
جراحی مغز و اعصاب
مشهد
حضوری
مشهد
تلفنی
متنی
تخصص
جراحی مغز و اعصاب
کد نظام پزشکی
126058
⮜ بیوگرافی
دانش آموخته جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات از دانشگاه علومپزشکی مشهد
هیدروسفالی با فشار طبیعی (NPH)
اختلال نخاع
مشاوره جراحی نخاع
ناهنجاری مغز
آنوریسم مغز
شنت مغزی
کیست مغزی
شکستگی جمجمه
جراحی پایه جمجمه
تومور مغز و نخاع
مطب دکتر حمزه دهقانی زاده بغدادآباد
تلفن مطب
325 دیدگاه
کاربر پذیرش 24
31 خرداد 1405
این پزشک را توصیه میکنم
5
پزشک بسیار بااخلاق وماهر و باحوصله بیماررا معاینه میکند دلسوز است بنظرم پزشکی رابخاطر پول انتخاب نکرده است باتوجه به مشکل وعمل جراحی سختی که من دارم میتوانست بیشترین زیرمیزی را بگیرد ولی اصلا چیزی برای هزینه شخصی عملی که انجام میدهند نگفتند وقتی ازشون خواستم مبلغی که برای عمل بایدبهشون پرداخت کنم فرمودند من زیرمیزی نمیگیرم وتاکنون هم ازکسی نگرفتم و نمیگیرم درصورتی که پزشک دیگری بمن گفتن باید۱۵۰ میلیون زیرمیزی بدی که عمل کنم ... خدا انشالله به آقای دکتر دهقانی زاده سلامتی وزیر وبرکت عطاکنه ....خدانگهدارشون باشه انشالله
کاربر پذیرش 24
27 خرداد 1405
این پزشک را توصیه میکنم
5
پزشک بسیار بااخلاق وماهر و باحوصله بیماررا معاینه میکند دلسوز است بنظرم پزشکی رابخاطر پول انتخاب نکرده است باتوجه به مشکل وعمل جراحی سختی که من دارم میتوانست بیشترین زیرمیزی را بگیرد ولی اصلا چیزی برای هزینه شخصی عملی که انجام میدهند نگفتند وقتی ازشون خواستم مبلغی که برای عمل بایدبهشون پرداخت کنم فرمودند من زیرمیزی نمیگیرم وتاکنون هم ازکسی نگرفتم و نمیگیرم درصورتی که پزشک دیگری بمن گفتن باید۱۵۰ میلیون زیرمیزی بدی که عمل کنم ... خدا انشالله به آقای دکتر دهقانی زاده سلامتی وزیر وبرکت عطاکنه ....خدانگهدارشون باشه انشالله
کاربر پذیرش 24
24 خرداد 1405
این پزشک را توصیه میکنم
5
پزشک بسیار بااخلاق وماهر و باحوصله بیماررا معاینه میکند دلسوز است بنظرم پزشکی رابخاطر پول انتخاب نکرده است باتوجه به مشکل وعمل جراحی سختی که من دارم میتوانست بیشترین زیرمیزی را بگیرد ولی اصلا چیزی برای هزینه شخصی عملی که انجام میدهند نگفتند وقتی ازشون خواستم مبلغی که برای عمل بایدبهشون پرداخت کنم فرمودند من زیرمیزی نمیگیرم وتاکنون هم ازکسی نگرفتم و نمیگیرم درصورتی که پزشک دیگری بمن گفتن باید۱۵۰ میلیون زیرمیزی بدی که عمل کنم ... خدا انشالله به آقای دکتر دهقانی زاده سلامتی وزیر وبرکت عطاکنه ....خدانگهدارشون باشه انشالله
کاربر پذیرش 24
27 مهر 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
مشکل کمردرد شدید و گردن درد مراجعه کردم و دکتر معاینه کردند دارو و MRI تجویز شد و بسیار دکتر دقیق ،محترم و خیلی با حوصله و با دقت برای بیمار توضیح کامل میدن بیماری رو و راهنمایی و تجویز بسیار خوبی داشتند .به جز اینکه دکتر خوبی هستند بسیار انسان محترمی هستند و به بیماران احترام میگذارند و در مقام قیاس با برخی پزشکان که حتی کوچکترین توضیحی از بیمار ی به بیمار نمیدن بلکه بی احترامی هم میکنند به بیماران ایشون از نظر من خیلی دکتر خوبی هستند ومن رضایت کامل داشتم و درمان هم شدم
