
بیماری های خون و سرطان کودکان (هماتولوژی، آنکولوژی)
اهواز
حضوری
اهواز
تلفنی
متنی
تخصص
بیماری های خون و سرطان کودکان (هماتولوژی، آنکولوژی)
کد نظام پزشکی
10419
چکاپ سلامت نوزاد 24 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 15 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 3 تا 7 روزه
چکاپ سلامت نوزاد 12 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 4 ماهه
تب کودکان
چکاپ نوزاد 2 هفته ای
چکاپ سلامت نوزاد 9 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 2 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 6 ماهه
مطب دکتر خدامراد زندیان در اهواز
تلفن مطب
178 دیدگاه
کاربر نوبت
02 آبان 1397
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر زندیان دکتری دلسوز و مجرب هست. من پسر 2 ماهه ام را برای ویزیت نزدش بردم. در معاینه بدنی متوجه نکته ای در گردنش شد که سایر پزشکان نشده بودند. همین تشخیص باعث پیگیری درمان به مدت 2 سال شد و خداروشکر به خاطر درمان به موقع پسرم بهبود یافت
کاربر پذیرش 24
31 تیر 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام دکتر خیلی عالی بیست بیست بیست دکتر کودکی من هم است دارو های خیلی عالی می دهد و مدت زمان درمان یک مریض خیلی طول نمی کشد به ازن الله اخلاقش نصبت به بیمارن خوش برخورد است
کاربر نوبت
14 فروردین 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
برادرم که الان 47 سال دارد در سن 4 سالگی توسط دکتر بهبود پیدا کردن. پسر برادر و کلیه بچهای خانواده ما توسط دکتر ویزیت شده بودند و رضایت کامل دارند
کاربر پذیرش 24
05 آبان 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
همیشه دعا میکنم سلامت و تندرست باشن پزشکی حاذق مهربون و صبور من پیش خیلی از پزشکهای مثلا معروف اطفال رفتم.اما ایشون تو کار خودشون استاد هستن
کاربر نوبت
27 مرداد 1399
این پزشک را توصیه میکنم
5
از25سال پیش دکتررو میشناسم ودخترم وبعدش هم پسرمم زیرنظرخودشون بوده واقعا دکترخوبیه واقعا باسواد وباتجربه هستش
کاربر پذیرش 24
13 بهمن 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر بسیار خبره ای هستند و بسیار مهربان و افتاده، برام خیلی جالب بود که کودک رو از لحاظ سلامت روان هم چک میکردن
کاربر نوبت
03 دی 1398
این پزشک را توصیه میکنم
5
دخترم اسهال شدید داشت و نزد 10 تا دکتر رفتم جواب نگرفتم تا اینکه پیشدکتر زندیان رفتم و خداروشکر عالی بود
کاربر نوبت
15 بهمن 1397
این پزشک را توصیه میکنم
5
نوزاد 9ماه ک اسهال و تب شدیدداشت با یک ویزیت و یه شربت درمان شد(بیمارستان گفته بود نیاز ب بستری داری)
کاربر نوبت
31 اردیبهشت 1399
این پزشک را توصیه میکنم
5
کلا هر وقت دخترای من بیمار بودن غیر از سرماخوردگی ساده میرفتم پیش اقای دکتر و با یه نسخه خوب میشدن
کاربر نوبت
23 دی 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
از کودکی در هنگام بیماری والدینم به ایشان مراجعه مینمودند و اکنون نیز فرزندم را نزد ایشان میبرم
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.