
اعصاب و روان (روانپزشکی)
داراب
حضوری
داراب
تلفنی
متنی
تخصص
اعصاب و روان (روانپزشکی)
کد نظام پزشکی
139047
متخصص اعصاب و روان
دارای رتبه ی برتر بورد تخصصی کشور
درمان اختلال شخصیت مرزی (BPD)
تحریک مغناطیسی تی ام اس (TMS / RTMS)
درمان افسردگی
بیش فعالی کودکان (اختلال تمرکز کودکان)
درمان اختلال خواب
روانسنجی
درمان اختلال دو قطبی
نوار مغز (EEG)
درمان اختلال وسواس (OCD)
adhd (بیش فعالی بزرگسالان)
مطب دکتر نرجس صبوریان
تلفن مطب
4.9
(بر اساس نظر 37 بیمار)
رفتار حرفه ای پزشک (برخورد صبورانه و محترمانه)
5
اختصاص وقت و توضیحات کافی برای مراجعه کننده
5
مهارت پزشک در تشخیص و درمان
4
فرایند پذیرش و رفتار منشی و پرسنل
4
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
شرایط محیط مطب و اتاق انتظار
3
امکانات رفاهی مطب
3
37 دیدگاه
ی
یاسر رنجبران
کاربر پذیرش 24
23 بهمن 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام.بسیار عالی بودند خانم دکتر .وقت و انرژی کافی برای یه گفت گو دوطرفه میذارند.با دقت و صبر شنونده هستند. تازه دارو گرفتم و به امید خدا ویزیت بعدی .تاثیر دارو ها هم خدمتتون عرض میکنم.و پیام عشق و امید و سلامتی رو خدمت دوستای هم دردم تقدیم میکنم
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
09 خرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
تلفنی بود و عدم ارتباط تصویری یکم سخت هست . تایم مکالمه برای ویزیت کردن بیمار و مراجع بسیار کوتاه هست و در این مدت کم نمیشه که پزشک از حال بیمارش درست اطلاع پیدا کنه و تجویز مناسبتری را انجام بده .
ز
زیبا بلاغی
کاربر پذیرش 24
02 مهر 1401
این پزشک را توصیه میکنم
4
سلام و درود، خانوم دکتر به بیمار فرصت کافی برای صحبت کردن میدند، دقیق به صحبتشون گوش میدهند و راهنمایی شون میکنن. و تازه تحت درمان قرار گرفتم. شاد باشن.
کاربر پذیرش 24
01 آذر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر واقعا از لحاظ برخورد عالی بود و خیلی با صبر و حوصله به حرفهای بیمار گوش میدهد و داروهایی هم که تجویز میکنه ابتدا با دوزهای مناسب شروع میکند
ر
رامتین نظری
کاربر پذیرش 24
11 شهریور 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
با سلام من فقط یک بار افتخار دیدن خانم دکتر رو داشتم نحوه بر خورد واقعا عالی بود خیلی دقیق و با حوصله مریض هاشون رو ویزیت میکنند
ح
حمیده عندلیبی
کاربر پذیرش 24
06 خرداد 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
عالی بودند یکی از آشنایانم با تشخیص ایشان کاملا به زندگی عادی بازگشتند امیدوارم همیشه سالم شاد و موفق باشند
م
محمد صادق عقیلی
کاربر پذیرش 24
26 خرداد 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
خوب بودن خانوم دکتر. دارو نوشتن. باید ببینم با دارو ها حالم بهتر میشه یا خیر??ولی خوب و با حوصله بودن
ف
فاطمه
کاربر دکترتو
15 شهریور 1401
این پزشک را توصیه میکنم
ایشون خیلی با صبر و حوصله به صحبت ها گوش میدن، مدتهاست تحت نظر ایشون هستم و واقعا ازشون راضی بودم
م
مجتبی رسولی
کاربر پذیرش 24
02 اسفند 1401
این پزشک را توصیه میکنم
4
همه چیز خوب بود من بار اولم بود ویزیت شدم پیش این دکتر وتاثیرش آینده معلوم میشه
ر
رضا عابدی
کاربر پذیرش 24
22 مرداد 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
واقعا عالی هست رضایت بخشه اینشلا که پیشرفت بیشتریو داشت باشن خدا پشت پناهشون
تلفنی
متنی