طبیبی نو
  • خانه
  • پزشکان
  • تخصص ها

خانه

پزشکان

پروفایل

طبیب یاب

vectorvector
https://t.me/Tabibinohttps://wa.me/989033459324https://www.instagram.com/tabibino
Tabibino

دسترسی سریع

خانه

تخصص ها

پزشکان

سوالات

طبیبی نو

درباره ما

قوانین و مقررات

سوالات متداول

مقالات

تماس با ما

ارتباط با ما

crm@tabibino.com

online-buisiness-certificate
enamad-certificate
samandehi-certificate

کلیه حقوق این وبسایت برای طبیبی نو محفوظ است. ©2025

  1. خانه
  2. پزشکان کرج
  3. فوق تخصص ریه
doctor profile picture

دکتر بهاره غفوری پور

فوق تخصص ریه

کرج

4.7

(534)

534 دیدگاه
بدون پرسش و پاسخ

معرفی

خدمات

اطلاعات تماس

نظرات

پرسش و پاسخ

نوع مشاوره را انتخاب نمایید:

ویزیت

حضوری

اولین نوبت خالی: 07 تیر - 15:00

کرج


100,000تومان

درباره دکتر بهاره غفوری پور

تخصص

ریه

درجه علمی

فوق تخصص

کد نظام پزشکی

125920

رتبه برتر بورد تخصص داخلی و فوق تخصص ریه بزرگسالان از دانشگاه تهران

ویزیت اطفال زیر ۸ سال انجام نمیپذیرد

زمان نوبت دهی تقریبی است و صرفا زمان حضور شما در مطب میباشد

 

خدمات

بوتولیسم

سیتومگالوویروس (CMV)

زگیل مقعدی (کندلیما)

آمیبیازیس

سلولیت (عفونت بافت)

درمان تبخال ناحیه تناسلی

آسپرژیلوزیس

ژیردیازیس

آبله مرغان

کلامیدیا

اطلاعات تماس

مطب دکتر بهاره غفوری پور

کرج، کرج- چهارراه طالقانی- جنب اداره پست- ساختمان امید- طبقه 3

تلفن مطب

امتیاز و دیدگاه کاربران

534 دیدگاه

کاربر پذیرش 24

15 بهمن 1403

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

خانم دکتر فوق العاده حرفه ای و سریع بیماری منو تشخیص کاملا صحیح دادن و حتی قبل ازینکه من بخوام بعضی عوارض بیماریم‌ را توضیح بدم،ایشون کاملا حرفه ای توضیح دادن و کاملا پزشک حاذقی هستن ایشون،بسیار مودب و مهربان و لحن بیان عالی،و خیلی صبورانه به تمام حال و احوال بیماریم را که توضیح‌ میدادم‌گوش میکردن و پزشک سابق من واقعا منو طی ۲ سال به ورطه نابودی کشید و فقط به فکر پول گرفتن از من بودن،اما حتی ویزیت خانم دکتر نسبت به فوق تخصص های دیگر کمتر بود،مطب مجهز و رفتار منشی مطب بسیار صبورانه و با لبخند و احترام و با نزاکت بودن و خانم محترمی که تست تنفس میگرفتن اول صبورانه به تمام احوال من گوش کردن و با ادب و مهربانی و نزاکت تمام به من گفتن اول خانم دکتر تشخیص بدن،اگر لازم بود مبلغ تست تنفس را پرداخت کنید،و وقتی خانم‌دکتر عزیز و مهربان و حاذق و حرفه ای منو با صبوری تمام ویزیت کردن ،گفتن نیازی به تست تنفس نیست،برای خانم دکتر درمان من به بهترین شکل ممکن بود نه گرفتن مبلغ تست تنفس،چون بیماری من قابل درمان نیست و فقط قابل پیشگیری هستش،تا روزی که در قید حیات باشم فقط پیش خانم دکتر خواهم رفت و این پزشک فوق حرفه ای و حاذق را به تمام دوستان و اقوام و آشنایان معرفی خواهم کرد،سپاس فراوان از خانم دکتر عزیز و پرسنل عالی ایشون و آرزوی پیشرفتهای روز افزون برای خانم دکتر و پرسنل درمان مطب خانم دکتر🙏❤💐

کاربر پذیرش 24

13 شهریور 1404

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

دکتر عالی بود. تشخیص عالی رو دستش نیست. امااا از دو تا منشی که یکیشون عینکی هست نه. اون یکی بداخلاق و تند برخورد میکنه. ولی دکتر بسیار یاهوش با ی نسخه فقط ی روز بعد دارو دادنش از شر سرفه های سه ماهه راحت شدم. ۴ تا پزشک عمومی رفته بودن هیچکدوم تشخیص ک ندادن هیچ یکیش داروی بدی داده بود تشنج کرده بودم. اما این پزشک متخصص دوست داشتنی همونجا تست نفس گرفت. گفت ورم ریه گرفتی. گفتم چرا گفت حیوان خانگی داری. اصلا نگم براتون کفم برید عجیب بود برام. ایشالا خیر ببینه. بچه چون کارش خوبه مطبش وحشت ناک شلوغه. بیست کارش ن نری متوجه حرفام نمیشی. خودش شخصا مهربونم هست. عشقه

کاربر پذیرش 24

16 فروردین 1404

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

خانم دکتر بسیار حاذق و حرفه ای و تشخیص عالی و با نزاکت و صبور هستن،به تمام توضیحاتم برای بیماریم گوش کردن و تشخیص ایشون فوق العاده درست و عالی بود،از نظر من خانم دکتر یکی از بهترین پزشکان ایران هستن،قبلا پیش به ظاهر خوبی تحت درمان بودم و با تشخیصهای بسیار نادرست باعث پیشرفت بیماریم و حتی با تجویز داروهای کورتون باعث ۳۰ کیلو وظیفه وزن من شدن،اما از زمانی که تحت درمان خانم دکتر هستم واقعا حالم بهتره و حتی ۵ کیلو وزنم هم کم شده،وضعیت ریه و نایژکهام و سینوزیتم خیلی بهتر شده، خانم دکتر عز سپاسگزارم از شما 🙏🙏💗💗😊😊🌺🌺

کاربر پذیرش 24

11 مهر 1402

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

سلام خانم دکتر ، چند بار تماس گرفتم با مطب ، که ازتون تشکر کنم موفق نشدم ، گفتم اینجا پیام بدم امیدوارم بخونین ، من مادرم را با تنگی نفس و پایین امدن اکسیژن خون پیش شما آوردم ، اگه یادتون باشه خیلی خیلی نگرانش بودیم ، شما حتی گفتین بستری نیاز داره ، ولی با داروهایی که دادین طی 48 ساعت بالای نود درصد بهبودی داشت ،و دیگه بستری نشد، و الان کاملا خوب هست،از آن روز همش دارم دعای خیرتان میکنم ، خدا خانواده تون را براتون سلامت نگه داره ، خدا حفظتان کند، بسیار ممنونم. حسین زاده

س

سید طاهر حسینی

کاربر پذیرش 24

07 خرداد 1402

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

با سلام ، مشکل من خس خس سینه در هنگام نفس کشیدن و سرفه های شدید بعضاً با خلط پشت حلق بود. دکترهای دیگری هم ویزیت شده بودم ولی جوابگوی درمانی نبود ، ولی الان یک ماهه که زیر نظر خانم دکتر هستم ، با داروهای که برای من تجویز کرده اند ، خس خس سینه ام بطور کامل برطرف شده و سرفه هایم نیز خیلی کم شده البته یک اسکن هم داده ام و باید مجددا بروم خدمتتون برای درمان دقیقتر . اما تا الان خیلی راضی هستم . دکتری خوش برخورد و با دانش هستند نوبت دهی شأن هم خوب هست و زیاد معطلی ندارد .

کاربر پذیرش 24

21 مهر 1404

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

سلام من مریضی آسم و آلرژی دارم دکترم شهر شمال داروهایی که دادن استفاده کردم نتیجه آیی نگرفتم .وپیش خانم دکتر اومدم هم برخورد خوب و توضیحات عالی مه دادن و اینکه داروهای جدید دادن الان بعد چند شب حالم بهتره و از همه مهم تر همکاران خانم دکتر در داخل مطب از اینکه توضیحات در مورد استفاده از داروهارو کاملا درست توضیح میدن ،ممنونم ازشون.واینکه روزی که منم رفتم مطب کاملا شلوغ بود ولی زیاد معطل نشدم.

ف

فروزان

کاربر دکترتو

24 بهمن 1403

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

سلام امیدوارم خانم دکتر و مجموعشون موفق سربلند و سلامت باشند محیط جدیدشون مبارک باشه خیلی تمیز بزرگ دلباز بود و بنظرم مریض حس آرامش بیشتری بهش دست میده مهمتراینکه من خس خس و سرفه شدید داشتم درحدی که نشسته بزور ساعتی خوابم می‌برد تشخیص صحیح وداروهای ایشان دوهفته ای کامل خوب شدم ولی به توصیه دکتر فعلا بایدادامه دهم وبزودی قطع دارو میشم دستشو واقعا میبوسم متخصص باهوش و باسوادیه

م

مهران آبادی

کاربر پذیرش 24

14 خرداد 1403

این پزشک را توصیه می‌کنم

در تناسب با دیگر ساختارهای قابل انتظار در مراکز بیمه ای و پوششی ،مطلقا قابل مقایسه نیست!دو سیاره ی متفاوت! یکی زار می زند که این انبوه جمعیت بیمار را چاره نیست.یکی می گوید: آنجا که پول بیشتر می دهی،آش اعیانی در انتظار! چه کنیم جهان ما جهان طبقات متفاوت است.اخلاق را هم پول رنگی می کند... رفتار مجموعه بویژه پزشک درخور وشایسته بود و بی آنکه تجویز مازاد بر نیاز دارو،اعمال کند...‌

ک

کاربر دکترتو

کاربر دکترتو

08 اردیبهشت 1404

این پزشک را توصیه می‌کنم

3

دکتر بسیار ماهر و خوش رو و همچنین منشی و دستیار ایشون هم بسیار صبور و خوش اخلاق اما ساختمان فقط یک آسانسور داشت و از اینکه برای تست همه ی بیماران رو دستیار ایشون باهم چک میکردن واقعا ناراضی بودم چرا که مردم کشور ما هنوزم که هنوزه انگار رفتار درست رو یاد نگرفتن و ناتوانی بقیه رو به سخره میگیرن فقط به این دلیل اگه به نوبت چکاپ انجام بشه خیلی عالی میشه ممنون 🙏🙏🙏

ا

اسماء عباسی

کاربر پذیرش 24

30 دی 1401

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

سلام نحوه برخورد خانم دکتر خیلی خوب و عالی بود. با دقت و حوصله ب حرف های من گوش دادند و درباره ی بیماری و راهکارهای رفع آن توضیحاتی ارائه نمودند. بنده یک روز است حضور خانم دکتر رفته ام،برایم دارو تجویز کرده اند. یک روز است مصرف دارو را شروع کرده و فعلا برای روند بهبود بیماری نمیتوانم نظری دهم. اما درکل از نحوه برخورد و صحبت هایشان راضی بودم. سپاس

پرسش و پاسخ

مایلم سوالم برای پزشکان دیگر هم ارسال گردد تا سریعتر پاسخ دریافت کنم

پاسخ دکتر به صورت خصوصی فقط برای من قابل مشاهده باشد

بدون پرسش و پاسخ


سوالات متداول

سؤالات شما، پاسخ‌های شفاف ما

ثبت‌نام در طبیبی‌نو بسیار ساده است. کافی است وارد وب‌سایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را به‌عنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال می‌شود و می‌توانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.

نوع مشاوره را انتخاب نمایید:

ویزیت

حضوری

اولین نوبت خالی: 07 تیر - 15:00

کرج


100,000تومان

بیمار

بیمار

جستجو، رزرو آنلاین و ثبت تجربه درمانی در چند دقیقه

ثبت نام
پزشک

پزشک

وقت بیماران، پرونده‌ها و امور مالی را در یک پلتفرم ساده مدیریت کنید

ثبت نام
کادر درمان

کادر درمان

عضو شبکه مراکز درمانی شوید و فرصت‌های کاری تازه را پیدا کنید

ثبت نام
مراکز درمان و دارو

مراکز درمان و دارو

نوبت‌دهی، پرونده‌ها و تیم درمان را با ابزارهای طبیبی‌نو ساده‌تر کنید

ثبت نام