
متخصص بیماریهای کودکان
شیراز
حضوری
اولین نوبت خالی: 06 تیر - 16:00
شیراز
300,000تومان
تلفنی
اولین نوبت خالی: 8 ساعت دیگر
15 دقیقه گفتگو
300,000تومان
تخصص
بیماریهای کودکان
درجه علمی
متخصص
کد نظام پزشکی
132112
بورد تخصصی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز،
آسم و آلرژی ،
غدد و رشد ،
بلوغ زودرس ،
تغذیه و پوست،
تکامل
انجام تست تکامل درمطب
بوتاکس زیبایی
مطب دکتر فرانک تکمیل
تلفن مطب
248 دیدگاه
ف
فضل الله
کاربر دکترتو
11 اسفند 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام وقتتون بخیر خانم دکتر، خسته نباشید، ببخشید مزاحمتون میشم، میگم امیر محمد خداروشکر، امروز خیلی بهتره، استفراغ اصلا نداره، اسهالش خیلی خوب شده، شیر بیومیل ال اف که تجویزکردین بهش دادم، واقعاخیلی خوب بود، دکترتکمیل عزیز دوره 48ساعته طی شده، واقعانمیدونم چجوری ازتون تشکر وقدردانی کنم، خداخیرتون بده، سایتون ازسرمون کم نشه ان شاءالله، 🙏🌹بهترین دکتر متخصص کودکان هستین فوق العاده هستین دکتر تکمیل، زنده باشین♥
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
10 شهریور 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
من مدتها بابت کوتاهی قد پسرم نگران بودم و کلی دکتر رفتیم اما نتیجه خاصی نگرفتیم. وقتی به این پزشک مراجعه کردیم، با دقت آزمایشها رو بررسی کردن و خیلی با حوصله روند رشد بچه رو توضیح دادن. نه تنها دارو و هورمونها رو بیخودی تجویز نکردن، بلکه با برنامهریزی دقیق، تغذیه مناسب و پایش مداوم، تونستن رشد فرزندم رو به مسیر درست بیارن. الان بعد از چند ماه تغییرات کاملاً محسوس هست. خیلی خوشحالم که ایشون رو پیدا کردیم.
ف
فروزان
کاربر دکترتو
09 دی 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
از زمان تولد دوتا پسرام زیر نظر خودشون بودند و هم اخلاق خوبی دارند و هم تشخیص خوب و عالی.و در کل پزشک باسواد و دلسوزی هستند.و دختر یکی از اقواممون که در بدو تولد وقتی مراجعه کرده بودند برای بی قراری بچه ها فورا با معاویه ساده متوجه میشن که مشکل شدید قلب دارند و با مراجعه به دکتر قلب در 1 ماهگی عمل قلب باز کردند و خوب شدند.ولی این مشکل در زمان بارداری و بعد از زایمان کسی تشخیص نداده بود.سپاس از خانم دکتر عزیز
م
محمد
کاربر دکترتو
14 فروردین 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
خانم دکتر عزیز نمیدانم چگونه از شما تشکر کنم. وقتی متوجه شدیم رشد پسرمان متوقف شده بود و دلیلش مشکل قلبی هست ،دنیا روی سرمان خراب شد. اما شما با سواد زیاد، نهتنها تشخیص به موقع شما در رابطه با مشکل قلب پسرم را پیدا کردید، بادرمان سریع و عمل پسرم امید را به زندگیمان بازگرداندید. . از صمیم قلب ممنونیم که فرشتهی نجات خانوادهی ما بودید.
ا
احمد
کاربر دکترتو
14 شهریور 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
از روز اول تولد خانم دکتر توی بیمارستان نوزادم رو ویزیت کردن پرونده براش تشکیل دادن تشخیصشون عالیه داروهایی که تجویز میکنن خیلی خوب جواب میده خیلی باحوصله هستن کامل وقت میزارن برا بچه خیلی خوش خنده و خوش برخوردن آدم روحیه میگیره میره پیششون من راهم دوره ولی هرموقع پیام میدم مشکلی برام پیش میاد خیلی سریع پاسخگو هستن درکل خیلی راضیم ازشون
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
25 اسفند 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
با توجه به تجربه شخصی من که کلا آدم حساسی هستم باید عرض کنم که خانوم دکتر فوق العاده با اخلاق و با حوصله پاسخگو هستند،در تمام این یکسالی که از نوزادی دخترم رو پیش ایشون میبردم همیشه تشخیص صحیح و دقیق داشتند و از همینجا از ایشون تشکر میکنم و خوشحالم که با ایشون آشنا شدم.منشی ایشون هم که از هر لحاظ عالی هستند
م
محمد
کاربر دکترتو
12 شهریور 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتری بسیارخوبی اخلاق باوقاروخوشصحبت استفاده اززمان بخوبی باتوضیحاتی آرام وشفاف برابیمار بسیار خوش برخورد من اززمان داشت ومیتوانستم درکناراون مینشستم وصحبت میکردم وخیلی دکتر دکترآرامبخشی هستم من مادری42سالههستم وقتی میرم مطب ایشون دوستدارم همونجابمونم منشی خیلی مهربون و خوشبرخوردی داره
ل
لیلا
کاربر دکترتو
24 شهریور 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر واقعا مهربونم هستند و تمام وقتشونو میذارم برای دارو مریضی من خیلی قبلا دخترمو بردم اما برخورد منشی و دکتر واقعا خوب بود یکم دخترم در دوران لج بود برای قد و وزن همکاری نمیکرد اما با حوصله براش انجام دادن و کامل معاینه کردند الان تقریبا پنج روزه دارو مصرف میکنه و دخترم بهتره
ف
فاطمه
کاربر دکترتو
14 آذر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
واقعا بهترین هستن خیلی راضی هستم پسرم از بدو تولد تا الان که ۶ ماهشه زیر نظر خانم دکتر بودن به جرئت میتونم بگم واقعا عالی هستن با حوصله خوش اخلاق هم خودشون وهم منشی محترم واقعا عالی هستن آقا مهرسام هم خیلی خانم دکتر رو دوست دارن خانم دکتر جان خودتون هم که میدونید😘🤩
غ
غزاله
کاربر دکترتو
26 بهمن 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
دست خانم دکتر درد نکنه واقعا عالیییی هستن. من واسه بی اشتهایی و ریفلاکس کوچولوهام بهشون مراجعه کردم. تقریبا بعد از سه چهار روز استفاده از داروها خیلیییی خوب غذا میخورن. نق نمیزنن. حالشون بهتره و... واقعا دکتر برای کوچولوها وقت میزارن و دقیق بررسی میکنن. ممنونم ازشون
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
اولین نوبت خالی: 8 ساعت دیگر
15 دقیقه گفتگو
300,000تومان