
متخصص بیماریهای کودکان
شیراز
حضوری
اولین نوبت خالی: 04 تیر - 08:30
شیراز
450,000تومان
تخصص
بیماریهای کودکان
درجه علمی
متخصص
کد نظام پزشکی
54138
⮜ بیوگرافی
انجام آزمایش زردی نوزاد بدون خونگیری ، پایش رشد، درمان اختلالات رشد، پیشگیری و درمان بلوغ زودرس، برای زردی نوزاد ،برای رشد، دکتر اطفال، دکتر متخصص اطفال، دکتر متخصص کودکان، دکتر کودکان ، تخصص کودک
تب کودکان
دیابت کودکان
عفونت ادراری در کودکان
سردرد کودکان
آنفولانزای کودکان
مطب دکتر هاشم رفیع زاده
تلفن مطب
1502 دیدگاه
کاربر پذیرش 24
02 آبان 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
اقای دکتر عالی هستن من اولین جلسه اوردم پسرمو پیش اقای دکتر یک چهره پاک و نورانی شبیه پیامبرا واقعا دستشون هم شفا هست اینجور افراد از پیش خدا اومدن انشالله خدا برامون حفظشون کنه تمام دکترای خوب برا نوبت گرفتن خیلی سخت بود ما مسیرمون فرهنگ شهره تا نوبتمون شد خیلی اذیت شدیم پسرم حالش بد بود تو خیابون منتظر بودبم تا دیر وقت شب نوبتومن شد اما خداروشکر انتظارمون نتیجه داد اقای دکتر عالی هستن نوبت اگر جوری بشه که نه مطب شلوغ بشه نه بچه ها حالشون بده منتظر بمونن ممنونم از شما
ع
علیرضا
کاربر دکترتو
20 فروردین 1402
این پزشک را توصیه میکنم
بسیار پزشک مهربان و با حوصله ای هستن و در امر تشخیص بیماری کودکان و نوزادان بسیار بسیار خِبره هستند و عالی ممنونم ازشون هروقت ک رفتم خدمتشون هر سوالی داشتم و تند تند سوالام میپرسیدم واقعا تک ب تک و یا حوصله همه رو جواب دادن... دکترای دیگه متاسفانه نمیذارن اصلا بیمار یا مادر بیمار حرفش رو بزنه ولی واقعا نمیدونن ک همین سوال پرسیدن مادر و یک نوعی گفتگو و دردل با دکتر چقدر از نگرانی ها و ابهام یک مادر رو کم میکنه بازم ممنون از حوصله و صبوری دکتر رفیع زاده عزیز🙏🌹
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
10 آذر 1403
این پزشک را توصیه نمیکنم
1
باسلام من چندین سال هست به ایشون مراجعه میکنم منتهای مراتب یکی ازبزرگترین مشکلات این مطب انتظاربیش ازدوساعت نسبت به ساعت نوبت دهی هست انتظارداشتم باسایت دکترتواین مشکل برطرف بشه که متاسفانه امروزمن ساعت ۱۷:۴۰ دقیقه نوبت داشتم منتها به من گفتندکه اصلا موردقبول نیست این تایموباید یکساعت بعدش مراجعه کنید تازه یکساعت بعدم که تشریف میبریم بالا یک ساعت بعدترش یا بیشترماروویزیت میکنند انتظارپزشک اطفال نبایدانقدرزیادباشه خواهش میکنم رسیدگی کنید.
ع
علیرضا جعفری
کاربر پذیرش 24
12 خرداد 1401
این پزشک را توصیه میکنم
4
توی مطب چندتا اسباب بازی برای بچه های کوچک بود. منشی رفتار خوبی داشتن.خود دکتر با حوصله جواب دادن. البته پسر من وقتی رفتیم مطب دیگه دل درد نداشت و دکتر شکمش رو معاینه نکرد. . متوجه نشدم که تخت برای معاینه دارن یا نه. داروی مکمل خواستم بنویسن اما توضیح ندادن. وقتی تحویل گرفتم از هر کدام سه تا بود که هزینا بالا رفت. اینجور تو داروخانه باید با پرسنل زیاد صحبت کرد تا بفهمیم چی به چیه که تصمیم بگیریم.
د
دلسا حدادی
کاربر پذیرش 24
13 مهر 1401
این پزشک را توصیه میکنم
4
سلام من از تو گوگل آدرس دکتر رفیعی زاده رو گرفتم باوجود اینکه بار اولم بود خیلی از نحوه رفتار و برخوردشون راضی بودم واقعاِ واقعا دکتر خیلی مهربون و خوبی بودند دکتر بی نظیرن امکانات رفاهی هم خوب بود همه چیز اوکی بود الان دخترم بخاطر سرماخوردگی تحت درمان هست الان 11 ماهگی دخترمه برای رشدش هم ان شاالله آقای دکتر کاری بتونند انجام بدن چون واقعا رشدش از 6 ماهگی کاملا متوقف شده ...
ر
راضیه سادات
کاربر دکترتو
30 دی 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
اول واسه سرماخوردگی پسرم بردم که دکتر گفتن ریه هاش عفونت کرده دو سری دارو دادن خوب شد بعدشم چون قد و وزنش استپ شده بود الان ماه دوم هست که مکمل های مورد نیاز براش نوشته و طی یکماه اول پسرم هم قدش هم وزنش تغییر کرده اشتهام اصلا نداشت الان عالی شده برخورد اقای دکتر قابل ستایش هست خیلی خوش برخورد و تشخیص و روند درمان عالی..در پناه خدا باشن
کاربر پذیرش 24
07 مهر 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
با سلام پیشنهاد میدم در صورت تاخیر بیشتر از یک ساعت بنا به هر دلیلی از سامانه پیامک جهت اطلاع به بیمار استفاده شود، مثلا دیشب منشی شما با لحن بسیار بدی با مراجعه کننده ها صحبت میکردند و اظهار داشتند که دکتر با تاخیر به مطب امده، خب این میشد با پیامک به بیماران این تاخیر رو اطلاع داد، اخلاق دکتر بسیار با حوصله و بسیار در تخصص عالی هست
ف
فرحناز بشارت
کاربر پذیرش 24
16 مرداد 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
عرض سلام و ادب اول اینکه چون برگه ارجاع قبول میکنن در هزینه ها خیلی به بیماران کمک میشه خدا عاقبتشون بخیر کنه. پرسنل هم واقعا محترم هستن دکتر هم که واقعا من ازشون راضی ام چندین بار دخترم را بردم هم داروهایی که دادن خیلی متناسب بود هم علم دکتر واقعا بالاست ان شالله خدا روز به روز درهای علم بیشتری را به روشون باز کنه و عاقبتشون بخیر.
ب
بردیا
کاربر دکترتو
18 بهمن 1403
این پزشک را توصیه میکنم
2
باسلام خود دکتر فوق العاده بادانش،باحوصله وخوش اخلاق بودن،اما با اینکه من اینترنتی نوبت گرفته بودم بیشتر از ۲ساعت طول کشید تا نوبتم بشه،بنظرم چون مراجعین دکتر همه کوچک هستند برای این موضوع باید چاره ای داشته باشن،اینهمه معطلی از حوصله ی بچه ها و حتی خانواده خارجه،رفتار و تسلط خانم منشی هم خیلی جالب نبود.
کاربر پذیرش 24
05 آبان 1401
این پزشک را توصیه میکنم
4
دکتر بسیار خوش برخورد و تشخیص صحیح و به جایی دارند اما من به شخصه پیش پزشکای خوب دیگه توی درمانگاه نمیرم که اینجا معطل نشم ولی واقعا معطل شدم با بچه ای که تب داره از صبح منتظر شدم تا 7 عصر بیام مطب از ساعت 7 تا حوالی ده هم اونجا منتظر بودم و داروها که بسیار گران هستند کاش دکتر پیگیر داروهای مشابه بودند
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.