
متخصص بیماریهای کودکان
شیراز
حضوری
شیراز
تلفنی
متنی
تخصص
بیماریهای کودکان
درجه علمی
متخصص
کد نظام پزشکی
54290
مطب دکتر مهرزاد باقری در شیراز
تلفن مطب
647 دیدگاه
م
مهدیه احمدیان
کاربر پذیرش 24
05 آبان 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
دخترم در2سالگی دچاررفلکس معده شده هرکجابردم نفهمیدن ودرمان نشدیکی ازدوستان شیرازیم دکترباقری رومعرفی کردپیش دکتراوردمیش ودکتردردش فههمیدودرمان شدخدانگهدارش باشه وخیلی برخوردعالی داشتن ایشالله همیشه درپناه خداباشن
کاربر پذیرش 24
05 آبان 1401
این پزشک را توصیه میکنم
4
پسر اولم از نوزادی تحت نظر ایشون بودند در کل دکتر خوبی هستند و منم راضی بودم فقط تنها ایراد وارده شلوغی مطب و معطل شدن مریض ها ساعت های طولانی تو مطب هست که باعث میشه هم بچه ها کلافه بشن و هم والدینشون
کاربر پذیرش 24
26 مهر 1401
این پزشک را توصیه میکنم
4.67
با تشخیص بسیار عالی دکتر باقری که دو نفر از دکتر های اطفال در جاهای دیگر نتوانستند عفونت ریه نوراد را تشخیص دهند ولی دکتر باقری با تشخیص مناسب درمان فرزند ما بسلامتی گذشت. تشکر فراوان از دکتر باقری
ا
امیرطاها یوسف سیرت
کاربر پذیرش 24
01 اسفند 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
من مادر امیرطاها هستم آقای دکتر تخصصشون عاااااالییییی...مهربان . بی تکبّر... من حاضرم 5 سال از عمر خودمو به آقای دکتر ببخشم... چون وجود چنین انسان هایی در زندگیمون نعمته... همیشه دعاگوی آقای دکترم
م
محدثه فیروزی
کاربر پذیرش 24
27 آذر 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر بسیار با سواد و با حوصله هستن پسرم از زمانی که تازه دنیا اومده بود تا الان که چهار سال و نیمشه تحت نظر دکتر بوده واسه هر چیزی که بهشون مراجعه کردم نتیجه گرفتم عالیا
کاربر نوبت
29 دی 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
فوقالعاده دکتر خوش اخلاق و خوش برخوردی هستن . برای زردی نوزاد که کارشون عالی هستش. من کودکم از بدو تولد زیر نظر ایشون هستن و فوق العاده راضی ام ازشون
ر
رویا ولی زاده
کاربر پذیرش 24
29 مرداد 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
ایشون دست خدا روی زمین هستن بچه منو چندین بار از مشکلات و مریضی هایی ویروسی که هیچ دکتری تشخیص نمیداد نجات داد .دست بوسشم خدا بهش عمر با عزت بده
ا
ایلین جعفری
کاربر پذیرش 24
18 مهر 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
دخترم از بدو تولد بخاطر رشد و کم وزنی تحت نظر دکتر بودن تا الان که هشت سالشون هست عالی هستن دکتر، مخصوصا امیدی که به بیمارشون میدن بی نظیرن.....
کاربر پذیرش 24
17 آذر 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام دکتر بسیار خوبی هستند دوبار پسرموبه طور فوقالعاده ای خوب کردچون یه بار عفونت خون داشته یه بار ریش عفونت کرده بود خدا ازشون راضی باشه
کاربر پذیرش 24
05 تیر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر بسیار عالی هستند فقط برای نوبتگیری خیلی اذیت میشیم و منشی هابسیار بد برخورد میکنند وگرنه در مورد تشخیص و اخلاق آقای دکتر عالی هستند
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی