
کودکان و نوزادان
سیرجان
حضوری
سیرجان
تلفنی
متنی
تخصص
کودکان و نوزادان
کد نظام پزشکی
118263
چکاپ سلامت نوزاد 24 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 15 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 3 تا 7 روزه
چکاپ سلامت نوزاد 12 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 4 ماهه
تب کودکان
چکاپ نوزاد 2 هفته ای
چکاپ سلامت نوزاد 9 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 2 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 6 ماهه
مطب دکتر زهره جواهری
تلفن مطب
179 دیدگاه
ط
طاهره حسینی
کاربر پذیرش 24
03 شهریور 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام دکتر جواهری یک دکتر بسیار تا بسیار خوش رو وخوش برخورد ،مهربان و با دقت هستند ایشون بسیار دقیق همه چی رو بررسی میکنه واز اون دکتر های اخمو کم حوصله که فقط دارو تجویز می کنند و هیچی هم توضیح نمی دن نیستند مشکلات بچه ها رو میشنوه و با دقت و حوصله کافی به خانواده هاشون جواب می دن و من بچه هام رو داخل درمانگاه هم پیششون برده بودم و برای ایشون فرقی نداره که کجا ویزیت انجام می دن داخل درمانگاه باشه یا داخل مطب اصلا اینطور مسائل براشون ارزش نداره و سلامتی بچها از همه چیز مهمتره
آ
آریو کریمی
کاربر پذیرش 24
25 مهر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
خیلی کمتر از مطب های دیگه معطل شدیم ، هر جایی رفتم بیشتر از 2 ساعت معطلی داشتم و بین نوبت تو با دیگران چند نفر رو زیر میزی رد میکردن اما مطب ایشون با توجه به تایمی که نوبت اینترنتی گرفته بودم چندان فرقی نداشت همچنین خیلی خوشرو و خوش برخورد بودن و توضیحات رو کامل میگفتن، جامعه ی ما به همچین پزشکهایی نیاز داره
ه
هانا خنجیر
کاربر پذیرش 24
30 شهریور 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
خانم دکتر دوستدار بچه ها هستند و خیلی با صبر و حوصله به حرفهای والدین در خصوص بیماری گوش میدن و خیلی با مهارت و تخصص بالا دارو تجویز میکنند . بسیار خوش برخورد و مهربان هستند . پیشنهاد میکنم حتما یکبار پیش ایشون ویزیت بشید تا خودتون هم این موضوع رو درک کنید .
ح
حسین کاویان
کاربر پذیرش 24
11 تیر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر بسیار با حوصله ای هستن، در مورد تمامی مشکلاتی که ممکن هست با اونا روبه رو بشی صحبت میکنن و دقیقا برای هر کدوم راهکار میدن. برای کسایی که اولین تجربه زایمانشون هست بسیار عالیست به تمام پرسش هایی که حتی ممکن هست بعدا روبه رو بشی هم راهکار میده
کاربر پذیرش 24
04 آبان 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
پسرم سرماخورده بود و چندروز حالت تهوع داشت واستفراغ می کرد خیلی برخورد خوب بابیماردارند ومن مرحله دوم بودکه پیش خانم دکتر می رفتم درکل دستشان شفابود وبایک مرحله از داروهای خانم دکتر پسرم که چیزی نمی خورد استهاش بازشد دستشان رامی بوسم
کاربر پذیرش 24
19 آبان 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
الهی همیشه بدرخشی خانم دکتر مهربون و صبور با تجربه و خوش اخلاق و هر چه بگم کم گفتم واقعا نمیدونم چطوری تشکر کنم و دست خانم دکتر بینهایت سبک و خوب هست یکبار دارو مصرف کردم بچم خوب شد
د
دیاکو خواجوئی
کاربر پذیرش 24
29 مرداد 1402
این پزشک را توصیه میکنم
با سلام خانم دکتر بسیار باحوصله هستند قشنگ به والدین توضیح میدن که داروهاامکان داره چه عوارضی داشته باشندو با بچه ها چه بازی های انجام بدن و تغذیه زمان بیماری
کاربر پذیرش 24
06 دی 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
خیلی خیلی دکتر باحوصله و مهربونی هستن و خیلی وقت میذارن و مثل دکترای دیگه نیستن چند نفر چند نفر بفرستن داخل هر سوالی داشته باشی جواب میدن و اصلا معطلی نداره
م
مهراد شیخ زاده
کاربر پذیرش 24
17 آبان 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
خانم دکتر خیلی خوش برخورد و مهربون هستن و با دقت ب همه سوالات جواب میدن و همه مسائل و مشکلات نوزاد رو بررسی میکنن و تا نوزاد کامل خوب نشده پیگیر حالش هستند
کاربر پذیرش 24
10 مهر 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
عالی و با حوصله دارو ها خیلی سریع جواب دادند دخترم سرفه شدید داشت که یک ساعته رفع شد. خیلی هم خوش برخورد بودند و وقت میگذاشتند. تشخیصشون هم عالی بود.
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی