
کودکان و نوزادان
بوشهر
حضوری
بوشهر
تلفنی
متنی
تخصص
کودکان و نوزادان
کد نظام پزشکی
36699
چکاپ سلامت نوزاد 24 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 15 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 3 تا 7 روزه
چکاپ سلامت نوزاد 12 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 4 ماهه
تب کودکان
چکاپ نوزاد 2 هفته ای
چکاپ سلامت نوزاد 9 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 2 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 6 ماهه
مطب دکتر سعیده فیروزبخت در بوشهر
تلفن مطب
311 دیدگاه
کاربر نوبت
11 فروردین 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
بسیار دقیق هستند. همیشه بچه ها رو چکاپ کامل میکنند. مسایل ترییتی متناسب با سن بچه ها رو بهشون میگن. بسیار دلسوز هستند. چند سال خدمتشون میرم و تاحالا تشخیص اشتباه نداشته اند. توی شهر بوشهر بهتر از ایشون سراغ ندارم
س
سیده فاطمه
کاربر دکترتو
30 دی 1402
این پزشک را توصیه میکنم
خانم دکتر بسیار با حوصله ،با اخلاق و حساس هستن،پسر من از تولد تا الان که شش ساله هست فقط زیر نظر ایشون هستن و من خیلی راضی هستم،جدا از مشکلات جسمی به روحیه بیمار و والدین هم توجه ویژه دارن
ل
لیلا
کاربر دکترتو
11 فروردین 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
ایشون یه مادر و یک دکتر کاربلد و دلسوز هستن و بهترین راه حل رو که در دراز مدت منجر به تقویت سیستم بدنی کودک میشه رو ارائه میدن و درمانشون برای حال و آینده هست👌🏻
کاربر نوبت
12 آبان 1397
این پزشک را توصیه میکنم
5
پسرم از وقتی نوزاد بود زیر نظر دکتر فیروز بخت بود تا الان که 11 سالشه بسیار دکتر خوب و با تجوبه هستن من خیلی خیلی قبولشون دارم
کاربر نوبت
19 بهمن 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
برا کم خونی دخترم مراجعه کردم بسیار دکتر با صبر و حوصله ای بودن فعلا در حال انجام ویزیت های ایشون هستم انشالله نتیجه بگیرم
کاربر نوبت
23 دی 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
چک آپ اولیه رفتم طبق تجربه وتوصیه خواهرم برای هردو فرزندش من هم از ایشون راضی بودم چون معاینه کامل کردن و اخلاق خوبی دارن
کاربر نوبت
15 مهر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
پسرم سرما خورده بود هر دکتری میبردم خوب نمیشد ولی خانم دکتر فیروز بخت که آوردمش دارو بهش داد عالی بود یه روزه خوب شد
س
ساناز
کاربر دکترتو
15 تیر 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
من هر وقت بچه هام مریض میشن پیش خانم دکتر فیروز بخت میبرم و واقعا از کارشون راضی هستم هم تشخیصش هم درمانش عالی هست
کاربر نوبت
06 اردیبهشت 1397
این پزشک را توصیه میکنم
5
بسیار با تجربه است واز نظر من دکتر عالی است و قسمت پذیرش خیلی انسانهای خوش برخورد هستند ممنونم از همه مسولین
کاربر نوبت
20 اردیبهشت 1399
این پزشک را توصیه میکنم
5
عالی هستن. کاملا مسلط هستن و خیلی احتیاط میکنن و هر چیزی رو برای بچه تجویز نمیکنن. من که فقط ایشونو قبول دارم
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی