
زنان، زایمان و نازایی
کنگان
حضوری
کنگان
تلفنی
متنی
تخصص
زنان، زایمان و نازایی
کد نظام پزشکی
140490
هیستروسکوپی
آی یو آی (IUI)
میومکتومی (برداشتن فیبروم)
بیوپسی دهانه رحم
چکاپ بارداری
هیسترکتومی (عمل برداشتن رحم)
سزارین
لاپاراسکوپی فیبروم رحم
افتادگی رحم
خونریزی رحم
جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی
تلفن مطب
180 دیدگاه
کاربر پذیرش 24
22 تیر 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
خیلی خوش اخلاق بودن به حرفات گوش میدادن کامل با حوصله جواب میدادن راهنمایی میکردند مودب بودن مغرور نبودن خلاصه دوستشون داشتم🙃😊 اولین بار بود پیشش رفته بودم تو کلینیک کوثر بود ولی مهربان
ز
زهرا جوکار
کاربر پذیرش 24
11 مهر 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
نحوه برخورد بسیار عالی و با حوصله مدت 6ماه تحت نظر بودم که خداروشکر باردار شدم و سزارین هم خود خانم دکتر انجام دادن از سزارین هم خیلی راضی بودم همیشه دعاگوی ایشون هستم .بسیار با اخلاق هستن
کاربر پذیرش 24
04 اردیبهشت 1404
این پزشک را توصیه میکنم
4.67
سلام من چند وقتی بود خارش تناسل داشتم رفتم پیش خانم دکتر معاینه کرد گفتن که یه کوچولو عفونت داری قبلا هم پیشش ویزیت شدم وزایمانم هم خانم دکتر انجام داده من ازش راضی هستم خدا خیرش بده
ز
زهرا جوکار
کاربر پذیرش 24
20 فروردین 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
با سلام.نحوه ویزیت خانم دکتر رستمی واقعا خوبه و وقت میذارن برای بیماراشون و با حوصله به همه سوالا پاسخ میدن همه چیز عالیه از نظرمن هم رفتار خودشون هم امکانات مطب
کاربر نوبت
24 مهر 1399
این پزشک را توصیه میکنم
5
من سه ماهه به داریم الانم خونریزی دارم ولی هیچ دردی ندارم دو ی ماه قبل چند بار خونریزی داشتم الانم باز دارم ایندفه زیاده ولی دردی ندارم توراقران ج بدین نگرانم
ر
رویا کرمی
کاربر پذیرش 24
07 بهمن 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام خانم دکتر من سه روز پیش رابطه داشتم و منی وارد واژن شده بعد از سه روز یک قرص اووسیز خوردم دوتا بود ولی من یکیش خوردم چند درصد ممکنه قرص عمل نکنه و پریود شم
ب
بنیامین ابراهیمی
کاربر پذیرش 24
11 بهمن 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
تشخیص فوق العاده عالی ،عمل اورژانسی انجام دادم هیچ کدوم از دکترا نتونستن تشخیص بدن ولی ایشون سریع تشخیص دادن و به موقع عمل رو انجام دادن و باعث نجات جانم شدن
کاربر نوبت
02 اسفند 1399
این پزشک را توصیه میکنم
5
برای نازایی پیششون رفتم. بسیار با حوصله و عالی کار میکنند. با لطف خدا و کمک ایشون الان باردارم و بازم تحت نظر ایشونم. بسیار با اخلاق و با تعهد کاری ان.
ر
رویا کرمی
کاربر پذیرش 24
10 اسفند 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام پرسنل ک عالین خانم رستمی هم ک خعلییی خعلییی عالی هم خوش اخلاق هم خوش رفتار من ک هروقت رفتم پیششون راضی بودم ادم باهاشون خعلی احساس راحتی میکنه
ن
نسرین احمدی
کاربر پذیرش 24
29 مهر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
خیلی ازشون راضی هستم،مشکل عفونت داشتم با تجویزداروهاومصرف ان ،خوب شدم،برای اطمینان کامل از خوب شدن عفونتم،میخوام دوباره برگردیم پیشش
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.