
کودکان و نوزادان
دهدشت
حضوری
دهدشت
تلفنی
متنی
تخصص
کودکان و نوزادان
کد نظام پزشکی
102227
چکاپ سلامت نوزاد 24 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 15 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 3 تا 7 روزه
چکاپ سلامت نوزاد 12 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 4 ماهه
تب کودکان
چکاپ نوزاد 2 هفته ای
چکاپ سلامت نوزاد 9 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 2 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 6 ماهه
تلفن مطب
842 دیدگاه
پ
پروین پرند
کاربر پذیرش 24
10 اردیبهشت 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
عالی عالی عالی هستن ایشون.. من مشکلمومطرح میکنم شایدیکی هم مشکل منوداشته باشه.. من دخترم دهنش برفک زدبراهمین بردم پیش دکترشهامت.. بعدم بهش گفتم شکم دخترم خوب کارنمیکنه.. ایشون تمام مشکلاتی ک دخترم داشت ومن فکرنمیکردم مهم باشن روگفتن.. گفتن ک موقعه شیرخوردن دهنش صدامیده شکمش کارنمیکنه وقتی شیرمیخوره خودشوجمع میکنه وهی بلندمیکنه شکمش گاهی وقتابو میده گاهی وقتاهم نه... دقیقاهمه اینارودخترم داشت. ایشون گفتن ک دخترم رفلکس معده داره اینهاهمه علائم رفلکسه وبراش دارونوشت وگفتن داروهارومصرف کنه ودوهفته دیگه بیارش ببینمش ببینم چطورشده. واقعااقای دکترعالی هستن. من ایشونوبه همه مادران پیشنهادمیدم مخصوصامادرانی ک بچشون مشکل داره وهردکتری میرن تشخیص نمیدن مشکلشو.چون من خودم سه سال هرچی پسرمو بخاطردل درد وبوی دهنش بردمش پیش دکترا هیچکدومشون تشخیص ندادن ولی دکترشهامت فقط بانگاه کردن به صورت پسرم گفتن ک مشکلش چیه. خداحفظتون کنه آقای دکترشهامت
کاربر پذیرش 24
19 دی 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
دختر من مدتها بود که یه مشکل کم اشتهایی داشت رفتیم خدمت دکتر یه مسئله عجیبی که هنگام درمان در مطب دکتر دیدم این بود که قبل از اینکه بعنوان والدین کودک شرح حال بیمار را بگویم دکتر با نگاه اولیه به کودک فرمودند این بچه بوی دهانش میاد شب بد خوابه شکمش خوب کار نمیکنه اشتهاش کم شده یه روز رنگش خوبه دو روز رنگش تاره؟ عشقش هن نارنگیه؟ گفتیم بله! با یه شربت منیزیوم و مترونیدازول و قرص لاکتوز طی دو هفته بهبودی کامل پیدا کردند واقعا دکتر شهامت سرمایه ملی هستند به وجودشون افتخار می کنیم اکثر اطفال بستگان را گفتیم به ایشون مراجعه کنند نتیجه هم گرفتند درود بر شرافت دکتر شهامت حسین بویراحمدی اصل- پدر دنا بویراحمدی اصل
کاربر پذیرش 24
30 بهمن 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
من اوایل پسرم چند دکتر دیگه میبردم اصلا راضی نبودم یهو یادم اومد دکتر،شهامت یاسوج بردمش پیشش واقعا همینکه پسرم رو دید مشکلش رو متوجه شد فقط با ی نگاه خیلییی دکتر عالییی و کار بلدی هستن خدا بهشون عمری طولانی بده . پسر من وزن گیری متوقف شده بود و بدنش ضعیف بود و کولیک رفلاکس داشت کولیک برام درمان کردن بعد بزرگتر شد وزن گیری متوقف شد ک اونم بهم توضیح داد از معده ش هست و بهم شربت داد خداروشکر
ا
ادرینا عطاخواه
کاربر پذیرش 24
29 فروردین 1402
این پزشک را توصیه میکنم
سلام وقت بخیر درمان دکتر شهامت واقعاواقعا جواب میده دکتر خوب و خوش رفتار هستن هم پرسنل خوبی داره هم امکانات خوبی دارن با حوصله به پرسشای من جواب دادن ذقای دکتر بچم و به خوبی ویزیت کردن واقعا دکتر خوبیه که بقیه هم برن پیشش برا بچه هاشون من از بدو تولد بچم زیر نظرش بوده تا الان که هفت ماهه هستش انشالله همیشه موفق باشه
کاربر پذیرش 24
06 اسفند 1403
این پزشک را توصیه میکنم
4.67
آقای دکتر شهامت دکتر خیلی با اخلاق و بیمار در نگاه اول مشکلش می فهمه با آگاهی کامل تجربه در کار خودش معالجه می کنه....حیف این دکتر با این منشی که دارد شعور نداره من دخترم صد درصد بیش فعال هست میگه ۴ ساعت بشین رفتم میگه ساعت۱۰ شب نوبت هست.برا نشان دادن یه عکس چرا تو یاسوج منشی خودشو از دکتر بالا می دونه
ا
ارین عباسی اصل
کاربر پذیرش 24
27 شهریور 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر شهامت فوق العاده هستند یک انسان با اخلاق متواضع با احساس مسئولیت بالا.ممنونم از ایشون واقعا. چون یاسوج بودیم دکترشهامت دهدشت واقعا جواب نگرفتیم یاسوج تا رفتیم خدمتشون دهدشت بعد هر بار میرفتیم مطبش نسخه وداروهاش بینظیر بودن الانم ک خداروشکر یاسوج هستن نمیخواد کسی بچشو ببره شیراز دیگه..
کاربر پذیرش 24
25 فروردین 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
من پسرم رفلکس داشت دکتر همه علائمش رو گفت بعد دارو مناسب براش تجویز کرد حالا باید استفادشون کنم و دوماه بعد دوباره برم مطب ببینم چجور بوده.ازنظر اخلاقی هم خوش برخورد و دلسوزانه رفتار کردند چون خودم اصرارکردم ی دارو دیگه براش بنویسه ولی گفتن که عوارضش زیاده و بدگیرمیاد بهتره استفاده نشه.
کاربر پذیرش 24
30 اردیبهشت 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
من برای دومین بار بود که توسط دکتر شهامت ویزیت شدم دخترم از بدو تولد تا چندین ماه اسهال شدید داشت به چندین دکتر دیگر مراجعه کرده بودم فایده ای نداشت ولی با اولین ویزیت توسط دکتر شهامت اسهالش خوب شد و اینکه بچم هم کمبود وزن داره و منتظرم ببینم داروهای دکتر نتیجه ای داره براش
م
محمد اقاپور
کاربر پذیرش 24
15 خرداد 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
سال 1400بعدازحدود3ماه که نوزادم روچندتادکتربردم امانتیجه نگرفتم دریک سفرکه اومدم یاسوج باپیشنهادیکی ازاشناهایه سررفتم پیشش انصافاهمون یکبارنتیجه دادحتی دکترگفت چنانچه نیازبودشماره تماس دادکه باتماس درمان ادامه پیداکنه الان که بازاومدم یاسوج میخوام بچه روببرم پیشش
م
مهرسا کرمی پور
کاربر پذیرش 24
07 بهمن 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر واقعا کارشون درسته . با شخصیت . ارام . متواضع . خیلی به حرف همراه بیمار توجه کافی دارند .و بسیار در کارشون توانا . دختر من از سال 96 تا الان هر ناراحتی کوچکی هم داشته باشن ما فقط به ایشون مراجعه میکنیم . ما شیراز ساکن هستیم . همه میان شیراز دکتر . ما بر میگیردیم پیش ایشون .
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی