
ارتوپدی
اصفهان
حضوری
اصفهان
تلفنی
متنی
تخصص
ارتوپدی
کد نظام پزشکی
40412
آسیب رباط صلیبی قدامی (ACL)
آرتروسکوپی
استخوان و مفاصل
درد آرنج
مگنت درمانی (مگنت تراپی)
اوزون تراپی
تزریق پی آر پی (PRP)
درد مفاصل
زانو درد
گردن درد
مطب خیابان بزرگمهر
تلفن مطب
خیابان امام شرقی
111 دیدگاه
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
18 شهریور 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
افتادن وسیله به روی دست چپ و درد شدید در انگشت اشاره . آقای دکتر بسیار با شخصیت ، متین و شنونده خوبی بودن و تشخیصشون هم عالی بود . قبل از گرفتن عکس تشخیص شکستگی استخوان را اعلام کردند با اینکه دو ماه از ضربه به دستم گذشته بود کاملا با احترام با بیماران رفتار میکردند . خودشان به استقبال بیمار میامدند و در هنگام خروج هم همراه با بیمار تا دم در امده و خودشان در را باز میکردند برای بیمار . کاملا صبور بودند و به صحبتهای بیماران گوش میکردند . پشت میزشون اصلا ننشستن و روی صندلی رو به روی بیماران نشسته و معاینات را انجام میدادند . کلا من به جرات میگویم که اقای دکتر صدیقین شاید جزء ۳ نفر اول دکترهایی هستند که در این ۴۸ سال سنم دیده ام . و از همینجا از ایشان تشکر میکنم و برایشان ارزوی سلامتی و شادکامی دارم. 🙏🌹
ز
زهره
کاربر دکترتو
26 اسفند 1403
این پزشک را توصیه میکنم
4
اصلا نوبت اینترنتی بدرد نمیخوره باید حضوری بروید از همون وقت که میروید مطب نوبتتون حساب میشه شماره مطب هشت بهشت هم یک ۷ کم داره صندلی های اتاق انتظار خیلی کهنه و قدیمی بود که خودش سبب کمردرد بود اونم وقتی مجبوری یکساعت و خورده ای تو نوبت بشینی
م
مرجان
کاربر دکترتو
26 اسفند 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
آقای دکتر خیلی وقت شناس. مهربان و با تجربه هستند و من از 20 نمره به ایشان نمره 20 میدهم. از هر لحاظ عالی بودند. من برای خارپاشنه پیش دکتر رفتم و عالی بودند چند نفری هم داخل فامیل رفتند پیش ایشان خیلی ازش تعریف کردند و راضی بودند
ع
علی
کاربر دکترتو
16 فروردین 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر بسیار عالی خوش برخورد استاد و تشخیص عالی و بار دوم بود مراجعه داشتم ۱۰۰در ۱۰۰نتیجه گرفتم عالی عالی عالی ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ستاره 🙏🙏🙏🙏🍎🍎🍎🍎🍎🌹🌹🌹🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
ع
علی
کاربر دکترتو
15 آبان 1401
این پزشک را توصیه نمیکنم
من در بیمارستان عیسی بن مریم ویزیت شدم نه تو مطب شون. حقیقتا کامنت های سایر مراجعان رو ک میبینم با اونچه ک امروز تو بیمارستان دیدم خیلی متفاوت است.. وقت کافی گذاشتن و گوش دادن ب شرح حال بیمارشون ضعیف بود......
ز
زهرا
کاربر دکترتو
26 اردیبهشت 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام من مدیون دکتر صدیقین هستم .نمیدونید چند تا عمل جراحی و در چه شرایطی برای من 13سال پیش انجام دادند و به یاری خدا سلامتی را و زندگی را به من دادند.دعاگوی ایشان هستم تا ابد
ح
حمید
کاربر دکترتو
09 بهمن 1401
این پزشک را توصیه میکنم
من چهارده سال پیش پیچ پلاک کردم زانو و پشت گوش انداختم تا به الان که رفتم دراوردم واقعا دلسوز محترم شریف و کاردرست خدا براشون خوش بخواد
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
15 بهمن 1403
این پزشک را توصیه میکنم
4
برای درد زانو مراجعه کردم معاینه دقیق و صبورانه بود دکتر خوب و قابل درک صحبت میکردند برای تکمیل فرایند درمان ام آر آی و عکس نوشتند
م
محترم
کاربر دکترتو
01 مهر 1401
این پزشک را توصیه میکنم
بسیار خوش رو خوش برخورد هستند.و بیمار را برای بهترین درمان و بهترین نتیجه کاملا واضح و روشن راهنمایی میکنند.واقعا خدا خیرشون دهد.
و
وحید
کاربر دکترتو
12 آبان 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر صدیقین واقعا دکتر خوب و خوش برخورد و کار بلدی هستند و دوستانی را که میدونم برا درمان نزد ایشون رفتن نتیجه گرفتند.
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفن مطب
تلفنی
متنی