
ارتوپدی
نجف آباد
حضوری
نجف آباد
تلفنی
متنی
تخصص
ارتوپدی
کد نظام پزشکی
106958
آسیب رباط صلیبی قدامی (ACL)
آرتروسکوپی
استخوان و مفاصل
درد آرنج
مگنت درمانی (مگنت تراپی)
اوزون تراپی
تزریق پی آر پی (PRP)
درد مفاصل
زانو درد
گردن درد
مطب دکتر امیرحسین فلاحی در نجف آباد
تلفن مطب
4.3
(بر اساس نظر 315 بیمار)
رفتار حرفه ای پزشک (برخورد صبورانه و محترمانه)
3
اختصاص وقت و توضیحات کافی برای مراجعه کننده
3
مهارت پزشک در تشخیص و درمان
3
فرایند پذیرش و رفتار منشی و پرسنل
3
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
شرایط محیط مطب و اتاق انتظار
1
امکانات رفاهی مطب
1
315 دیدگاه
کاربر پذیرش 24
28 بهمن 1401
این پزشک را توصیه میکنم
1
من حشمت اله جانولی هستم دستم شکسته بود درحالی که به ازهرا اصفهان رفتم میخواستن قطع کنند ولی اقای دکتر فلاحی زحمت کشیدند چند روز بستریم کردن تازخم وعفونتش تمام شد بعدش پیج پلاک کردن وگچ گرفتن بعد از یک ماه گچ رابریدند ولی عفونت زیادداشتم مراجعه میکردم میگفت طوری نیست بعداز یک سال پیچ پلاک را دراوردم شکر خدا دستم خوب خوب شد ولی بازوی دستم از بین رفت بازو ندارم
کاربر پذیرش 24
10 خرداد 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام داوود بابادی هستم.چندماه پیش تصادف کردم و از ساعد تا مچ دستم چندین شکستگی و خورد شدن استخوان داشتم.اقای دکتر جراحی کردن و پلاتین توی دستم کار گذاشتن.اقای دکتر برخورد بسیار فوق العاده با بیمارانش دارن و خانم منشی های بسیار با اخلاق و خوش مشرب و صبور دارن.از خداوند برای ایشان و همکارانش ارزوی بهترینها و سلامتی خواهانم.
کاربر پذیرش 24
09 دی 1403
این پزشک را توصیه میکنم
1
با سلام و خسته نباشید حدود چهل نفر را در عرض پانزده دقیقه ویزیت کرد ، به گونه ای که سه نفر ، سه نفر داخل می رفتند و دکتر ففط ادرس مطبشو به ملت می داد. در حقیقت محلی شده جهت هدایت بیماران به مطب دکتر و هیچ نوع خدمت به درد بهخوری انجام نمیده
ط
طاهره فقیه
کاربر پذیرش 24
28 مرداد 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
اینترنتی خیلی راحت نوبت گرفتم پرسنل بیمارستان مودب وبااخلاق بودند وباخوشرویی بامراجعین رفتار می کردند آقای دکتر خیلی سریع ویزیت می کردند فرصت اعلام تمام علائم بیماری رانمی دادند
کاربر پذیرش 24
10 دی 1403
این پزشک را توصیه میکنم
1
در پذیرش بیماران بسیار عجله میکرد به گونهای که حدود سه نفر سه نفر داخل میاومدند و ویزیت میشدند اصلاً فایدهای نداشت و اصلاً با این کارش به شعور بیمارانش اهانت میکرد
کاربر پذیرش 24
23 دی 1403
این پزشک را توصیه میکنم
1
افتضاح بود قرار بود دکتر ساعت 8ونیم بیاد ولی ساعت 10 اومد 2 ساعت معطل شدیم چون دکتر توی اتاق عمل بود بعد هم یک دقیقه هم وقت نگذاشت اصلا نمیدونم متوجه شد برای چی اومدیم
کاربر پذیرش 24
24 مهر 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر پرحوصله با خانم منشی های مهربون من کیست رو زانو داشتم جراحی کردن حتی توبیمازستان چهره ی منو دید یادش افتاد مشکل من چیه برخورد خیلی عالی
کاربر پذیرش 24
18 اسفند 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
هم برخورد خوب داشتند، هم خیلی خوب عمل کردند، هم داروهای خوبی داده بودند حتی داروی معده هم داده بودند که بتونم آنتی بیوتیک رودتحمل کنم.
کاربر پذیرش 24
23 شهریور 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
عالی بود بعضی از دکترها گفتند 5ماه ولی به مدت حدود سه ماه درمان شدم دارو هم طبق نظر ایشان عالی بود نحوه برخورد که عالی عالی
کاربر پذیرش 24
30 دی 1403
این پزشک را توصیه میکنم
3
ازوقتی نوبت گرفتم تادکتر بیاد ۲ساعت طول کشید ولی دکتر که اومد خیلی معطل نشدم انشالله از نسخه ی پزشک بهتر شدم که عالیه
تلفنی
متنی