
کودکان و نوزادان
یاسوج
حضوری
یاسوج
تلفنی
متنی
تخصص
کودکان و نوزادان
کد نظام پزشکی
150356
چکاپ سلامت نوزاد 24 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 15 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 3 تا 7 روزه
چکاپ سلامت نوزاد 12 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 4 ماهه
تب کودکان
چکاپ نوزاد 2 هفته ای
چکاپ سلامت نوزاد 9 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 2 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 6 ماهه
مطب دکتر سیمین عنبری
تلفن مطب
115 دیدگاه
ک
کیان مهر احمدی
کاربر پذیرش 24
01 اسفند 1402
این پزشک را توصیه میکنم
4.33
خیلی هم منشی خوب و خوش اخلاقی داره خود دکتر هم خوب با تجربه کار بلد خوش رفتار از همه لحاظ ازش راضی و مننونش هستم بچم3ماهه از درد مینالید نه شب نه روز برامون نزاشته بود خودشم بدخت از درد خواب هم نداشت با دفعه اولی بردمش پیش این دکتر خوبش کرد دستش برا ما که واقعا شفا بخش بود با حالی که قبل رفتن پیش این دکتر خیلی جاهای دیگه که میبردمش تنها جواب یادارویی که تحویلمون میدان میگفتن دل درد گریه ناله این چیزا برا موزاد تا 6ماه طبیعی هست فکر نمیکردن کدوم گریه وو درد طبیعی هم وجود داره
ف
فاطمه ورزیده
کاربر پذیرش 24
30 مرداد 1402
این پزشک را توصیه میکنم
در وهله اول، مکان مطب اینقدر تمیزومرتب بود که هربیماری ناخودآگاه سرذوق میومدوتسکین میشد،منشی هم بسیارعاقل وفهمیده ،خوش اخلاق ومهربون که اینم واقعا جای تقدیر داره، پزشک ماشاالله هزارماشالله درعین جوانی امابسیارپخته،توانمند،خوش رو،مودب وصبوربود،درپناه حی سبحان سلامت وتندرست ⚘⚘⚘
ا
اسماعیل اصغرنژاد
کاربر پذیرش 24
04 آبان 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
باسلام واقعا تو عمرم اولین منشی بود که چنین رفتار و منشی داشت و احسنت بهش خدا عمر طولانی و سلامتی بهش بده مدت زمان انتظار 15 دقیقه شد. دکتر بسیار مهربون و دلسوز و پیگیر واقعا مثل بچه خودشون رسیدگی و سوال میکردن. خدا به خودتون و خانوادتون سلامتی و طول عمر با عزت بده ممنونم.
ر
راضیه نمازی
کاربر پذیرش 24
19 مهر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
4.67
دکتر عنبری دکتر متعهدی هستن وقتی بیماری رو برای کنترل روند بیماری میگن هفته بعد هم ببینم دیگه ویزیت نمیگیرن واگر در زمینه ای تخصص نداشته باشن همکارای دیگه رو معرفی میکنن ولی معطلی مطب ی کم زیاد بود برا من دکتر خیلی برای بیمار وقت میذارن ارتباط خوبی با بچه ها دارن
م
مهدی ایلخانی پور
کاربر پذیرش 24
05 تیر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
بسیار راحت و بدون دردسر در مطب ایشون حاظر شدم و هم از طرف منشی وهم خود دکتر بسیار مورد اکرام قرار گرفتیم و بسیار بسیار ایشون متعهد ومتخصص هستند و بسیار محترم و محجبه
ف
فرزانه احمدی
کاربر پذیرش 24
09 شهریور 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
باسلام وخسته نباشیددکتر عنبری بسیار توانمند در تشخیص های دقیق بیماری کودکان هستن من بسیار از ایشان راضی هستم و رفتار منشی ایشان هم فوق العاده خوب می باشد
کاربر پذیرش 24
19 اردیبهشت 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام من برای اولین بار مطب دکتر عنبری رفتم واقعا رفتار هم منشی وهم خانم دکتر خیلی خوب بود و با صبر وحوصله تمام سوالاتم رو جواب دادن وراهنماییم کردن
کاربر پذیرش 24
25 دی 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام اولین باربود رفتم پیش خانم دکتر چندنفر پیشنهاد دادن رفتم پیشش بچم بردم فعلا درحال درمانه اخلاق خانم دکتر ومنشی عالیه
کاربر پذیرش 24
04 آبان 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
برای سرماخوردگی و درد معده مراجعه کردیم فوق العاده دکتر خوب با داروهای عالی و واقعا متخصص در طب پزشکی عالی و عالی از هرنظر
س
سعیده کریمی منش
کاربر پذیرش 24
04 بهمن 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
خانم دکتر باحوصله و خوش برخورد درعین جوانی مجرب و کاردان هستند و علاوه برهمه چیز منشی خوش رو و خوش برخورد که واقعاکمیابه
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.