
ارتوپدی
خمینی شهر
حضوری
خمینی شهر
تلفنی
متنی
تخصص
ارتوپدی
کد نظام پزشکی
62170
آسیب رباط صلیبی قدامی (ACL)
آرتروسکوپی
استخوان و مفاصل
درد آرنج
مگنت درمانی (مگنت تراپی)
اوزون تراپی
تزریق پی آر پی (PRP)
درد مفاصل
زانو درد
گردن درد
آدرس و تلفن مطب دکتر بهرام زمانی
تلفن مطب
187 دیدگاه
ل
لیلا حاجی حیدری
کاربر پذیرش 24
21 مهر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
1
مادرم پاشون شکسته بود نزدیک سه ساعت در درمانگاه نشستیم تا اومدن و بعد هم درست ویزیت نکردند به ما درست توضیح ندادن که پای مادرم خوب شده جوش خورده که از گچ در بیاربم یا نه با کلی معطلی بدون نتیجه برگشتیم از نشستن و معطل شدن زیاد فشار به پای مادرم اومد و ۲ روز ورم شدید داشت اصلا از برخوردشان با بیمار راضی نبودم همچنین بیمارهای دیگرون هم میگفتن ما راضی نیستیم
کاربر پذیرش 24
22 آذر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
2
پزشک دو ساعت دیرتر از زمانی ک باید در مرکز باشه و دو ساعت و نیم بعد از زمان تغریبی حضور ما ب مرکز مراجعه کرد،بیمارها را خیلی سریع دید و برخورد خوبی نداشت و گفت خستم.گفت باید نوار بگیری و بیای مطب اینجا نمیبینمت.
کاربر پذیرش 24
18 اسفند 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
خیلی عالی، چ از سطح علمی و چ از سطح شعور و رفتار و توضیح دادن ب بیمار، و مهمتر از همه اینکه واسه بیمار وقت میزارن و ارزش قائلن، یک در دنیا و هزار در آخرت درود بر شما دکتر مردمی و مهربان
س
سیکنه رحمتی
کاربر پذیرش 24
02 مهر 1401
این پزشک را توصیه میکنم
3
واسه چی دکتر دوتا سوز واسه تزریق زانو بودا گفت بیاین متبم و همونجا تزریق نکرد واقعا شرایطش واسمون سخت بود هر سوزن 350ت تزریق میشه داخل زانو .مگه بیمه نیست چرا همونجا تزریق نکرد .
کاربر نوبت
16 فروردین 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
ایشان دست بچه من را عمل کرد واز ایشان ممنونم که هم بخشی از. دست مزد شون را که باید در مطب میدادم خدمت شون را به بنده بخشیدند و عمل موفقی کردند.
کاربر پذیرش 24
14 اسفند 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
من مشکل درد این داشتم ب مطب مراجعه کردیم ۴۰ دقیقه معطل شدیم دکتر رفته بود برای جراحی و گفتن بهتره فعلا از دارو استفاده کنم و بعد عمل کنم
کاربر پذیرش 24
20 دی 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
برخورد عالی،رسیدگی بسیار خوب،پرسیدن شرح حال بیماری و رزومه بیماری بسیار عالی بود ،تشخیص اولیه و تجویز داروی اولیه عالی بود
کاربر پذیرش 24
18 اسفند 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
بنده از دوماهگی تا الان که ۲۰ماهه است زیر نظر خانم زمانی هست و خیلی مهربون و فهمیده هستن
کاربر نوبت
23 شهریور 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
بنده تصادف کرده بودم و ایشان دکتر بنده دربیمارستان بودن و خیلی هم عالی بود راضی هستم
کاربر پذیرش 24
04 مهر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
4.33
دکتر فوق العاده هستند با خونسردی بیمار را ویزیت می کنه و دنبال راه حل من که راضی بودم
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی