاذق و پنجه طلا مثل دکتر حکیمی نژاد دارد. مادر بنده خانم صبیه حسن نواز دچار تومور مغزی بود که بسیار عمل سخت و پیچیده ای داشت، آقای دکتر حکیمی نژاد با کمال آرامش و خونسردی و برخورد بسیار خوب، در روز یکم اسفند 1401 ایشان را مورد عمل جراحی قرار دادند که حدود ده ساعت عمل طول کشید و خوشبختانه به لطف خدا و علم و تخصص بالای دکتر حکیمی نژاد، کاملا سلامتی خود را بدست آوردند، اینطور بگم که واقعا مادر ما را دوباره به ما برگردوندند. من از همین جا دست ایشان را میبوسم و به بیماران عزیز توصیه میکنم که حتما به ایشان مراجعه کنند و بهترین نتیجه را بگیرند. ضمنا یادآور بشوم که منشی ایشان هم 24 ساعته با برخورد بسیار مناسب جوابگوی ما بودند که واقعا جای تقدیر و تشکر دارد. باتشکر عباس پهلوان
ف
فاطمه حاجی پور
کاربر پذیرش 24
12 مهر 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام مهر ماه 1400 خواهر زاده من تصادف شدیدی داشتند و ایشون بدون هویت به بیمارستان منتقل شدند که از اونجایی که خواست خدا بوده شیفت دکتر حکیم نژاد بوده، ایشون با تخصص و دقت فراوان بچه رو با وسواس تمام معاینه کرده حتی اتاق سی تی اسکن خودشون همراه بیمار رفته، و خوشبختانه به جراحی نکشید و آقای دکتر با مهارت خاصی جمجمه شکسته بچه رو بخیه میزنند و بعد از یکماه خدا رو شکر کم کم بهبودی حاصل شد، آقای دکتر بسیار با حوصله و مهربان و با تجربه هستند و خانم منشی هم خیلی دلسوز، وقتی مراجعه میکنی به مطب انگار اونها خودشون رو جای خانواده بیمار میزارن من واقعاً ازشون قدردانی میکنم و اجرشون با خدا
ر
رقیه رود
کاربر پذیرش 24
17 شهریور 1401
این پزشک را توصیه نمیکنم
سلام ،دکتر حاضر نشد اصلا گزارش ام ار ای من رو نگاه کنه فقط به نگاه کردن سی دی اکتفا کرد تشخیص اشتباه منی که دکترای دیگه دیسک کمر تشخیص دادن و گفتن اگر با دارو تا یکماه درمان نشدی عمل لازم داری دکتر حکیمی نژاد فقط تجویز ورزش و باشگاه داد و گفت اصلا مشکلی نداری من که دکتر نیستم گزارشم رو ترجمه کردم فهمیدم دیسک دارم ولی این دکتر گفت اضافه وزن داری اصلا به کسی توصیه نمیکنم پیش این دکتر بره
کاربر نوبت
06 آبان 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام، من لغزندگی مهره کمر دارم و ام آر ای انجام دادم، سه تا از بهترین جراحان مغز و اعصاب درست تشخیص ندادن که مشکل چی هست اما دکتر حکیمی نژاد با حوصله ام آر ای من را دید و تشخیص داد و قراره برم واسه عمل،، اما با انصاف ترین و با حوصله ترین و عادلترین دکتری هستن که تا به امروز دیدم
ف
فاطمه حاجی پور
کاربر پذیرش 24
13 مهر 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام برخورد منشی بسیار خوب، خانمی مهربان و دلسوز دکتر متخصص با تجربه، خیلی برام وقت گذاشت با دقت مشکلاتم رو شنید، معاینه کرد و بسیار مهربون بود، و بهترین تصمیم رو برای درمان بیماری بهم داد، خیلی راضی بودم خداوند بهشون سلامتی و طول عمر عنایت کنه
س
سمانه تیترنا
کاربر پذیرش 24
12 دی 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
کیفیت درمان عالی اصلا انتظارنداشتم اینقدزودروپا بشم دوهفته زمان برد از عمل تا بهبودم داروها مسکن بودن وبرخوردپزشک عالی بود وتمامی عمرم این بهترین دکتری بود که تا الان باهاش برخورد داشتم
ع
علیرضا
کاربر دکترتو
14 فروردین 1403
این پزشک را توصیه میکنم
دکتری بسیار فوق العاده و کاردرست هستن و چه زیباست امید مریضی که به دستان شفا بخش است دل بسته است با مهارتت باری دیگر قدرت خدا ، علم و دانش را به رخ بندگان می کشی پایدار و سلامت باشین
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی