
کودکان و نوزادان
نجف آباد
حضوری
نجف آباد
تلفنی
متنی
تخصص
کودکان و نوزادان
کد نظام پزشکی
100053
چکاپ سلامت نوزاد 24 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 15 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 3 تا 7 روزه
چکاپ سلامت نوزاد 12 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 4 ماهه
تب کودکان
چکاپ نوزاد 2 هفته ای
چکاپ سلامت نوزاد 9 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 2 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 6 ماهه
مطب دکتر مریم حجتی نجف ابادی در نجف آباد
تلفن مطب
318 دیدگاه
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
27 اسفند 1403
این پزشک را توصیه میکنم
4
برای ویزیت اول خوب بود دخترم خیلی بیقراری میکند وزنگیری خوبی ندارد یبوست دارد خوابش در طول روز خیلی کم است شبها خیلی غلت میخورد و روی شکم میافتد میخوابد فعلا یع سری دارو دادن تا یکماه دیگه ک دوباره مراحعه کنم
ف
فاطمه
کاربر دکترتو
11 خرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
فوق العاده خوش برخورد وبا حوصله به دقت آزمایشات را میبینند و خوب معاینه میکنند و به تمام سوالات مادران به دقت جواب میدهند هیچ گونه عجله ای درکارشون نیست دوقلوها ۵ سال تحت نظر خانم دکتر هستن و خیلی راضیم
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
17 آبان 1403
این پزشک را توصیه میکنم
1
دکتر بسیار عالی و خوب ولی اصلا نوبت ما حتی چک نشده بود و منشی خبر نداشت. تازه سر ساعت رفتیم نوبت گرفتیم و دوباره برگشتیم منزل و 1.5 ساعت بعد باز مراجعه کردیم. یعنی نوبت داخل سایت کشکه.
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
13 مهر 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر بسیار خوب و خوش برخورد،به همه سوالات جواب میده و اصلا هم استرس به مادر نمیده نسبت به دکترهای دیگه در کل دکتر خیلی خوبی هستن راضی بودیم منشی هم خوب بود محیطش هم خوبه
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
15 مهر 1404
این پزشک را توصیه میکنم
4
همه چیز عالی و اوکی بود تنها چیزی که از نظر من ایراد داشت ترازوعه،که به نظرم بهتره یه ترازو دیجیتالی و نو بخرن برای مطب این که الان دارن خطاش خیلی زیاده و خیلی داغونه
آ
آیناز
کاربر دکترتو
18 مرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام من امروز به مطبشون مراجعه داشتم برای دخترم امیدوارم که نتیجش خوب باشه از نظر رفتار و برخورد عالی بودن دکتر واقعا باتجربه و خوش منشی هستن... انشالله موفق باشن .
ا
اکرم
کاربر دکترتو
16 دی 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
بسیار دکتر بااخلاق و با تجربه ای هستند بادقت ب حرفهای بیمار گوش میکنند و بیمار را راهنمایی میکنند، منشی و دستیار بسیار مهربان و بااخلاقی هم دارند
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
03 آبان 1403
این پزشک را توصیه میکنم
3
15 تومان درسایت برای ثبت نوبت گرفتند ولی از ويزيت دکتر کم نکردند وگفتند ما حساب نمیکنیم اون رو. میخوام بدونم پس چرا برای ثبت نوبت پول میگیرن؟؟
ا
احترام
کاربر دکترتو
30 دی 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
خانم دکتر فوق العاده هستندبا اخلاق و مهربان و با دقت به توضیحات بیمار توجه میکنند در تشخیص بیماری پسر من طی یک ویزیت تشخیص و درمان شد
کاربر پذیرش 24
28 شهریور 1402
این پزشک را توصیه میکنم
4.67
خیلی خوب، ده روز، داروها رو نمیدونم چون توی بیمارستان نجویز شد ولی نحوه ی برخورد واقعا عالی بود
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی