
ریه
تهران
حضوری
تهران
تلفنی
متنی
تخصص
ریه
کد نظام پزشکی
113030
بوتولیسم
سیتومگالوویروس (CMV)
زگیل مقعدی (کندلیما)
آمیبیازیس
سلولیت (عفونت بافت)
درمان تبخال ناحیه تناسلی
آسپرژیلوزیس
ژیردیازیس
آبله مرغان
کلامیدیا
مطب دکتر عاطفه عابدینی
تلفن مطب
مطب دکتر عاطفه عابدینی
1906 دیدگاه
کاربر پذیرش 24
14 بهمن 1403
این پزشک را توصیه میکنم
من تا پارسال مشکل ریه داشتم ، خدارو شکر یکسال حالم خوب بود تا اینکه آنفلونزا گرفتم رفتم پیش دکتر عابدینی البته مطبی که در ونک بود نه در سعادت آباد 4 ساعت طول کشید تا نوبتم یشه کلا یک دقیقه هم بیشتر برام وقت نزاشت هنوز منو ویزیت نکرده یک میلیون گرفتن برای تست چون آنفلونزا گرفتم به ریه هام زده بود ایشون اصلا توجهی به من نکرد و تمامیه داروهای مخصوص مشکل ریه ها رو برام تجویز کردن برای سه ماه ، کاش میگفت برای یک ماه ببینه این داروها به من کمک میکنه یا نه از ویزیت که 350 بود راضی نیستم و نه از هزینه ی تست ریه ، هزینه ی داروهام 2،800،000 تومان شده نه فقط من همه شاید هم بیشتر ، فقط کیسه دوختن البته از زمانی که تو این مطب آمدن اخلاقشان هم تغییر کرده , تعهد پزشکی خیلی کم نمیگه اگه من توجه نکنم این همه دارو مناسب بیمار هست نه ؟ فقط کد میده به داروخانه، میری یه کیسه ی بزرگ دارو میگیری توجه جالب اینه که تا فردا حالت بهتر که نمیشه فرداش میری جای دیگه میبینی مشکل چیز دیگه ای هست و نیاز به داروی دیگه داری و بدنت عفونت داره نیاز به آنتی بیوتیک داره و ایشون توجهی نکرده متاسفم از این برخورد و تشخیص لطفا همینطور خودتون رو در اختیار هر دکتر نامی نزارید
کاربر پذیرش 24
17 بهمن 1404
این پزشک را توصیه میکنم
4.33
من تقربیا ۳ میشود که سرفه داشتم دکتر را از انترنت پیدا کردم و نظرات مراجعین خواندم چون زیاد از خوب بودن دکتر گفته بودند منم نوبت گرفتم .من یک افعانستانی هستم من تجربه دکتر رفتن زیاد داشتم توی ایران، همیشه دکترها تا میبینه افغان هستم روحیه شان تغییر میکند و اصلا به حرفایم درست گوش نمیداد و مریضی ام توضیح نمیداد منم ناامید میشدم تا مجبور نمیشدم مراجعه نمیکردم به دکتر ،اما خانم دکتر بهترین دکتر بود تمام حرفایم را با دقت گوش داد و قشنگ توضیح داد و برخورد عالی داشت،در بخش منشی شان بگویم یک آقای بسیار مهربان و باحوصله تمام مریضان رهنمایی میکرد.محیط عالی داشت آدام حس راحتی داشت الان درحال درمان هستم امیدوار نتیجه عالی بیگیرم
کاربر پذیرش 24
15 بهمن 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
من ۶ سال بود که سرفه شدید داشتم،آلرژی حاد و آسم شدید،با تجویز دارو های خانم دکتر در ۲ روز اول نتیجه گرفتم،مصرف دارو تحت نظر ایشان را ادامه میدم تا ایشالا بهبودی کامل.واقعا خیلی با تجربه هستن که مشکل بنده را بعد از ۶ سال فقط در چند دقیقه تشخیص دادن آن هم بعد از اینکه به کلی پزشک قبل ایشان مراجعه کرده بودم و هیچ نتیجه ای نمیگرفتم و حتی بدتر هم میشدم،واقعا ازشون ممنونم،ایشان دکتر توانمندی هستند.فقط زمان انتظار تا ویزیت دکتر خیلی طولانی بود که به نظر من با حصول نتیجه ارزش این همه صبر کردن را دارد.
کاربر نوبت
02 اسفند 1400
این پزشک را توصیه میکنم
2.5
مادر من تنگی تراشه داره و تراک داشت و دکتر بعد لیزر و بازکردن نای برای مادرم استنت گذاشتن ولی روزی که لوله تراک تراک را برداشتن دوباره بعلت ترشحات جامد بزرگ که قادر به خارج کردن ان از راه دهان نبودن دچار تنگی نفس و به خاطر بی توجهی کادر بخش بیمارستان مسیح دانشوری دچار ایست قلبی و اینتوبه شدن و بعد هم دوباره تراک شدن و همچنان صوت ندارن و اذیت میشن و دوباره باید با توجه به نظر دکتر این مراحل طی شود تا شاید اینبار به لطف خدا با توجه به همه تمهیدات لازم مشکل مادر من رفع شود با امید به خدا
کاربر پذیرش 24
20 خرداد 1405
این پزشک را توصیه میکنم
5
بیمارمن اصفهان بود وچون شرایط حضور نداشت خودم به همراه مدارک نزد خانم دکتر رفتم ایشون با سر صبر حوصله ودقت موارد ازمایشات وداروها وشرایط بیمار رو بررسی کردند حتی در حضور ایشون تماس تلفنی گرفتم و جزییات را از همراه بیمار پرسیدند وبرای تجویز دارو با بررسی داروهایی که قبلا بیمارم مصرف کرده بود،تجویز نمودند.می تونم بگم امتیاز ایشون بالاست چون از سر وجدان کاری وبا تامل بالا بنده و بیمارمرا راهنمایی کردند.بهترینها نصیب قلب با وجدان ومهربونشون .وبسیار صبور و خوش برخورد بودند
کاربر پذیرش 24
16 خرداد 1405
این پزشک را توصیه میکنم
5
بیمارمن اصفهان بود وچون شرایط حضور نداشت خودم به همراه مدارک نزد خانم دکتر رفتم ایشون با سر صبر حوصله ودقت موارد ازمایشات وداروها وشرایط بیمار رو بررسی کردند حتی در حضور ایشون تماس تلفنی گرفتم و جزییات را از همراه بیمار پرسیدند وبرای تجویز دارو با بررسی داروهایی که قبلا بیمارم مصرف کرده بود،تجویز نمودند.می تونم بگم امتیاز ایشون بالاست چون از سر وجدان کاری وبا تامل بالا بنده و بیمارمرا راهنمایی کردند.بهترینها نصیب قلب با وجدان ومهربونشون .وبسیار صبور و خوش برخورد بودند
ق
قاسم درستیان
کاربر پذیرش 24
25 دی 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام وقت شما بخیر امکانات رفاهی ضعیف است محوطه اتاق انتظار بسیار کوچک رفتار پرسنل مناسب است از همه مهمتر اینکه این أست که وقت اینترنتی هیچ تاثیری در وقت ملاقات ندارد چه وقت داشته باشی و چه نداشته باشی در هنگام مراجعه به مطب ثبت نام میشوی بنابراین وقت اینترنتی بی تاثیر أست و در جواب خواهند گفت که وقت اینترنتی فقط برای روز مراجعه میباشد و این کفته هم صدق نمیکند چه خوب أست با هماهنگی از این امکان وقت اینترنتی بنحو مطلوب استفاده شود و بسیار کار ساده ای است
کاربر پذیرش 24
22 مرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
بسیار پزشک حاذق و بی نظیری هستند و من عمر دوباره خودمو مدیون مهارت و دانش ایشون هستم . وقتی که من با علائم آنفولانزای شدید در بیمارستان قاتل گاندی بستری شدم و روز دوم و پزشک آی سی یو اونها متخصص بی هوشی هست و به خانوادم می که بیمارتون ریه هاش کار نمی کنه و تمام ، این خانم دکتر بود که من و تو بیمارستان نورافشار پذیرش کرد و در حالی که خودشونم نا امید بودن ولی تا آخرین لحظه تلاش کردند و عمر دوباره به من دادن و الان هم همجنان تحت درمان این فرشته نازنین هستم .
ط
طاهره مومنی نسب
کاربر پذیرش 24
31 مرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
با سلام مادرم بطور عجیبی پاهاش ورم کرده بود و دونه دونه های قرمز رو پاهاش با ورم زیاد و هر دکتری میرفت تشخیص نمیدادن چه مشکلی دارن تو شهر خودم.با آقای دکتر شهرام اژدری فوق تخصص انکولوژی وخون اینترنتی ویزیت شدم و شرح حال دادم خدا خیرشون بده خانم دکتر شراره سیفی رو معرفی کردن و ایشون هم بیماری مادرم رو تشخیص صحیح دادن و ارجاء دادن به خانم دکتر عاطفه عابدینی بسیار بسیار کاربلد و با اخلاق تا عمر دارم دعا گویی این سه پزشک عزیز هستم خصوصا دکتر عابدینی.
ف
فریده امیری فرد
کاربر پذیرش 24
02 مهر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
من حدود چهارماه پیش خواهرم بطور ناگهانی سرفه شدید گرفت تا بخوایم ببریم دکتر نفسش بند اومد تااورژانس رسیدیم مرحله احیا رو شروع کردن وبا دستگاه دوروز نفس میکشید وبستری درآی سی یو البته ماشهرستان بودیم خواهرم رابا آمبولانس اعزام کردیم بیمارستان نورافشار دکتر ایشان خانم این خانم دکتر بودن خواهرم باضریب هوشی 3 یعنی ی جنازه تحویل خانم دادیم ایشان بامهارت ودانشی داشتن به مدت 14روز درآی سی یو خواهرمنو نجات دادن وریه هایش رو دوبار احیاکردن
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفن مطب
تلفنی
متنی