کاربر پذیرش 24
08 بهمن 1403
این پزشک را توصیه میکنم
3.33
سلام من برای درمان شوهرم که دچار سکته مغزی شده به این دکتر مراجعه کردم برخورد خوبی داشتن توضیحات خوبی در مورد بیمارستان دادن راهنمایی و همدردی کردن ولی مطب در جای شلوغی از مشهد قرار داره و همه دکتر ها اونجا هستن و هر وقت به این قسمت شهر مراجعه کردم برای ویزیت دکتر خیلی با مشکل مواجه شدم از قبیل نبودن جای پارک و نبودن ماشین برای رفت وآمد واینکه پلیس اونجا همیشه هست وبرای خیلی ها مشکل ایجاد میکنه ای کاش مطب همه دکتر ها از اونجا به یک جای خوب تر انتقال داده میشد
ح
حسین بلوچ قرایی
کاربر پذیرش 24
08 خرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام وقت بخیر بنده از 1400 مریض آقای دکتر دهقان زاده هستم و همین الان جراحی دیسک کمر انجام دادم به نظر من آقای دکتر دهقان زاده یکی از بهترین جراحان مغز و اعصاب مشهد هستند واقعا خیلی خوش اخلاق و خوش برخورد با مریض هستند خیلی صمیمی و دوستداشتنی هستند آقای دکتر از همین جا از تمامی زحماتی که برای بنده کشیدید ممنونم امیدوارم هر روز بهتر از دیروز بدرخشی ارادتمند شما حسین قرائی
کاربر پذیرش 24
22 اسفند 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
پدرم 80سال سن دارن عمل تومور مغزی انجام دادن دکتر صفایی یزدی مارو فرستادن خدمت اقای دکتر دهقانی زاده من بعد عمل فهمیدم که احتمالا کاردکتر صفایی نبوده که فرستادن اونجا چون دکتردهقانی زاده خیلی واردبکارشون بودن خوش برخوردخوش اخلاق ونامبروان هستن خیلی تشکرمیکنم از اقای دکتر دهقانی زاده بابت عمل وبعدعمل که پیگیر پدر بودن ممنون
کاربر پذیرش 24
21 دی 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام از برخورد وتوجه آقای دکتر خیلی راضی هستم عمل دیسک کمر داشتم خیلی عمل خوب وموفقیت آمیزی بود الان بیشتر درد های کمر وپاهایم برطرف شده وکمی بی حسی پا دارم که نسبت به روزهای اول عملم کمتر شده وآقای دکتر گفتند که یک مدت دیگه بی حسی پا هم بر طرف میشود خدا اینچنین دکتر های رو حفظ کنه وطول عمر بهشون عطا کنه
کاربر پذیرش 24
14 اسفند 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر عالی... مریض ما بد حال بود خییییلی جاها بهترین دکترا رو رفتیم ولی دکتر با این وجدان کاری با این سواد با این خوش برخوردی تو عمرم ندیدم...واقعا کارش درسته با علم سواد و شعور کاری و دلسوز و متواضع، دارو نه کم میده نه زیاد، دوره درمان ما چون مشگل حاد بود چندماه طول کشید ولی نتیجه داد خداروشکر. از دکتر ممنونیم
کاربر پذیرش 24
05 بهمن 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
دست هایی که شفا میدهند مقدس ترند از لب هایی که دعا میخوانند... آرزوی سلامتی و تندرستی برای دکتر دهقانی زاده عزیز که در تاریخ 404/04/28 در بیمارستان سینا عمل جراحی دیسک کمر را به بهترین شکل انجام دادند و با مراقبت و توصیه های ایشان به امید خدا به زندگی عادی برگشتم.. آرزوی بهترین ها برای شما..بهشتی سنگانی
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی