
کودکان و نوزادان
سیرجان
حضوری
سیرجان
تلفنی
متنی
تخصص
کودکان و نوزادان
کد نظام پزشکی
28747
چکاپ سلامت نوزاد 24 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 15 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 3 تا 7 روزه
چکاپ سلامت نوزاد 12 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 4 ماهه
تب کودکان
چکاپ نوزاد 2 هفته ای
چکاپ سلامت نوزاد 9 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 2 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 6 ماهه
مطب دکتر صدیقه برفیی در سیرجان
تلفن مطب
445 دیدگاه
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
03 اردیبهشت 1404
این پزشک را توصیه نمیکنم
3
دکتر مثل قدیما حوصله نداره ،احتمالا شرایط سنی ایشون دلیلشه،قدیم مثلا ۱۲ سال میش ما برای،بچه اولمون اومدیم هر چی هم حرف بی ربط میزدیم با روی خوش و حوصله جواب میداد،الان دیگه اون روی خوش وجود نداره ولی همچنان از لحاظ تشخیص عالی
ل
لیلا
کاربر دکترتو
09 اردیبهشت 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
بسیار دکتر با حوصله و با دقتی بودند، همه چیز رو با آرامش چک کردن و توضیحات کامل و مفیدی دادن. واقعا خیالم راحت بود وقتی ایشون فرزندم رو به طور کامل چک کردن، حتی مواردی که بنده هم نپرسیدم، ایشون چک کردن و توضیح دادن.
ز
زهرا حسین زاده هی هی
کاربر پذیرش 24
20 دی 1402
این پزشک را توصیه میکنم
4.67
دخترم سرماخورده بود و حساسیت زیادی داشت، و دوران بیماری خیلی سختیو همراه با تب شدیدو اسهال سپری میکرد که سه بار پیش گزشکان دیگه بردم و خوب نشد ولی با یه ویزیت خانم دکتر و داروهای خوب خداروشکر خیلی بهتر شد
ا
اسما
کاربر دکترتو
25 اسفند 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
بنظرم محیط باید بزرگ تر باشه و مراجعه کننده ها با فاصله بیشتری از هم بنشینند ومنشی طوری برنامه ریزی داشته باشه که مراجعه کننده با حداقل زمان معطلی وارد اتاق پزشک شود
م
ماهلین
کاربر دکترتو
24 شهریور 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام دکتر برفه ای بسیار خانوم مهربان و محترم و دلسوز هستند انشاالله بهترینها واسه شون خداوند قراربدهد خانم منشی هم خوش برخوردند و محترمند همه چی خوب و درست
م
محبوبه
کاربر دکترتو
13 مهر 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
محیط مطب خیلی منظم و آرام بود، خانم دکتر باتجربه بودن و صبورانه و با دقت گوش دادند و توضیح دادن من دختر و پسرم رو بردم و به ترتیب وقت گذاشتن و عالی تشخیص دادن.
کاربر نوبت
19 اسفند 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام نوزادم وزن خوبی نگرفته بود با تشخیص خانم دکتر فهمیدم به شیرم آلرژی داره و شیرخشک کمکی بهش داد خداروشکر وزنش خوب شد
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
11 اردیبهشت 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
بارفتار دکتر و نحوه برخورد ایشون و تخیص درست و بجا دکتر موافقم ،اما منشی ایشون کم حوصله هست و زیاد خوش برخورد نیست
م
محمد
کاربر دکترتو
09 دی 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
پسرم سرماخورده بود داروهای خیلی خوبی براش داد زود خوب شد ممنون از خانوم دکتر دستشم خیلی خوبه بچه زود مداوا میشه
کاربر نوبت
06 مرداد 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
سرماخوردگی نوزاد بهترین شکل ممکن ویزیتنمودن البته همه استرسی که داشتیم ازبین بردن واقعا ممنونم از ایشان
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی