
جراحی مغز و اعصاب
خمین
حضوری
خمین
تلفنی
متنی
تخصص
جراحی مغز و اعصاب
کد نظام پزشکی
101759
هیدروسفالی با فشار طبیعی (NPH)
اختلال نخاع
مشاوره جراحی نخاع
ناهنجاری مغز
آنوریسم مغز
شنت مغزی
کیست مغزی
شکستگی جمجمه
جراحی پایه جمجمه
تومور مغز و نخاع
مطب دکتر حمید عظیمی در خمین
تلفن مطب
74 دیدگاه
کاربر پذیرش 24
15 بهمن 1404
این پزشک را توصیه میکنم
4.33
دکتر خوبی هستن و خوبی که داره اگر چیزی رو مطمان نباشه با استاد یا پزشکان دیگه مشورت میکنه بعد نظر قطعی میده خود رای نیست و این حسن خوبی هستش من ۸ سال بیمار ایشون هستم
س
سید سیف اله هاشمی
کاربر پذیرش 24
02 خرداد 1402
این پزشک را توصیه میکنم
سلام. دکتر بسیار خوش اخلاق وخوش برخوردی هستند .اما از پرسنل پذیرش کسی راضی نیست برخورد با بیمار نیازمندصبرومتانت استاز بل به پایین نگاه کردن در فرهنگ ما باید عوض شود
کاربر پذیرش 24
26 مهر 1401
این پزشک را توصیه نمیکنم
5
دکتر خوبی بودند فقط داروی سیتولاپرام ب ای بچه 8 ساله تجویز کردن سرچ کردم گفته به بچه های زیر 18 سال ندید من دو هفته هست دارم میدم اتفاق بدی برا بچم نیفته
م
محسن محمودی
کاربر پذیرش 24
18 بهمن 1401
این پزشک را توصیه میکنم
مراحل ویزیت بد نبود ولی مردم رعایت نوبت را نمی کردند رفتار پرسنل و کارکنان خوب بود در مورد طبابت دکتر عظیمی فعلا تا جواب MRIنبرم پیش ایشون نظری ندارم
کاربر پذیرش 24
05 دی 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام مادر من مادرشهیدو ۹۵ساله پرحرف،سوم دی با ان شلوغی مطب، پزشک ومنشی راخیلی اذیت کرد ولی انها با اخلاق ورفتا بسیارخوب برخوردکردند
غ
غلامعلی متقی
کاربر پذیرش 24
12 آبان 1400
این پزشک را توصیه میکنم
4
باسلام فعلان برایم MRiنوشته نوارعصب دستهم گرفته ازنظراخلاقی پزشگ خوبی هست تاMRiرابگیرم بعد نظر میدهم مرسی ازپی گیری شما
ن
نیره فردوسی
کاربر پذیرش 24
09 فروردین 1401
این پزشک را توصیه میکنم
3
دردشدیددرقسمت لگن وپای راست تشخیص ایشون عصب سیاتیک ودیسک کمربودmri گرفتم بیرون زدگی مهره 4و5ستون فقرات بیرون زدگی داره
ا
امیرحسام زمانی
کاربر پذیرش 24
08 مرداد 1402
این پزشک را توصیه میکنم
3
خیلی دکتر با سوادیه ،من کلا وسواسی دارم و زیاد بشور و بساو میکنم،تا ام ار ای را دید فهمید خیلی پرکار هستم
ز
زهره ابوترابی
کاربر پذیرش 24
10 فروردین 1402
این پزشک را توصیه میکنم
4
برای ویزیت اول رفتم دکتر بدی نبود فعلا ام آر آی و آزمایش نوشته اتجام بدم ببرم پیششون تا ببینم چی میشه
ل
لیلا یوسفی
کاربر پذیرش 24
22 اسفند 1401
این پزشک را توصیه میکنم
3.33
سلام من برای ام آر ای دیسک کمر ولگن رفتم خوب بودن ولی تشخیص قطعی رو باید دکتر ارتوپد بدن
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی