
جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی
کازرون
حضوری
کازرون
تلفنی
متنی
تخصص
جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی
کد نظام پزشکی
81700
ماموپلاستی (جراحی زیبایی سینه و پستان)
بزرگ کردن باسن
لیپوساکشن (لیپو ساکشن شکم)
ابدومینوپلاستی (جراحی زیبایی شکم)
لیفت سینه (ماستوپکسی)
رفع غبغب
ایمپلنت باسن
ایمپلنت سینه
برداشتن غده تیروئید
جراح سرطان لاپاراسکوپی
مطب دکتر علی بختیاری در کازرون
تلفن مطب
61 دیدگاه
و
وهب
کاربر دکترتو
14 مرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
ایشون به نظر من بیشتر از آنکه پزشک متخصص باشد مشاور بزرگی ست که فرزند بیست و سه ساله من را از لحاظ روحی و روانی برای همیشه نجات داد. فرزند من دانشجو بود و هر کس صورتش را می دید ما را نا امید می کرد که باید از پشت سر ، یا زانو پوست برداشته و پیوند شود . تخصص و تجربه این مرد بزرگ دل ما را شاد کرد و ما برای همیشه خودمان را مدیون دستان هنرمند این پزشک حاذق می دانیم . امیدوارم سایه پر مهرش ماندگار و قلب رئوفش در آرامش بتپد .
میپسندم
نمیپسندم
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
21 خرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
جراحی سینه به علت عدم تقارن، بسیار با حوصله و دقت به همه سوالاتم گوش دادن و پاسخ دادن، همه جوانب رو توضیح دادن، معایب و مزایا بحث زیبایی بود سعی داشتن من رو حتی منصرف کنن و اصلا مثل خیلی از پزشکا دنبال فقط جراحی کردن نبودن، واقعا تجربه عالی بود و بسیار هم منصف هستن
میپسندم
نمیپسندم
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
20 تیر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
بسيار دكتر نجيب و كاربلد توضيحات ايشون در مورد جراحي برخلاف بقيه پزشكان كه بعد از عمل گفته ميشه به طور كامل ودقيق قبل از جراحي گفته شد در كل ايشون جزو پزشكان انگشت شمار با وجدان و كار درست هستند و اصلا به شغلشون به چشم بيزينس نگاه نكردن
میپسندم
نمیپسندم
ر
روزبه
کاربر دکترتو
20 مرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر بسیار مهربان و صبور بودند و بسیار محترم و خوش برخورد بودند و خیلی با حوصله به توضیحات ما گوش دادند و بنظرم راه حل خوبی ارائه کردند. با اینکه راه درمان جزئی از کارهای خودشان نبود ولی با حوصله ما را به کلینیک درمانی دیگر معرفی کردند.
میپسندم
نمیپسندم
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
08 اردیبهشت 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
ایشان انسان فرشته خویی هستند که در این دنیای خاکی متولد شده اند..احسنت بر پدرو مادر ایشان با همچنین فرزندی ..ان شاله در پرتو مهریزدان باشند همیشه..کار درست ترین .ما ۴ بار خانوادگی جراحی داشتیم پیش ایشون ..عالی هستند و دستشون سبککککککک.
میپسندم
نمیپسندم
ه
هیلدا
کاربر دکترتو
20 آبان 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
بسیار بسیار بسیار دکتر با وجدان و چشم پاکی هستند اصلاااااااا پولکی وبیزینسی نیستند به طور کااااااامل وقت گذاشتند و کامل توضیح دادند من برای عمل ابدو مراجعه کردم خیلی هم دکتر محتاط و محافظه کاری هستند
میپسندم
نمیپسندم
ف
فاطمه
کاربر دکترتو
01 بهمن 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
جهت مشاوره انجام پروتز سینه مراجعه کردم،آقای دکتر با دقت و حوصله به تمامی سوالات پاسخ دادند و راهنمایی لازم انجام شد
میپسندم
نمیپسندم
کاربر نوبت
17 دی 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر خوبی هستن و فقط در صورتی که نیاز به عمل زیبایی داشته باشید قبول می کنند عمل کنند نه به خواسته ی شما
میپسندم
نمیپسندم
س
سارابنکدار
کاربر دکترتو
08 بهمن 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
همه چیز عالی بود، خیلی شلوغ بود ولی انقدر خود دکتر و منشی عالی هستن ۱۰۰ در ۱۰۰ ارزش صبر کردن داره
میپسندم
نمیپسندم
کاربر نوبت
01 مرداد 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
حادثه برای بینی اتفاق افتاد با عمل پیوند مشکلم حل شد
میپسندم
نمیپسندم
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی