
جراحی عمومی
بیرجند
حضوری
بیرجند
تلفنی
متنی
تخصص
جراحی عمومی
کد نظام پزشکی
87139
ماموپلاستی (جراحی زیبایی سینه و پستان)
بزرگ کردن باسن
لیپوساکشن (لیپو ساکشن شکم)
ابدومینوپلاستی (جراحی زیبایی شکم)
لیفت سینه (ماستوپکسی)
رفع غبغب
ایمپلنت باسن
ایمپلنت سینه
برداشتن غده تیروئید
جراح سرطان لاپاراسکوپی
مطب دکتر محمدرضا قاسمیان مقدم
تلفن مطب
315 دیدگاه
س
سمیه نجفی
کاربر پذیرش 24
24 آذر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
باعرض سلام خانم امنه نجفی هستم این دکترعزیزودوست داشتنی که خیلی خیلی دوستش دارم انشالاه سالهایه سال زنده وموفقومویدباشندبرام عمله لیبوساکشن یاهمون پیکرتراشی روبرام انجام دادندالان 5روزازعملم میگذره روزبه روزبهترمیشم خداروهزارمرتبه شکردستشون دردنکنه انشالاه موفق باشن خیلی خیلی دوستش دارم عاشقشم دکترعزیزومهربانه من
م
محمدابراهیم مداح
کاربر پذیرش 24
06 شهریور 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام من اینترنتی نوبت گرفتم و اولین بار بود که آقای دکتر را می دیدم وبرخوردخوبی داشتندهرچندبیماری من به رشته دکتر هم خوانی نداشت ولی مشاوره خوب دادند،درضمن منشی ایشان هم خوش برخورد وفضای مطبشون هم عالی بود.من این دکتر جوان رو پیشنهاد میدم.
ر
رقیه ناصری
کاربر پذیرش 24
30 آبان 1402
این پزشک را توصیه میکنم
دکتر بسیار مهربان هستند و به حرف های مریض گوش میدن و بسیار حرفه ای به نظرم بهترین در بیرجند هستند من تا حالا دوبار پیش دکتر عمل شدم بهترین انتخاب دکتر قاسمیان عزیز هستند و محیط مطب بسیار آرام ومنشی بسیار مهربان عزیز
ف
فاطمه علیزاده
کاربر پذیرش 24
19 مرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام من سنگ کیسه صفرا داشتم و یک هفته پیش عملم کردن به روش لاپاراسکوپی مشکل خاصی ندارم دکتر قتسمیان خیلی کاربلد و خوش اخلاق و خوش برخورد هستن .منشی ایشون هم خیلی خوش اخلاق و خوش برخوردن دکترو بهتون پیشنهاد میدم
غ
غلامعلی مرادی
کاربر پذیرش 24
17 خرداد 1402
این پزشک را توصیه میکنم
با سلام ایشان واقعا متخصص و علاوه بر متخصص،متشخص و روانشناس و ارتباطات انسانی در حد عالی از طبابت شان در حد عالی رضایت دارم و درمان شدم، من به ایشان رتبه ی 5 * می دهم، یعنی در حد فوق عالی. برخورد منشی هم عالی.
م
مريم نوفرستی
کاربر پذیرش 24
01 آذر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر بسیار مهربان وخوشرو بودن من عمل صفرا انجام دادم پیششون وبسیار راضی بودم ممنون از صبر وکا درست آقای دکتر همچنین منشی شون هم خانم خوش اخلاق وخوش برخوردی بودن جواب مریضا رو باصبرو حوصله میدادن
ش
شکوفه حسن آبادی
کاربر پذیرش 24
23 خرداد 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام نحوه رفتار آقای دکتر و منشی شون خیلی خوب بود واینکه آقای دکتر به بیمار فرصت حرف زدن و پرسیدن تمامی سوال هایی که داره رو میده خیلی خوب بود که کمتر در دیگر همکاران شون مشاهده کرده بودم
ف
فاطمه حسنا اعرامی
کاربر پذیرش 24
26 مرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام من پای دخترم بااتوسوخته بود که آقای دکتربسیاربسیاربابرخوردخوبی که داشتن ویزیتش کردن وراهکاربرای درمانش دادن خیلی عالی بودن هم خودشون وهم منشی خوش برخوردشون خداخیرشون بده
م
مهدی جلیلی
کاربر پذیرش 24
18 مرداد 1402
این پزشک را توصیه نمیکنم
2
کیفیت اصلا خوب نبود . من تا الان ندیده بودم کسی که عمل میشه دکتر بهش خشک کننده نده ولی من دیدم .من که رازی نیستم.2ماه هست که دارم درد می کشم لطفا با مریض دیگه این کار رو نکنید
خ
خدیجه عنانی
کاربر پذیرش 24
06 شهریور 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
خیلی دکترخوش برخوردمهربان منشی دکترهم خیلی خانم خوش برخورد کاربلدمهربان واقعا ازکاردکترراضیم دست سبک دارن عمل شدم خیلی زودبخیه هام خوب شد دستشون سبکه هرچی بگم کم گفتم
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی