
متخصص بیماریهای کودکان
شیراز
حضوری
شیراز
تلفنی
متنی
تخصص
بیماریهای کودکان
درجه علمی
متخصص
کد نظام پزشکی
86294
مطب دکتر ارش مبین خیابانی در شیراز
تلفن مطب
335 دیدگاه
م
متین
کاربر دکترتو
23 مرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
درود و مهر به علت بیماری و عفونت کودکان و جناب دکتر خدایی یکی از بسیار خوبهای کشور در این حوزه هستن ،به عنوان مثال ما برا یکی از کودکان با بیچارگی تمام باید یه کم دارو بهش بدیم ولی جناب دکتر طوری با این بچه رفتار کرده که خوشکل می شینه و کمک جناب دکتر هم می کنه باهاشون همکاری می کنه ویزیت میشه و اگه مشکلی باشه پیگیری میکنن تا خوب شدن کامل بچه /.در کل دارا بودن رفتار حرفه ای پزشکی کامل برا جناب دکتر
س
سیده طاهره
کاربر دکترتو
03 مهر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
باعرض سلام و وقت بخیر دکتر خیابانی بدون اغرار و بزرگنمایی باید بگم پزشکی بسیار حاذق و باتجربه ایی هستند تا به امروز دو دفعه جان دختر 5 ساله ام را نجات دادند، یکی وقتی دخترم 2ماهه بود و کرونا گرفت و باتشخیص و تجویز داروی مناسب سلامتی دخترم برگشت و دفعه دوم اینکه باتشخیص به موقع و اینکه تجویز الکی و بی خودی دارو نکردند و دخترم ارجاع دادند به پزشک فوق تخصص و دخترم از کما در اومدند.
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
05 دی 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
مراجعه جهت فرزندم که یکسال داشت ودایم سرما خوردگی وسرفه های زیاد داشت که پیش چندین متخصص به حساب معروف بردم ولی اصلا نتیجه نگرفتم وهمشون دارو تکراری میدادن اما زمانی که اومدم پیش دکتر خیابانی خدارا شکر زودمتوجه شد که دلیل سرفه های زیاد ومکرر پسرم چی بود وداروهای متفاوتی دادونتیجه گرفتم
ز
زینب
کاربر دکترتو
15 بهمن 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر خوبی هستند و تشخیص خوبی دارند خوش برخورد هستند و خیلی دقیق همه چیز را توضیح می دهند تنها نکته منفی ای که داشتند این بود که من توقع داشتم مثل بقیه پزشکان اطفال وزن و قد و میزان رشد فرزندم را اندازه گیری کنند اما نیاز به نوبت جداگانه برای این کار است، البته هر پزشکی سیستم خودش را دارد.
ا
ارتین
کاربر دکترتو
06 شهریور 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
برای وزن گیری و رشد، دخترم از یک سالگی تا ده سالگی زیر نظر اقای دکتر بودن والان هم پسرم دوسالش هست از بدو تولد تا الان زیر نظر اقای دکتر هستند واقعا عالی عالی هستن از لحظ اخلاق و رفتار و مهارت و علم و تخصصشون و علمشون هم بروز هست و از همه لحظ عالی عالی علی هستن
م
مرسده
کاربر دکترتو
29 بهمن 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر با توجه به علم و تشخیص بیماری،ارزشی برا شنیدن صحبت های اریاب رجوع قائل نیست،خیلی سریع صحبت میکنند و شنونده خوبی نیستند،تایم کمی برای بیمار میگذارندو همیشه عجله دارند سریع بیمار از اتاقش بیرون برود،به طور کلی برخورد خوب و با حوصله ای ندارند
د
دل آرا
کاربر دکترتو
14 اسفند 1403
این پزشک را توصیه نمیکنم
1
سلام من اصلا موفق نشدم دخترم توسط دکتر معاینه شود زیرا مطب در ساعت اعلامی نوبت تعطیل بود و به دکتر دیگری مراجعه نمودم ما زمانبندی میکنیم و ساعت حضور در مطب را انتخاب میکنیم.از ساعت ۴.۲۰ دقیقه تا ۴.۴۳ در انتظار این بودم لااقل درب مطب باز شود
ن
ندا
کاربر دکترتو
29 تیر 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
من اولین بار بود مراجعه میکردم محیط مطب بسیار آروم ومناسب بچه ها بود برخورد منشی خیلی محترمانه و خوب بود وقتی که اقای دکتر برای بیمار میذاشتن عالی بود خیلی با حوصله و با مهارت معاینه انجام دادن ونحوی برخوردشون باعث آرمش پدر مادر و بچه بود
م
مریم
کاربر دکترتو
19 آذر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
بسیار پزشک بااخلاق ،خوش برخورد هستند رفتاری محترمانه دارند علاوه براین بسیار باسواد و باحوصله منو با اینکه بچه اولم بود واسترس داشتم راهنمایی دلسوزانه داشتند واقعا اگر اولین بچه تونه به شدت توصیه میکنم.
ش
شهرام
کاربر دکترتو
02 آبان 1402
این پزشک را توصیه میکنم
3
اولین بار بود ک ویزیت شدیم پیش دکتر خیابانی طرز برخورد و تشخیص ایشان خوب بود .باید چند روز بگذره ببینم بچم چطور میشه آیا دارو که دادن مورد قبول هست یا خیر آیا تاثیری در روند درمان کودک دارد یا خیر
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی