
بیماری های عفونی کودکان
گرمسار
حضوری
گرمسار
تلفنی
متنی
تخصص
بیماری های عفونی کودکان
کد نظام پزشکی
43365
چکاپ سلامت نوزاد 24 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 15 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 3 تا 7 روزه
چکاپ سلامت نوزاد 12 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 4 ماهه
تب کودکان
چکاپ نوزاد 2 هفته ای
چکاپ سلامت نوزاد 9 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 2 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 6 ماهه
مطب دکتر علیمحمد علی اکبری در گرمسار
تلفن مطب
مطب دکتر علیمحمد علی اکبری در تهران
32 دیدگاه
ع
عزیزه عدالت
کاربر پذیرش 24
15 آبان 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
به نظر بنده دکتر علی اکبری اولا یک انسان به تمام معناست ثانیا یه دکتر اطفال متبحر و استاد هست چند سالی از ایشون خبر نداشتم مطبشون جابجا شده بود واقعا عالی و بینظیر هستن ایشون هر جا هستن ارزوی موفقیت براشون دارم
کاربر پذیرش 24
07 آبان 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
ایشان علاوه بر تبحر در کار خود یک انسان واقعی به تمام معنا میباشند در اکثر مواقعی که به ایشان مراجعه نمودیم در همان یکی دوروز اول علائم بهبودی نمایان میشد که به واسطه تشخیص درست وتجویز داروی موثر بوده
کاربر پذیرش 24
23 فروردین 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
کیفیت درمان بسیار عالی و به موقع، مدت زمان درمان، حدود دو سال،داروهای مصرفی شربت سفالکسین و کوترومیکسازول ، و نحوه برخورد پزشک بسیار عالیآرامبخش
ا
احمد ثابتی
کاربر پذیرش 24
20 آبان 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر علی اکبری سلام من ثابتی هستم واز شما خیلی ممنون هستم ولی در مطب اسلامشهر نیستید ممکنه بگید کجایید بیام برای عرض ارادت
کاربر پذیرش 24
15 اردیبهشت 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
ایشون بسیار دکتر خوب با قدرت تشخیص بالا و انسان با وجدان ، شریف و مؤمنی هستند با یکبار ویزیت کسالت رفع می گردد
س
سیدمحمدحسن سلیمان نیا
کاربر پذیرش 24
07 اسفند 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
بهترین دکتر اطفال، در تمام ساعات شبانه روز پاسخگوی بیمار بودن، ان شاءالله هر جا هستن سلامت و پایدار باشند.
کاربر پذیرش 24
14 دی 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر علی اکبری عزیز بیماراتون در اسلامشهر هیچ وقت فراموشتون نمیکنن خیلی مردی هرجا هستی در پناه خدا باشی
م
مهین عباسی
کاربر پذیرش 24
01 اسفند 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
ایشون واقعا دکتر خوبی هستند.خدا ازشون راضی باشه.من خیلی دنبال آدرس جدیدشون هستم.اما موفق نشدم .
کاربر پذیرش 24
14 دی 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر علی اکبری خیلی مردی خانواده های اسلامشهر هیچ وقت فراموشت نمی کنن خدا هر جا هستی یارت باشه
ز
زهره رحیمی پور
کاربر پذیرش 24
10 دی 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر بسیار خوب وخوش اخلاقی هستن و نسبت به مریضی کودک دارو میدن وداروخانه رو تو نسخه جمع نمیکنن
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفن مطب
تلفنی
متنی