
فوق تخصص طب نوزادي وپیرامون تولد
اصفهان
تلفنی
اولین نوبت خالی: 1 ساعت دیگر
15 دقیقه گفتگو
350,000تومان
تخصص
طب نوزادي وپیرامون تولد
درجه علمی
فوق تخصص
کد نظام پزشکی
107027
چکاپ سلامت نوزاد 24 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 15 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 3 تا 7 روزه
چکاپ سلامت نوزاد 12 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 4 ماهه
تب کودکان
چکاپ نوزاد 2 هفته ای
چکاپ سلامت نوزاد 9 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 2 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 6 ماهه
مطب دکتر اعظم قهساره اردستانی
تلفن مطب
5
(بر اساس نظر 741 بیمار)
رفتار حرفه ای پزشک (برخورد صبورانه و محترمانه)
5
اختصاص وقت و توضیحات کافی برای مراجعه کننده
5
مهارت پزشک در تشخیص و درمان
5
فرایند پذیرش و رفتار منشی و پرسنل
5
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
شرایط محیط مطب و اتاق انتظار
5
امکانات رفاهی مطب
2
741 دیدگاه
ف
فائزه طغیانی
کاربر پذیرش 24
12 اردیبهشت 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
بسیار حاذق و با تجربه مهربان و دلسوز با آرامش به همه حرفهای پدر مادر گوش میدم و سوالات را پاسخ میدن کارشون حرف نداره من برای فرزند اولم با زردی مقاوم و طولانی به ایشون مراجعه کردم و درمان کردن و باهاشون ادامه دادیم و تا الان که فرزند دومم به دنیا اومده خلاصه هر جا باشم پیداشون میکنم برای درمان و چکاپ بچه هام پیششون میرم... خدا به ایشون سلامتی بده فرزند دومم عمل داشت خودشون با دکتر جراح هماهنگ کردن و ما رفتیم برای کارای عمل خانم دکتر خیلی اونجا هوامونو داشتن من پزشکی نمیشناسم مثل ایشون شرافت خرج کنه پای کارش...
کاربر پذیرش 24
04 آذر 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
باسلام خانم دکتر اردستانی بسیار باتجربه و با حوصله و حرفه ای هستن و خیلی بادقت به مراجعه کنندگان گوش میدهند و درمانشان میکنند من واسه چکاب ماهیانه بچه ام را پیش ایشان میبرم و خیلی از ایشان راضی هستم ولی متاسفانه منشی ایشان بسیار بداخلاق هستن وبرای نوبت های اینترتی ارزشی قائل نیستن و اول نوبت های دفتری را پذیرش میکنن و بعد نوبت های اینترتی را به همین دلیل من ۴ ساعت معطل شدم، ولی این مشکل ربطی به خانم دکتر ندارد سوء تفاهم نشود چرا که مطب خیلی شلوغ میشود . باتشکر از شما
کاربر پذیرش 24
19 بهمن 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
از دکتر اردستانی کاملا راضی بودم و هستم دکتر حاذق با برخورد عالی هستند ولی متاسفانه منشی مطب خانومی به شدت نابلد بی ادب و بی اخلاق و بی عدالت هستند با اینکه نوبت ما برای ساعت ۱۰ و ۴۰ دقیقه بود ساعت ۱ ظهر اون هم با داد و بیداد و ناراحتی ویزیت شدم و اونجا متوجه شدم که مریض های ساعت۱۱ زودتر از ما ویزیت شدند خیلی خیلی معطل شدم و دست آخر با اعصاب خورد و خستگی برگشتم واقعا متاسفم که افراد نالایقی مثل این خانوم منشی درمانگاه نوزادان هستند
خ
خانم سیاهپور
کاربر پذیرش 24
09 شهریور 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
خانم دکتر اردستانی که واقعا به تمام معنا دکتر هستند زحمتکش متعهدمهربان ....نسبت به خیلی از دکترا که هممون دیدیم فقط اسم دکتر رو یَدَک میکشن وبی اخلاق هستن..ایشون فوق العادی متعد ومهربان.کار بلد هستن ....اینوفقط من نمیگم هرکسی دربرخورد باایشون میفهمه.فقط منشی کم حوصله ای داره.البته بنده خدا دو تا مطب دکترویزیت میکنه شاید برای همینه ولی درکل باید ماهایی که بچه مریض داریم و درک کنه وخوش اخلاق تر بشه
کاربر پذیرش 24
03 اسفند 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
من برای چکاپ دخترم از بدو تولد تا الان که ۲سال و نیم هست هر ماه میرم پیششون ، بسیار بسیار حاذق و عالی هستن خوش برخورد ، صبور ، و از نظر علمی بسیار به روز و آگاه هستن تشخیص حرف نداره و دقیق به حرفامون گوش میدن و وقت میگذارن ولی امان از منشی و نوبت دهی و معطلی من تا الان کمترین زمانی که معطل شدم ۲ ساعت بوده گاهی اوقات ۳ ساعت هم طول کشیده تا نوبتم بشه ، این بی نظمی واسه ماها که بچه کوچک داریم افتضاحه
کاربر پذیرش 24
14 بهمن 1404
این پزشک را توصیه میکنم
4.67
پسرم را برای چکاپ بردم البته کمی دل دردهم داشت که دارو تجویز شد.خانم دکتر خیلی خوش اخلاق و باحوصله هستند وخوب راهنمایی میکنند ولی زمان معطلی در مرکز خیلیییی زیاد بود.من دفعه ی اولی بود که رفتم وخیلی معطل شدم.نوبت اینترنتی داشتم که ساعت19/30باید درمرکز باشم من زودتر رفتم ولی ساعت22/45نوبت پسرم شدکه زمان زیادی برای بچه یک ساله هست وخیلی اذیت شدیم.اگربرای این مشکل راهی پیداکنند خیلی عالی میشود
ا
الینا ابراهیمی
کاربر پذیرش 24
11 اسفند 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام اول به بیمارستان زنگ میزنیم شماره مسدود بعدشماره تلفن اطفال زنگ زدم منتظربمانیددرصف اول هستیدفقط شارج تموم میکنیم خانم دکترعالی وقت میذارندبرای بچه ها ولی ایندفعه آخروقت نوبتمون شدخانم خسته بودندنسبت به بقیه وقت ماکم بودواقعا حق بهشون میدم منشیشون یه کم بداخلاقندمنشی کودکان بایدخوش اخلاق مثل خانم دکترباشد.صندلی نزدیک مطب نیست آبسردکن نزدیک نیست
کاربر پذیرش 24
06 شهریور 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
من برای چکاپ نوبت گرفته بودم دکتررخیلی صبور و خوش برخورد هستن فقط زمان ویزیتدطولانیه من خودم شخصا سعی میکنم سوالات اضافی نپرسم و به حقوق بقیه که منتظرن احترام بذارم ولی در کل برای هر ویزیت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه خانم دکتر زمان میذارند و بعضیها هم زیادی سوال میپرسن که باعث میشه زمان ویزیت تا ۳۰ دقیقه هم برسه و این خیلی خسته کننده س برای بقیه که منتظرند نوبتشون بشه
س
سید رادمان میرلوحی
کاربر پذیرش 24
12 تیر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر خیلی خیلی با تجربه ،خیلی خیلی دلسوز ،خیلی خیلی مهربان خانم دکتراردستانی عزیز از همه نظر عالیه عالیه عالی به حرف بیمارهاشون خیلی با دقت گوش می کنند من از خوبی هاشون هر چی بگم کم گفتم مثل این خانم دکتر عزیز و ماه پیدا نمیکنید فقط یه کلام، حرف نداره از بس خوبن من به همه معرفیشون می کنم قربونشون برم خدا سلامتی به خودشون و خانواده محترمشون بده .
کاربر پذیرش 24
26 اردیبهشت 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
خانم دکتر بسیار باحوصله و دقیق هستن و بنظرم مهمترین خصلتشون خوب گوش دادن به دغدغه مادر هست و پاسخگویی تمامی سوالات مادر. با اینکه فوق العاده ساعات کاریشون شلوغه ولی در هر تایمی که کودک رو ویزیت کنن، هیچ تغییری در اخلاق و رفتار ایشون نداره و این انرژی و مسئولیت پذیری فوق العاده است. بااینکه برای ویزیت باید حداقل ۲ساعت منتظر بمونیم ولی ارزشش رو داره.