
کودکان و نوزادان
یزد
حضوری
یزد
تلفنی
متنی
تخصص
کودکان و نوزادان
کد نظام پزشکی
156100
چکاپ سلامت نوزاد 24 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 15 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 3 تا 7 روزه
چکاپ سلامت نوزاد 12 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 4 ماهه
تب کودکان
چکاپ نوزاد 2 هفته ای
چکاپ سلامت نوزاد 9 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 2 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 6 ماهه
مطب بلوار طالقانی
تلفن مطب
60 دیدگاه
ی
یاسمن
کاربر دکترتو
30 مهر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
نظر واقعیم رو میگم آقای دکتر واقعا کار درستن، بی اغراق میگم هم خودم و هم داداش ارتودنسی پیششون ۶ ماهیه شروع کردیم و راضیم از دکتر خوش اخلاق و خوش برخورد وخنده رو....آشنایی ما باهاشون از طرف خالم بود که جراحی پیوند استخوان و سینوس پیششون انجام دادن و به ما پیشنهاد دادن
م
محمدرضا مدیحی
کاربر پذیرش 24
13 مرداد 1399
این پزشک را توصیه میکنم
5
بهترین پزشکی که تا الان دیدم و پزشکم بوده :)بهترین تشخیص رو داره تو تمام زمینه ها پزشکی و بهترین روش درمان رو همیشه داره از بعد تولدم تا همین الان که بیست سالم شده پیش هیچ کس جز ایشون نمیرم
م
مهرداد
کاربر دکترتو
10 مهر 1401
این پزشک را توصیه میکنم
بسیار عالی کارشون....ونیر کامپوزیت کردم و همه اطرافیان گفتن عالی شده...قبلا هم کارعصب کشی و جراحی پیششون داشتم..بسیار بادقت و باحوصله...مطب هم فوق العاده تمیز و شیک
م
مینا
کاربر دکترتو
28 اردیبهشت 1402
این پزشک را توصیه میکنم
خیلی باتجربه و خوش اخلاق هستن دکتر،واقعا توصیه میکنم ایشون رو...ونیر کامپوزیت و ایمپلنت انجام دادم پیش ایشون...منشی مودب،مطب خ خ تمیز
ع
عرفان
کاربر دکترتو
11 مهر 1401
این پزشک را توصیه میکنم
عالی هستند. برای کشیدن دندان عقل مراجعه کرده بودم، اولین باری بود که هیچ دردی رو احساس نکردم. خیلی خوش رفتار و صبور بودند.
ا
الهام سالم
کاربر پذیرش 24
03 اسفند 1402
این پزشک را توصیه میکنم
4
سلام دکترخوبی هست ودرموردمریضی دخترمن تشخیصش تاحالادرست بوده وسریع خوب میشه ومریضی ک پول کافی نداشته کمکش کرده
ف
فرشته ملک محمدی
کاربر پذیرش 24
12 دی 1400
این پزشک را توصیه میکنم
3
کارش خوب بود بچه 3 روزه ام 24 ساعت میشد ک ادرار نکرده بود اما با ی فشار مشکل حل شد ایشالله مشکل بچه ام حل شده باشه
ز
زینب
کاربر دکترتو
24 اردیبهشت 1402
این پزشک را توصیه میکنم
خیلی تمیز و خوب بود مطب، دکتر خیلی خوش برخورد و عالی و باسواد، واسه لمینت و نیر ایشون رو پیشنهاد میکنم در یزد.
س
سیدحسین متولی
کاربر پذیرش 24
18 تیر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
4
باسلام چاق بود بهتربود اما الآنم خوبه وقت لازم را جهت بهبود بیمار را قایل میشود اخلاق مناسب دارد مهربان اقا
ن
نسترن
کاربر دکترتو
12 مهر 1401
این پزشک را توصیه میکنم
بسيار دقيق و عالي كار ميكنند . من عصب كشي داشتم كه توي چند جلسه بدون هيچ دردي كارم انجام شد خيلي راضي هستم
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی