
فوق تخصص بیماری های عفونی کودکان
تهران
حضوری
اولین نوبت خالی: 07 تیر - 17:00
تهران
400,000تومان
تلفنی
اولین نوبت خالی: 3 ساعت دیگر
15 دقیقه گفتگو
200,000تومان
تخصص
بیماری های عفونی کودکان
درجه علمی
فوق تخصص
کد نظام پزشکی
42437
چکاپ سلامت نوزاد 24 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 15 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 3 تا 7 روزه
چکاپ سلامت نوزاد 12 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 4 ماهه
تب کودکان
چکاپ نوزاد 2 هفته ای
چکاپ سلامت نوزاد 9 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 2 ماهه
چکاپ سلامت نوزاد 6 ماهه
مطب خیابان نارمک
تلفن مطب
453 دیدگاه
ف
فائزه
کاربر دکترتو
21 مرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
3
سیستم نوبت دهی ضعیفه، باید هرکسی زودتر اینترنتی وقت گرفت، نوبتش رعایت بشه ولی متاسفانه هرکی زودتر برسه پشت در بسته مطب، اون اوله، به نظرم اشتباهه، کسی که اینترنتی وقت میگیره باید خیالش راحت باشه که نوبتش سر تایمش حفظ میشه. دکتر رو پیشنهاد میکنم به همه، خیلی دقیق و با حوصله کودک رو بررسی میکنه و تشخیصش عالیه.
م
مریم
کاربر دکترتو
17 دی 1402
این پزشک را توصیه میکنم
دکتر بسیار خوش اخلاق و کاربلدی هستن من از دوسالگی دخترمو پیش ایشون میبردم الان ۱۸ سالشه هنوزم مریض میشه میبرم پیش خانم دکتر و با یک نسخه خوب میشه مهمتر اینکه ایشون اصلاً داروی اضافی و الکی تجویز نمیکنن و هر کاری که نیاز هست همونو تجویز میکنن انشالله توی کشورمون مثل خانم دکتر زیاد بشه..
کاربر نوبت
16 تیر 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
من دخترم از وقتی به دنیا اومد آوردم پیش خانم دکتر.دکتر خیلی خوبیه .یه بار دخترم وشمش قرمز شد خانم دکتر نبود پیش هر دکتری بردم حتی چشم پزشک همه گفتن عفونت و قطره دادن و چشم دخترم بدتر شد و بعد که بردم پیش خانم دکتر گفتن حساسیت فصلی با داروهای خانم دکتر چشم دخترم خوب شد
ا
احمد
کاربر دکترتو
27 اسفند 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
بسیار صبور، مهربان با آرامش، خوش برخورد هستن ایشون. کل بدن نوزاد رو بررسی کردن و صبورانه به تمام سوالات ما پاسخ دادن و هیچ محدودیتی برای زمان پاسخ گویی به شما ندارن و این موضوع باعث طولانی شدن نوبت میشه که کاملا طبیعی هست.
م
مهدی
کاربر دکترتو
28 دی 1402
این پزشک را توصیه میکنم
عالیه واقعا من سه تا فرزند دارم و ده سال هست که همیشه واقعا تاکید میکنم همیشه با تشخیص اول ایشون بچه هام خوب شدن.حتی یه بار هم تشخیص اشتباه ندادن.با خیال راحت راحت برید خیلی خیلی راضیم خدا حفظشون کنه برای مردممون
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
29 آبان 1403
این پزشک را توصیه میکنم
بدلیل سرما خوردگی نوزادم اما کلا بعد از سه بار استفاده از خدمات مشاوره متنی و یکبار تلفنی فکر می کنم پزشکان از سر اجبار و زور انگار پاسخ میدهند و به این فکر نمی کنند که فرد هم هزینه ای پرداخت کرده رایگان که نیست
م
مهدی
کاربر دکترتو
17 خرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
علت مراجعه سرفه های زیاد فرزندم بود ایشان را سالهاست می شناسم و از مشاوره با ایشان کاملا راضی هستم تاکنون تشخیص اشتباه از خانم دکتر بنی هاشمی ندیدم همیشه با نسخه اول فرزندان بهبودی کامل یافتند
کاربر نوبت
19 اسفند 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
ایشون دکتری سریع،فعال،در برخوردها آرام و مطمئن، دانا به تجویزات و با شناخت کامل از تمامی نمایندگان و شرکتهای داروسازی هستند و مطمئنا دارویی متناسب با چیزی که فرزندتون نیاز داره میدن.
کاربر نوبت
05 اسفند 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
با سلام فرزند اول اینجانب الان 18 سالشه تا 12 سالگی فقط پیش دکتر بنی هاشمی میبردم الان پسر کوچکترم 7 سالشه دکترش فقط بنی هاشمیه تشخیص دکتر 20 بیسته انشاالله زنده باشن خدا حفظش کنه
م
محسن
کاربر دکترتو
10 فروردین 1402
این پزشک را توصیه میکنم
۲۲ ساله ایشون رو کاملا میشناسم دوتا پسرهام که الآن بزرگ شدن فقط و فقط دکترشون ایشون بودن تشخیص بیماری این دکتر عالیه بنده بازنشسته کادر درمان هستم
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
اولین نوبت خالی: 3 ساعت دیگر
15 دقیقه گفتگو
200,000تومان