طبیبی نو
  • خانه
  • پزشکان
  • تخصص ها

خانه

پزشکان

پروفایل

طبیب یاب

vectorvector
https://t.me/Tabibinohttps://wa.me/989033459324https://www.instagram.com/tabibino
Tabibino

دسترسی سریع

خانه

تخصص ها

پزشکان

سوالات

طبیبی نو

درباره ما

قوانین و مقررات

سوالات متداول

مقالات

تماس با ما

ارتباط با ما

crm@tabibino.com

online-buisiness-certificate
enamad-certificate
samandehi-certificate

کلیه حقوق این وبسایت برای طبیبی نو محفوظ است. ©2025

  1. خانه
  2. پزشکان اصفهان
  3. فوق تخصص طب نوزادي وپیرامون تولد
doctor profile picture

دکتر اعظم قهساره اردستانی

فوق تخصص طب نوزادي وپیرامون تولد

اصفهان

5

(741)

741 دیدگاه
بدون پرسش و پاسخ

معرفی

خدمات

اطلاعات تماس

نظرات

پرسش و پاسخ

نوع مشاوره را انتخاب نمایید:

مشاوره

تلفنی

اولین نوبت خالی: 1 ساعت دیگر

15 دقیقه گفتگو


350,000تومان

درباره دکتر اعظم قهساره اردستانی

تخصص

طب نوزادي وپیرامون تولد

درجه علمی

فوق تخصص

کد نظام پزشکی

107027

خدمات

چکاپ سلامت نوزاد 24 ماهه

چکاپ سلامت نوزاد 15 ماهه

چکاپ سلامت نوزاد 3 تا 7 روزه

چکاپ سلامت نوزاد 12 ماهه

چکاپ سلامت نوزاد 4 ماهه

تب کودکان

چکاپ نوزاد 2 هفته ای

چکاپ سلامت نوزاد 9 ماهه

چکاپ سلامت نوزاد 2 ماهه

چکاپ سلامت نوزاد 6 ماهه

اطلاعات تماس

مطب دکتر اعظم قهساره اردستانی

اصفهان، شهرک ولی عصر .بیمارستان فوق تخصصی میلاد کلینیک اطفال ونوزادان

تلفن مطب

امتیاز و دیدگاه کاربران

5

(بر اساس نظر 741 بیمار)

رفتار حرفه ای پزشک (برخورد صبورانه و محترمانه)

5

اختصاص وقت و توضیحات کافی برای مراجعه کننده

5

مهارت پزشک در تشخیص و درمان

5

فرایند پذیرش و رفتار منشی و پرسنل

5

پرسش و پاسخ

مایلم سوالم برای پزشکان دیگر هم ارسال گردد تا سریعتر پاسخ دریافت کنم

پاسخ دکتر به صورت خصوصی فقط برای من قابل مشاهده باشد

بدون پرسش و پاسخ


سوالات متداول

سؤالات شما، پاسخ‌های شفاف ما

ثبت‌نام در طبیبی‌نو بسیار ساده است. کافی است وارد وب‌سایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را به‌عنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال می‌شود و می‌توانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.

نوع مشاوره را انتخاب نمایید:

مشاوره

تلفنی

اولین نوبت خالی: 1 ساعت دیگر

15 دقیقه گفتگو


350,000تومان

بیمار

بیمار

جستجو، رزرو آنلاین و ثبت تجربه درمانی در چند دقیقه

ثبت نام
پزشک

پزشک

وقت بیماران، پرونده‌ها و امور مالی را در یک پلتفرم ساده مدیریت کنید

ثبت نام
کادر درمان

کادر درمان

عضو شبکه مراکز درمانی شوید و فرصت‌های کاری تازه را پیدا کنید

ثبت نام
مراکز درمان و دارو

مراکز درمان و دارو

نوبت‌دهی، پرونده‌ها و تیم درمان را با ابزارهای طبیبی‌نو ساده‌تر کنید

ثبت نام

شرایط محیط مطب و اتاق انتظار

5

امکانات رفاهی مطب

2

741 دیدگاه

ف

فائزه طغیانی

کاربر پذیرش 24

12 اردیبهشت 1402

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

بسیار حاذق و با تجربه مهربان و دلسوز با آرامش به همه حرفهای پدر مادر گوش میدم و سوالات را پاسخ میدن کارشون حرف نداره من برای فرزند اولم با زردی مقاوم و طولانی به ایشون مراجعه کردم و درمان کردن و باهاشون ادامه دادیم و تا الان که فرزند دومم به دنیا اومده خلاصه هر جا باشم پیداشون میکنم برای درمان و چکاپ بچه هام پیششون میرم... خدا به ایشون سلامتی بده فرزند دومم عمل داشت خودشون با دکتر جراح هماهنگ کردن و ما رفتیم برای کارای عمل خانم دکتر خیلی اونجا هوامونو داشتن من پزشکی نمی‌شناسم مثل ایشون شرافت خرج کنه پای کارش...

کاربر پذیرش 24

04 آذر 1404

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

باسلام خانم دکتر اردستانی بسیار باتجربه و با حوصله و حرفه ای هستن و خیلی بادقت به مراجعه کنندگان گوش میدهند و درمانشان میکنند من واسه چکاب ماهیانه بچه ام را پیش ایشان میبرم و خیلی از ایشان راضی هستم ولی متاسفانه منشی ایشان بسیار بداخلاق هستن وبرای نوبت های اینترتی ارزشی قائل نیستن و اول نوبت های دفتری را پذیرش میکنن و بعد نوبت های اینترتی را به همین دلیل من ۴ ساعت معطل شدم، ولی این مشکل ربطی به خانم دکتر ندارد سوء تفاهم نشود چرا که مطب خیلی شلوغ میشود . باتشکر از شما

کاربر پذیرش 24

19 بهمن 1403

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

از دکتر اردستانی کاملا راضی بودم و هستم دکتر حاذق با برخورد عالی هستند ولی متاسفانه منشی مطب خانومی به شدت نابلد بی ادب و بی اخلاق و بی عدالت هستند با اینکه نوبت ما برای ساعت ۱۰ و ۴۰ دقیقه بود ساعت ۱ ظهر اون هم با داد و بیداد و ناراحتی ویزیت شدم و اونجا متوجه شدم که مریض های ساعت۱۱ زودتر از ما ویزیت شدند خیلی خیلی معطل شدم و دست آخر با اعصاب خورد و خستگی برگشتم واقعا متاسفم که افراد نالایقی مثل این خانوم منشی درمانگاه نوزادان هستند

خ

خانم سیاهپور

کاربر پذیرش 24

09 شهریور 1401

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

خانم دکتر اردستانی که واقعا به تمام معنا دکتر هستند زحمتکش متعهدمهربان ....نسبت به خیلی از دکترا که هممون دیدیم فقط اسم دکتر رو یَدَک میکشن وبی اخلاق هستن..ایشون فوق العادی متعد ومهربان.کار بلد هستن ....اینوفقط من نمیگم هرکسی دربرخورد باایشون میفهمه.فقط منشی کم حوصله ای داره.البته بنده خدا دو تا مطب دکترویزیت میکنه شاید برای همینه ولی درکل باید ماهایی که بچه مریض داریم و درک کنه وخوش اخلاق تر بشه

کاربر پذیرش 24

03 اسفند 1403

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

من برای چکاپ دخترم از بدو تولد تا الان که ۲سال و نیم هست هر ماه میرم پیششون ، بسیار بسیار حاذق و عالی هستن خوش برخورد ، صبور ، و از نظر علمی بسیار به روز و آگاه هستن تشخیص حرف نداره و دقیق به حرفامون گوش میدن و وقت میگذارن ولی امان از منشی و نوبت دهی و معطلی من تا الان کمترین زمانی که معطل شدم ۲ ساعت بوده گاهی اوقات ۳ ساعت هم طول کشیده تا نوبتم بشه ، این بی نظمی واسه ماها که بچه کوچک داریم افتضاحه

کاربر پذیرش 24

14 بهمن 1404

این پزشک را توصیه می‌کنم

4.67

پسرم را برای چکاپ بردم البته کمی دل دردهم داشت که دارو تجویز شد.خانم دکتر خیلی خوش اخلاق و باحوصله هستند وخوب راهنمایی میکنند ولی زمان معطلی در مرکز خیلیییی زیاد بود.من دفعه ی اولی بود که رفتم وخیلی معطل شدم.نوبت اینترنتی داشتم که ساعت19/30باید درمرکز باشم من زودتر رفتم ولی ساعت22/45نوبت پسرم شدکه زمان زیادی برای بچه یک ساله هست وخیلی اذیت شدیم.اگربرای این مشکل راهی پیداکنند خیلی عالی میشود

ا

الینا ابراهیمی

کاربر پذیرش 24

11 اسفند 1402

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

سلام اول به بیمارستان زنگ میزنیم شماره مسدود بعدشماره تلفن اطفال زنگ زدم منتظربمانیددرصف اول هستیدفقط شارج تموم میکنیم خانم دکترعالی وقت میذارندبرای بچه ها ولی ایندفعه آخروقت نوبتمون شدخانم خسته بودندنسبت به بقیه وقت ماکم بودواقعا حق بهشون میدم منشیشون یه کم بداخلاقندمنشی کودکان بایدخوش اخلاق مثل خانم دکترباشد.صندلی نزدیک مطب نیست آبسردکن نزدیک نیست

کاربر پذیرش 24

06 شهریور 1404

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

من برای چکاپ نوبت گرفته بودم دکتررخیلی صبور و خوش برخورد هستن فقط زمان ویزیتدطولانیه من خودم شخصا سعی میکنم سوالات اضافی نپرسم و به حقوق بقیه که منتظرن احترام بذارم ولی در کل برای هر ویزیت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه خانم دکتر زمان میذارند و بعضی‌ها هم زیادی سوال میپرسن که باعث میشه زمان ویزیت تا ۳۰ دقیقه هم برسه و این خیلی خسته کننده س برای بقیه که منتظرند نوبتشون بشه

س

سید رادمان میرلوحی

کاربر پذیرش 24

12 تیر 1403

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

دکتر خیلی خیلی با تجربه ،خیلی خیلی دلسوز ،خیلی خیلی مهربان خانم دکتراردستانی عزیز از همه نظر عالیه عالیه عالی به حرف بیمارهاشون خیلی با دقت گوش می کنند من از خوبی هاشون هر چی بگم کم گفتم مثل این خانم دکتر عزیز و ماه پیدا نمیکنید فقط یه کلام، حرف نداره از بس خوبن من به همه معرفیشون می کنم قربونشون برم خدا سلامتی به خودشون و خانواده محترمشون بده .

کاربر پذیرش 24

26 اردیبهشت 1404

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

خانم دکتر بسیار باحوصله و دقیق هستن و بنظرم مهمترین خصلتشون خوب گوش دادن به دغدغه مادر هست و پاسخگویی تمامی سوالات مادر. با اینکه فوق العاده ساعات کاریشون شلوغه ولی در هر تایمی که کودک رو ویزیت کنن، هیچ تغییری در اخلاق و رفتار ایشون نداره و این انرژی و مسئولیت پذیری فوق العاده است. بااینکه برای ویزیت باید حداقل ۲ساعت منتظر بمونیم ولی ارزشش رو داره.