
کودکان و نوزادان
شهرکرد
حضوری
شهرکرد
تلفنی
متنی
تخصص
کودکان و نوزادان
کد نظام پزشکی
102541
چکاپ سلامت نوزاد 24 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 15 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 3 تا 7 روزه
چکاپ سلامت نوزاد 12 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 4 ماهه
تب کودکان
چکاپ نوزاد 2 هفته ای
چکاپ سلامت نوزاد 9 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 2 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 6 ماهه
مطب دکتر نوشین زارعان
تلفن مطب
29 دیدگاه
ا
افسانه مدنی
کاربر پذیرش 24
22 شهریور 1402
این پزشک را توصیه میکنم
4
دکتر بسیار باحوصله بودن و با اینکه مادیر رسیدیم و داشتن میرفتندبه خاطر ما برگشتن امکانات مطب عالی و خانم دکتر از هر نظر بچه رو معاینه کردن از لحاظ درمان پسرم تحت درمان هستن و انشالله که بهبودی حاصل میشه
آ
آیلین محمودی
کاربر پذیرش 24
22 دی 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر زارعان بسیار دکتر خوب وخوش اخلاقی هستند برخوردشون عالیه منشی قبلی شون خیلی خوب بود منشی جدیدشون خیلی بد و بیشعور هستند و دوروغ گو بخاطر منشی بد شون که فکر میکنن دکتر هستن من پزشک بچمو عوض کردم
ا
اهورا نوروزی
کاربر پذیرش 24
26 دی 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر بسیار عالی وبااخلاق و مهربان هستن ....من دوقلو دارم و یک پسر 3ساله ...گاهی با یک ویزیت برای دیگر بچه هایم دارو مینویسد ....رئوف ومهربان وکار درست هستن
ح
حلما کاظمی
کاربر پذیرش 24
07 آبان 1402
این پزشک را توصیه میکنم
باسلام ویزیت کردن دکتر خیلی خوب بود برخورد خوب وخوش اخلاق وتشخیص درست وداروهای مناسب بیماری برخورد منشی خیلی مهربان ومودبانه بود ومطب شیک وتمیز بود
ا
احسان حیدری
کاربر پذیرش 24
29 آذر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
برخورد خانم دکتر بسیار عالی و خوش اخلاق و مهربان دقت و حوصله بسیار بالا و همچنین علم به روز و تشخیص مناسب و درمان های خیلی خوب و مشاوره تغذیه ای عالی
ن
نسترن نظری زاده
کاربر پذیرش 24
21 اردیبهشت 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
با سلام خانم دکتر زارعان برخوردشون عالی بود و همینطور ویزیت و داروهایی که واسه دخترم دادن عالی بود ممنونم ازشون
آ
آوا آشوری
کاربر پذیرش 24
24 مهر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
خانم دکتر خیلی عالی و پرحوصله دختر من را معاینه کردن من خیلی راضی هستم داروها هم عالی تجویز شد
س
سهیلا شمس
کاربر پذیرش 24
21 شهریور 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر بااخلاق و صبوری هستن ومن همیشه ازشون نتیجه گرفتم ،داروهای خوبی هم تجویز می کنن
کاربر
26 آذر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
عالی خوش اخلاق مهربان با حوصله از همه مهمتر با سواد و منشی خوش اخلاق و خوبی دارن
ن
نسرین غلامی
کاربر پذیرش 24
23 اردیبهشت 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
بسیار با حوصله و دقیق ویزیت کردن.. حال دخترم خیلی زود خوب شد ممنون
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی