
کودکان و نوزادان
یاسوج
حضوری
یاسوج
تلفنی
متنی
تخصص
کودکان و نوزادان
کد نظام پزشکی
65056
چکاپ سلامت نوزاد 24 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 15 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 3 تا 7 روزه
چکاپ سلامت نوزاد 12 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 4 ماهه
تب کودکان
چکاپ نوزاد 2 هفته ای
چکاپ سلامت نوزاد 9 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 2 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 6 ماهه
مطب خیابان سردارجنگل جنوبی
تلفن مطب
243 دیدگاه
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
02 خرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام ، من در این شهر مهمان بودم پسرم سرما خورد و چشمهاش عفونت کرد وخارش شدید داشت وقرمز بود ، از گوگل دکتر و پیدا کردم، رفتم خیلی خوب بودن ، آرامش ایشان و وقت گذاشتن برای معاینه بیمار خیلی قابل احترام هست، من که خیلی راضی بودم ،ان شاالله که داروها هم جواب بده
ت
تارا علیپور
کاربر پذیرش 24
05 تیر 1401
این پزشک را توصیه میکنم
4.67
باسلام بسیار خوب هستن همه یه چیزی بگم شاید ربطی به این نظرسنجی نداشته باشه اما واقعا تمام مردم چه آنهایی که ازخیابان ترددمیکنن وچه آنهایی که برای ویزیت میان همگی از عدم پارگینگ وشلوغی خیابان گله دارند ودادوفریادمیکنن لطفا مطرح کنید با تشکر علی پور
آ
آتنا
کاربر دکترتو
04 دی 1401
این پزشک را توصیه میکنم
سلام میشه به جرات گفت یکی از بهترین پزشکان اطفال هستند باتشخیص عالی... بسیار خوش برخورد و از همه مهمتر وقتی هست ک برای بیمارشون میذارن و کامل بچه رو چک میکنند و باحوصله هستند. خیلی ازشون راضی هستم.
س
سیدمبین
کاربر دکترتو
25 تیر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
گرفتگی صدای بچه با خس خس تو کمرش .جوری که من ترسیدم ریه هایش عفونی شده بود اما خوشبختانه دکتر با تشخیص به موقع و درستشون متوجه شدم ریه هایش چیزشون نیست فقط مال معدش بوده یه سرماخوردگیکوچک
س
سیدمبین
کاربر دکترتو
04 تیر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
سرماخوردگی و رفلاکس معده .بچه من چند روز سرماخورده بود هرچه دکتر میبردمش آروم نمیشد. رفلاکس معدش هم خیلی زیاد بود خدا رو شکر با تشخیص درست و خوبشون هم رفلاکسش بهتر هم سرماخوردگیش
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
13 اسفند 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
دخترم سرماخوردگی واسهال داشتند وتب داشتند تشخیص دکتر خوب بود ودارایی که دستور دادند هم خیلی خوب هستند رفتار منشی هم باتوجه به این که نوبت اورژانسی خواستم خوب بود
ص
صغری ولی نژاد
کاربر پذیرش 24
27 تیر 1401
این پزشک را توصیه میکنم
واقعا'من خیلی راضی بودم هم ازرفتار پرسنل وکارکنان مرکز وهم ازرفتاردکتر که بااخلاقی مهربانانه رفتارکرد وباصبروحوصله به سوالات پاسخ داد وماراراهنمایی نمود
آ
آوینا رحمانی
کاربر پذیرش 24
13 تیر 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر وفایی باتجربه با اخلاق صبور...الان دومین فرزندم که زیر نظر ایشون ویزیت میشن.خدابهشون عمر با عزت عطاکنه... لطفامشکل پارکینگ کلنیک رو حل کنید خیلی شلوغ
آ
آرمینا رستخیز
کاربر پذیرش 24
05 اردیبهشت 1401
این پزشک را توصیه میکنم
4.33
انشاالله که همیشه موفق وسربلند باشند خیلی دکتر خوبین من پسرم از موقع تولد تا الان زیر نظرشه هم نحوه برخوردشون خوبه هم وقت گذاشتن و توضیح دادن راجب بیمار
ر
روح الله فروتن نسب
کاربر پذیرش 24
21 فروردین 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
جناب آقای دکتر وفایی هم واقعا برا بیمار وقت میذاره .هم توضیح میده .ایشون بسیار آدم با شخیصت و مهربان هستش انشاالله که موفق باشن .من که از ایشون راضی هستم
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی