
جراحی مغز و اعصاب
شیراز
حضوری
شیراز
تلفنی
متنی
تخصص
جراحی مغز و اعصاب / بیماری های عروقی مغز و سکته مغزی
کد نظام پزشکی
121021
هیدروسفالی با فشار طبیعی (NPH)
اختلال نخاع
مشاوره جراحی نخاع
ناهنجاری مغز
آنوریسم مغز
شنت مغزی
کیست مغزی
شکستگی جمجمه
جراحی پایه جمجمه
تومور مغز و نخاع
مطب دکتر احسان جلوداری
تلفن مطب
196 دیدگاه
کاربر پذیرش 24
19 مرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
درود تشکر از شما برای ایجاد این شرایط جهت اخذ نوبت اینترنتی و صرفه جویی در زمان دکتر جلوداری بسیار دکتر حاذق و با اخلاقی هستند من سردرد شدید داشتم و دکتر تشخیص دادن مشکل منو با یه دوره مصرف داروی سبک تقریبا برطرف کردن واقعا ازشون راضیم چقد زمان میزارن که تمام حرف های بیمار رو بشنون🌻🌻🌻
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
13 بهمن 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر و کادر درمان کلینیک سلامت مغز دانا بینظیر هستند. پس از مدتها درگیری با سردرد و مراجعه به پزشکان مختلف، بالاخره در اینجا درمان شدم. این کلینیک از فناوریهای پیشرفتهای بهره میبره که در هیچ جای دیگری ندیده بودم، و همین مسئله تجربه درمانی من را کاملاً متفاوت و مؤثر کرد.
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
31 شهریور 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
مدتی درد شدید در ناحیه لگن و پاهام داشتم با داروهایی که آقای دکتر برام تجویز کردند خیلی خوب شدم هنوز هم تحت درمان هستم ولی قبل از داروهای دکتر اصلا فکر نمیکردم از درد لگن و پاهام خلاص شوم خدا همراه همیشگیتون باشه آقای دکتر جلوداری هم خودتون هم منشی مطب
ت
تارا
کاربر دکترتو
20 اسفند 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
بسيار بسيار اقاي دكتر خوش برخورد و با ارامش به تمام توضيحات نكته به نكته گوش ميكنن و سوال ميكنن و با سواد هستن همه نكات رو مو به مو وقت ميزارن و به مريض توضيح ميدن واقعا مريض بهشون اعتماد ميكنه و به دوستان پيشنهادشون ميكنم
آ
آمنه
کاربر دکترتو
18 مرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر خیلی خوب هستن. نحوه ی برخورد و باتجربه و به حرف مریضها گوش میدن و راهنمایشون میکنن و داروهایی که واقعا لازم باشه واسه مریضها میدن
م
مهوش
کاربر دکترتو
17 شهریور 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر بسیار شریف وخوبی هستند .من به چندین پزشک مراجعه کردم و دکتر جلوداری در روند درمانم خیلی عالی بودند .تشخیص عالی بود راضی هستم
کاربر پذیرش 24
15 تیر 1401
این پزشک را توصیه میکنم
4.67
بسیار برخورد مناسبی داشتند، به حرف های بیمار گوش می دادن، تشخیصشون درست بود. و با حرف ها و توصیه هاشون استرس منو کمتر کردن.
کاربر نوبت
09 آبان 1399
این پزشک را توصیه میکنم
5
مرضیه ..بیماری ام اس دارم . دکتر اخلاق خوبی دارن و بیماران ما ام اس هارو درک میکنن..بازم ازشون تشکر میکنم
ف
فریده
کاربر دکترتو
30 فروردین 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتری فوق العاده عالی و با تجربه و به راحتی هر دارویی رو تجویز نمی کنن و دلسوزانه با بیمار برخور دارن
س
سمیه خادمی اردکانی
کاربر پذیرش 24
26 بهمن 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
مطب خیلی شلوغ نبود همین بهترین حسن بود و رفتار منشی عالی و خوش برخورد دکتر هم بسیار عالی و خوش اخلاق
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی