
فوق تخصص ریه
تهران
حضوری
اولین نوبت خالی: 06 تیر - 16:30
تهران
550,000تومان
تخصص
ریه
درجه علمی
فوق تخصص
کد نظام پزشکی
99592
بوتولیسم
سیتومگالوویروس (CMV)
زگیل مقعدی (کندلیما)
آمیبیازیس
سلولیت (عفونت بافت)
درمان تبخال ناحیه تناسلی
آسپرژیلوزیس
ژیردیازیس
آبله مرغان
کلامیدیا
دکتر محسن فرخ پور
تلفن مطب
295 دیدگاه
ن
نگار تقوایی
کاربر پذیرش 24
23 فروردین 1402
این پزشک را توصیه میکنم
با سلام از ویزیت راضی بودم ولی دوست داشتم چند نکته را خدمتتان عرض وکنم من از رسپشن درخواست کردم به دلیل شرایط کرونا بروم در حیاط و نوبت من که شد تماس بگیرند که در آن محیط که به هرحال بیمار زیاد هست نمانم ولی خوب زنگ نزدند و من با استرس در آنجا ماندم نکته بعدی این بود که من باید یک ماه و نیم دیگر ویزیت میشدم خواستم از الان وقت مرا مشخص کنند که قبول نکردند که خوب این از نظر من نکات منفی است آقای دکتر برای من در ویزیت قبلی یک اسپری کورتونی نوشته بودند که این دارو برای استفاده نیاز به توضیح و آموزش داشت و در هنگام مصرف هم باید نکاتی رعایت میشد برای جلوگیری از عوارض دارو که خوب منکه بلد نبودم دکتر باید در هنگام نسخه نوشتن توضیح میدادند که متاسفانه این آموزشاز طرف دکتر به من داده نشد و من کلی دچار دردسر شدم و دسترسی هم به ایشان نمیتوانستم داشته باشم برای راهنمایی و خودم با پرس و جو به نتیجه رسیدم و من انتظار دارم پزشک در مورد دارو حتما توضیحات کافی بدهند حتی در مورد نحوه قطع کردن دارو که متاسفانه اینگونه نبود و خودم با پرسیدن به نتیجه رسیدم و اینکه یک راه ارتباطی هم باید باشد که اگر سوالی پیش امد بشود از پزشک پرسید به هر حال ممنون
کاربر پذیرش 24
05 دی 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام.من فکر میکنم دکتر فرخ پور دست خدا برای درمان بر روی زمین است .من بیمار تحت درمان ایشان هستم ودر زمان ویزیت با کمال ادب احترام سووالات تخصصی در مورد بیماری می پرسد و پیرو ان اقدام به تجویز دارو و یا بستری میکند من در بیمارستان فیروزگر 5 سال است که تحت درمان هستم و به دلیل شدت بیماری که داشته ام فکر میکنم باید مرده بودم که خدا وند توسط این دکتر کاملا حرفه ای من را زنده نگه داشته.اگر پرستاران دستورات دکتر فرخ پور عزیز رو کاملا انجام دهند قطعا مریض 80 تا 100 درصد بهبود پیدا میکند.امیدوارم پیوسته همراه عزیزانش سالم و خوشحال باشند .از زحمات ایشان کمال قدر دانی را دارم.
ع
عظیم رنجبر
کاربر پذیرش 24
01 شهریور 1399
این پزشک را توصیه میکنم
5
پدر همسرم را متخصص عفونی بیمارستانی در غرب تهران با توجه به اسکن ریه کرونا تشیص داده بودند و حتی دارو های کرونا نیز تجویز کرده بودند. با مشاوره دکتر فرخ پور محرز شد که ریه بیمار مطلقا علائم کرونا را ندارد و به دلیل جراحی قلب باز دچار اورلود مایع شده است. آزمایش PCR و آنتی بادی بیمار هم منفی شد و به توصیه دکتر بیمار را در بیمارستان دیگری بستری کردیم که بیمار رو به بهبودی می باشند. پدر خانمم داشت از دنیا میرفت که با تشخیص مناسب، دکتر فرخ پور زندگی ایشان را نجات دادند. برای ایشان آرزوی طول عمر با عزت دارم.
کاربر پذیرش 24
17 بهمن 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
ایشان بسیار پزشک حاذق و با تجربه ای می باشند و تبحر کامل در مورد درمان بیماران خود را دارند و بیماری را دقیق تشخیص میدهند و تمام توصیه های لازم در درمان را بدرستی انجام میدهند بنده با تشخیص درست ودرمان ایشان سلامتی خود را بدست آوردم و تمام کسانی را که به ایشان ارجاع دادم همگی به طور کامل سلامتی خود را بدست آوردن علی الخصوص که مدتها بود با توجه یه مراجعه به پزشکان دیگر مشکلاتشان حل نشده بود ولی با مراجعه به آقای دکتر محسن پور درمان شدند
کاربر پذیرش 24
17 اسفند 1403
این پزشک را توصیه میکنم
1
پذیرش ۲۴برای ساعت ۱۶:۴۵ وقت داده بود قبل از این ساعت رسیدم و سریع مراحل پذیرش را انجام دادم به خیال اینکه بلا فاصله ویزیت خواهم شد وقتی شماره را دیدم متوجه شدم ۹ نفر جلوتر از من هستند دقیقا یکساعت و چهل پنج دقیقه بعد نوبتم شد و وقتی شماره ام را خواند فرد دیگری بدون نوبت به مطب رفت و ۵ دقیقه هم بیشتر معطل شدم ویزیت پزشک متخصص ۲۴۰ هزار تومان است ولی۳۶۵ هزار تومان گرفتند با یک عنوان الکی مشاوره ،در حالیکه پزشک یک دقیقه هم وقت نگذاشت
کاربر پذیرش 24
17 بهمن 1403
این پزشک را توصیه میکنم
4.67
من دو سال هست که تحت نطر ایشون هستم من سالها بود که مشکل ریه داشتم به چندین پزشک مراجعه کرده بود ولی نتیجه نگرفته بودم هرسال زمستان دچار سرما خوردگی شدید میشدم که ریه ام رو درگیر میکرد تا اینکه دوسال پیش با برونشیت حاد به بیمارستان نیکان رفتم و اونجا با دکتر فرخ پور آشنا شدم ایشون در حین درمان مشکل آپنه تنفسی من و هم بعد سالها تشخیص دادن ایشون پزشک حاذق و محترمی هستن الان دو سال هست که تحت نظرشون هستم موفق و سلامت باشن
م
محمدرضا ولی بیگی
کاربر پذیرش 24
15 مهر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
با سلام خدمت عزیزان بنده به دلیل وجود لخته خون در ریه در بخش اورژانس بیمارستان فیروزگر بستری شدم و به دلیل وخامت اوضاع در بخش آی سی یو تحت نظر استاد محترم جناب آقای فرخ پور بودم. در حال حاضر با داروی آپیکسابان 5 میلی گرم در حال درمان هستم. اما به دلیل دردی که اخیرا در ناحیه کمر و بالای کمر حس میکنم و همچنین کمی تنگی نفس، حس میکنم مجددا باید خدمت آقای دکتر برسم تا ایشان بنده را ویزیت فرمایند.
ز
زهرا مروتی
کاربر پذیرش 24
30 فروردین 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
دوسه روزی است که پس از استفاده ازداروهای ایشان بهبودیافتم . درمجموع ازنحوه برخوردپرسنل بیمارستان وبرخوردآقای دکتر راضی هستم بیمارستان بسیارتمیز وکارکنان نیز باظاهری آراسته انجام وظیفه میکردن . فقط دارویی راکه تجویزشده بود یک قلم ازاون رو داروخانه به تعدادکامل نمیدادکه من مجبورشدم ازبیرون تهیه کنم . آرزوی توفیق همه شما روازخداوند منان مسئلت دارم . باسپاس زهرامروتی
ن
نفیسه
کاربر دکترتو
26 خرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام من نوبت اینترنتی گرفته بودم و امروز ویزیت شدم. برخورد و رفتار آقای دکتر و کادر درمانشون بسیار عالی و حرفه ای بود. دکتر بسیار خوش برخورد و خوش اخلاق بودند با حوصله ویزیت کردند، کامل در مورد مشکلم و طرح درمان توضیح دادن با اینکه جواب اسکن و تستی که دادم خیلی خوب نبود، اما اصلا طوری صحبت نکردند که استرسم زیادتر بشه و با حال خوبی از مطب اومدم بیرون
ع
علی فراهانی
کاربر پذیرش 24
31 فروردین 1401
این پزشک را توصیه میکنم
4
ازابتدای بیماری حدود هفت ماه پیش کرونا شدید بستری در ای سی یو نیکان و بهبودی نسبی در حد خوب چون ریه های من فیبروز شده بودبهبود پیدا کردم بعداز دوماه امبولی ریه مجددا بستری در نیکان و ادامه درمان از دستورات درمانی و توجه ایشان خوشبختانه در سلامتی من نفش اساسی داشتند و بدیکران هم در ارتباط مسایل تخصصی ایشان را معرفی مینمایم
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.