
بیماری های خون و سرطان کودکان (هماتولوژی، آنکولوژی)
اهواز
حضوری
اهواز
تلفنی
متنی
تخصص
بیماری های خون و سرطان کودکان (هماتولوژی، آنکولوژی)
کد نظام پزشکی
25356
چکاپ سلامت نوزاد 24 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 15 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 3 تا 7 روزه
چکاپ سلامت نوزاد 12 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 4 ماهه
تب کودکان
چکاپ نوزاد 2 هفته ای
چکاپ سلامت نوزاد 9 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 2 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 6 ماهه
مطب دکتر بیژن کیخایی ده دزی در اهواز
تلفن مطب
متخصص کودکان دکتر بیژن کیخایی دهدزی
500 دیدگاه
کاربر نوبت
27 شهریور 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
2سال پیش حالم بد میشد رفتم پیش یه دکتری برام آزمایش نوشت جواب رو که دید منو از زندگی ناامید کرد، بعد با همون آزمایش رفتم پیش دکتر کیخائی با روحیهی عالی وقتی آزمایش رو دید گفت مشکل خاصی نداری، یه آزمایش دیگه برام نوشت که اونم خداروشکر مشکلی نداشت من که خیلی راضیم
کاربر نوبت
14 اسفند 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
باسلام.اقای دکترفوق العاده کاردرست پزشک حازق و مهربان وخوش رفتار.من خیلیارومعرفی کردم به جناب دکترچون ازکارشون تجربه داشتیم.هم بچهاخودم وخواهرم.بچهام کمخون بودن یه دوره ای زیرنظرش بودن وخداروشکرخوب شدن
کاربر نوبت
02 فروردین 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام من شوهرم قبل از ازدواج یه مشاوره پیش دکتر کیخایی بودیم من مینور بود شوهرم کمخونی داشتن که دکتر گفتن مشکلی نیست ما خیییلی بخاطراخلاق خوب دکتر مشتاق هستیم باز بببنمشون
کاربر نوبت
30 دی 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر خوبی هستن واقعا من ازش راضی هستم برا کم خونی بهش مراجعه میکردم وجواب گرفتم از این به بعد هرکی کم خونی داره یا دکتر اطفال میخواد دکتر کیخایی پیشنهاد میکنم
کاربر نوبت
12 مهر 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر خیلی خوبیه من مشکل کم خونی شدید داشتم ولی زمانی که به این دکتر مراجعه کردم نتیجه خیلی خوبی کرفتم ازش و الانم کم خونیم برطرف شده
کاربر نوبت
14 فروردین 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام پسرم خیلی زودزود سرما میخورد اما با یک نسخه دکتر پسرم سیستم ایمنی بدنش قوی شد و واقعا راضی ام از دکتر کیخائی خدا خیرش بده
کاربر نوبت
07 آذر 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
با سلام بله بار دوم هیت ک میخواهم ویزیت شوم واقعا دکتر خوبی هستند و من طی این دو ماه نتیجه گرفتم مشکل کم خونی داشتم
کاربر نوبت
22 تیر 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
سرماخوردگی نوزاد ۱۷روزه که با توصیه دکتر بستری شد و نتیجه خوبی داشت و اینکه از بزرگترین دکترهای خوزستان هستن
کاربر نوبت
29 شهریور 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
بسیار دکتر خوب و خوش اخلاق . کم خونی شدید داشتم همه جا گفتن باید بستری بشم اما ایشون با دارو مشکل رو رفع کردن
کاربر نوبت
11 دی 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
مشکل افت پلاکت دارم من بار دومه میام مطبشون بخاطر اینم اومدم ک شنیدم دکتر حاذقی هستن ان شاله ک نتیجه بگیرم
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفن مطب
تلفنی
متنی