
کودکان و نوزادان
مشهد
حضوری
مشهد
تلفنی
متنی
تخصص
کودکان و نوزادان
کد نظام پزشکی
121569
چکاپ سلامت نوزاد 24 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 15 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 3 تا 7 روزه
چکاپ سلامت نوزاد 12 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 4 ماهه
تب کودکان
چکاپ نوزاد 2 هفته ای
چکاپ سلامت نوزاد 9 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 2 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 6 ماهه
دکتر سیده نفیسه هوشیار حسینی
تلفن مطب
164 دیدگاه
م
محمود علیزاده
کاربر پذیرش 24
12 تیر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
با سلام خانم دکتر بسیار محترمانه با بیمار رفتار میکنه که انگار بیمار فامیل درجه یک شونه توضیحات ایشون درباره بیماری بسیار کامله و برای بهبود سریع درمان تمام توضیحات لازم رو برای شما روی کاغذ می نویسه که چیزی رو از قلم نیوفته و شما حرفایی که توی مطب رو گفتن فراموش نکنید مثل نحوه مصرف دارو و رژیم های غذایی و غیره.....
کاربر پذیرش 24
08 اردیبهشت 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
خانم دکتر انسانی شریف و متخصص و متعهد هستند و بسیار ادم مهربان و صبوری هستند و درست و به جا وکامل توضیح میدهند و به طور کلی دل یک مادر رو ارام و بدون دغدغه میکنند ...ان شاءالله بهترین ها نصیبتون بشه
ن
نیلا یادگارکیا
کاربر پذیرش 24
29 فروردین 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
خیلی باحوصله تمام توضیحات بیمار رو گوش میدن. همیشه در ذدسترس هستن. غیرحضوری هم میتونی با ایشون در ارتباط باشی. محیط مطب کاملا مرتب و مناسب برای کودکان هست. از همه لحاظ عالی هستن.
م
محمد پارسا اسدی
کاربر پذیرش 24
15 اردیبهشت 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
با سلام من دیروز به خاطر عفونت گوش پسرم مراجعه کردم خداروشکر با داروهای خانم دکتر بهتر شده و ممنون از خانم دکتر که خوب برای بیماران وقت می گذاره .خدا خیرتون بده مممنون
کاربر پذیرش 24
24 شهریور 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر خیلی خوش برخورد و با حوصله بودن.و تمام مشکلات کودک ام رو چک کردن و با تشخیص درست و دارو مناسب بیماری کودکم بر طرف شدواقعا برای بیمار وقت میذارن ممنونم ازشون
ع
علی رضا شهبازی فرد
کاربر پذیرش 24
11 آبان 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
رفتار و توجه و تجربه خانم دکتر عالی هستن ، ولی استفاده از نوبت پذیرش 24 کاربردی نبود چون در مطب که حاظر شدیم هیچ استفاده ای نکردن و مجدد خودشون نوبت دادن .
س
سلنا تقوی
کاربر پذیرش 24
19 مرداد 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
همه چیز عالی بود ،برخورد پزشک و منشی ولی متاسفانه اون قدری که باید به تمیزی فضا اهمیت داده نشده بود،وسایل بازی بچه ها کثیف و پر از گرد و غبار بود
ع
علی اصغر ارزنی
کاربر پذیرش 24
20 شهریور 1402
این پزشک را توصیه میکنم
سلام خیلی از خانم دکتر و پرسنل راضی هستم واقعا همه چیز عالی وسایل بازی برای سرگرمی بچه ها موجوده و اخلاق خوب و پرسنل که خیلی عالییییی
ش
شهریار افشون
کاربر پذیرش 24
05 اسفند 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
رفتار بسیار عالی با بیمار و همراه بیمار معاینه کامل و صرف وقت مناسب برای درمان و تجویز دارو راهنماییهای موثر جهت پیشگیریهای بعدی
ف
فاطمه سوداگران
کاربر پذیرش 24
05 مرداد 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
خانوم دکتر بهترین هستند،بسیار دقیق و توانا،تشخیص عالی و بسیار خوش برخورد با جان و دل برای بیمار وقت میذارن خدا انشالله حفظشون کنه
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی