
بیماری های عفونی کودکان
تهران
حضوری
تهران
تلفنی
متنی
تخصص
بیماری های عفونی کودکان
کد نظام پزشکی
17815
چکاپ سلامت نوزاد 24 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 15 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 3 تا 7 روزه
چکاپ سلامت نوزاد 12 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 4 ماهه
تب کودکان
چکاپ نوزاد 2 هفته ای
چکاپ سلامت نوزاد 9 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 2 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 6 ماهه
مطب دکتر خدیجه دانشجو در تهران
تلفن مطب
358 دیدگاه
کاربر نوبت
01 خرداد 1399
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام دختر من نوزادی مشکل عفونت مفصل شانه داشت که توسط جراحی دکتر بغدادی وزیر نظر دکتر دانشجو حالش خوب شد واقعا دکتر بسیار عالی وکار بلد هستن که دومی ندارند خدا خیرشون بده
کاربر نوبت
19 آذر 1399
این پزشک را توصیه میکنم
5
برای کودک کاملا وقت می گذارند ،، تشخیص عالی ،، برای دخترم که بی خوابی شبانه داشتند و پسرم که کفح پای صاف داشت و کمبود ویتامین دی و کلسیم دادند ،، خیلی نتیجه گرفتم ،،
کاربر نوبت
16 بهمن 1397
این پزشک را توصیه میکنم
5
پسرم عفونت شدید خون داشت وتحت نظر دکتر بستری شد ومشکلات دیگه ای هم که داشت با تشخیص درست دکتر درمان شد بسیار راضی بودم فوق العاده ان خدا حفظشون کنه
کاربر نوبت
12 مرداد 1399
این پزشک را توصیه میکنم
5
دختر من آلرژی داشت و دکتر توانستند تشخیص صحیح بدهند و درمان کنند از 4 سالگی دخترم (دکتر را به ما معرفی شد) هنوز دخترم را پیش ایشون میبرم حدود 13 ساله
کاربر نوبت
18 مرداد 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
من دوتا بچه هام رو پیش ایشون ویزیت میکنم تقریبا 3 سال پیش پسرم آنفلوآنزای شدید ذاشت که بایه نسخه الحمدلله خوب شد من از ایشون خیلی خیلی راضیم
کاربر نوبت
11 آذر 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر خوبی بود با یه نسخه پسر بنده خوب شد همیشه دل درد داشت پسرم خیلی دکتر بردم که نتیجه نگرفتم امااما این دکتر با ی6 نسخه خوبش کرد
کاربر نوبت
22 فروردین 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
طبابت شون عالیه.کلا دخترمو برای ویزیت پیش ایشون میبردم.چندبار هم به شدت بیمار شدن که تشخیص وطبابت شون عالی ونتیجه بخش بود
کاربر نوبت
25 دی 1398
این پزشک را توصیه میکنم
5
عموما در هنگام بیماری کودکان حال روحی والدین هم خوب نیست. اما با توجه به تشخیص خوب ایشان هم حال کودک هم والدین خوب میشود
کاربر نوبت
23 اردیبهشت 1398
این پزشک را توصیه میکنم
5
ایشون عالی هستن تو تشخیص. پسرم تب مقاوم داشتن و ایشون با تشخیص و پیگیری هاشون حال پسرم رو خوب کردند. همیشه سپاسگزارشونم
کاربر نوبت
21 اردیبهشت 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
پسرم سابقه جراحی قلب داره از نوزادی هروقت مریض میشه و تب میکنه پیش ایشون میبرین و خوب تشخیص داده میدن و درمان میکنن
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی