
جراحی عمومی
کرج
حضوری
کرج
تلفنی
متنی
تخصص
جراحی عمومی
کد نظام پزشکی
45904
ماموپلاستی (جراحی زیبایی سینه و پستان)
بزرگ کردن باسن
لیپوساکشن (لیپو ساکشن شکم)
ابدومینوپلاستی (جراحی زیبایی شکم)
لیفت سینه (ماستوپکسی)
رفع غبغب
ایمپلنت باسن
ایمپلنت سینه
برداشتن غده تیروئید
جراح سرطان لاپاراسکوپی
مطب دکتر مریم آزادپور
تلفن مطب
100 دیدگاه
کاربر پذیرش 24
21 آذر 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
خانم دکتر بسیار با دقت و حوصله معاینه کردند و تمام آزمایشها را با دقت و حوصله دیدند و واقعن این توجه و وقت گذاشتن توی این دوره که پزشکها سرسری بیمار می بینن فوق العاده است. سر وقت نوبتی که دادن تونسنم ویزیت بشم که نشان می دهد چقدر به بیمار و وقتشون ارزش و احترام می گذارند. خلاصه رفتارشون پر از احترام و آرامش بود.
کاربر پذیرش 24
18 آذر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
من مشکل التهاب و تورم زیر پوست داشتم مراجعه کردم خیلی راحت و بدون معطلی وارد اتاق پزشک شدم . برخورد خانم دکتر خیلی خوب و دلسوزانه بود. خانم منشی محترم ومهربونی دارند برای تشخیص بیماری تحت نظر هستم .
کاربر پذیرش 24
08 مهر 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
به خاطر اینکه خواهرم در سینه شون توده داشتن منم تحت نظرم محیط مطب آرام و برخورد منشی و پزشک بسیار محترمانه است در چندین جلسه که برخورد داشتم بسیار دقیق به نظر بیمار دقت می کنن
ن
نازنین صادقی
کاربر پذیرش 24
01 بهمن 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
پزشکی مهربان پرحوصله و بسیار حاذق و با دقت بسیار مجرب من سینه ام توده داشت و با تشخیص به موقع نیازی به شیمی درمانی نشد دعاگوی خانم دکترم خدا بهشون سلامتی بده
کاربر پذیرش 24
21 بهمن 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام خواهرم توده داشت من هم باید تحت نظر باشم برخورد اولیه و اجازه صحبت به بیمار ، معاینه دقیق و احترام از ویژگی های اولین جلسه ای بود که با خانم دکتر داشتم
کاربر پذیرش 24
25 بهمن 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
مادر من با درد شدید و استرس خیلی زیاد وارد اتاق خانم دکتر شدن و وقتی اومدن بیرون با اینکه درد داشتن اما آرامش خاصی داشتن به دلیل مهربانی خانم دکتر
کاربر پذیرش 24
28 فروردین 1405
این پزشک را توصیه میکنم
4
من اولین باربودمیرفتم خیلی خانم خوش برخوردوبه نظرباتجربه میامدن امیدوارم درزمانهای دیگه که میرم تشخیص ودرمانشون هم مثل برخوردشون خوب باشه
کاربر پذیرش 24
24 بهمن 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
من کیست سینه داشتم ب مطب خانم دکترمراجعه کردم الان چندسال زیرنظرایشون هستم ایشون درتشخیص ودرمان حیلی حاذق هستن واینکه ب بیمارروحیه میدن
م
مر ضیه امینی امینی
کاربر پذیرش 24
22 اسفند 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
خیلی عالی. بسیار باسواد و با معلومات هستند. همچنین برای بیماران وقت مناسب میذارند و در شنیدن حرفهاشان صبور هستند.
کاربر پذیرش 24
10 مرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
4
همه چیز خوب آرامش مطب برخورد متین منشی و توضیحات کامل فقط نوبت سونوگرافی و ماموگرافی مقداری فاصله میندازه
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی