
فوق تخصص ریه
تهران
تلفنی
اولین نوبت خالی: 12 ساعت دیگر
15 دقیقه گفتگو
300,000تومان
تخصص
ریه
درجه علمی
فوق تخصص
دانشگاه
علوم پزشکی تهران
سال فارغ التحصیلی
1392
کد نظام پزشکی
107519
بوتولیسم
سیتومگالوویروس (CMV)
زگیل مقعدی (کندلیما)
آمیبیازیس
سلولیت (عفونت بافت)
درمان تبخال ناحیه تناسلی
آسپرژیلوزیس
ژیردیازیس
آبله مرغان
کلامیدیا
مطب دکتر حسین کاظمی زاده
تلفن مطب
461 دیدگاه
کاربر پذیرش 24
24 بهمن 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
علیرضاقانونی هستماقای دکترکاظمی زاده بسیارباسوادوبادقت معاینه میکند بعد داروتجویزمینماید..بری من دونوع اسپری استنشاقی وقرص Accجوشان نوشت مصرف میگردم راضی بودم .ولی نمیدانم به چه علتی یک مرتبه بیماری من شدت گرفت عفونت ریه خس خس وتنگی نفس بعدکلی دارو درمان شروع شد که رفتم پیش اقای دکترگفت باید شمارا بستری کنم. نامه بستری را داد ولی یک دارونوشت گفت سه روزمصرف کن اگربهترنشدی بروبیمارستان بستری شو..دورقم امپول یاقطره که بایدبادستگاه نبولیزراستنشاق میکردم این کارانجام دادم ریه من خوب خوب شد خدا نگهدارش باشد اصلا نیازی به بیمارستان هم نشد
غ
غلامرضا
کاربر دکترتو
24 مهر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
مشکلات تنفسی.بستری در بیمارستان امام خمینی و روند تشخیصی.به توصیه پزشک ریه از رفسنجان و عزیمت به تهران و ویزیت در کلینیک 16 اذر و بستری در بیمارستان امام خمینی.انصافا تشخیصشون درست بود و علت التهاب ریه رو مربوط به مشکلات پروستات تشخیص و ارجاع دادن به پزشک متخصص پروستات.خیلی هم حواسشون به بیماران که از شهرستان میان جهت درمان هستش و شخصا پیگیر ازمایشات بنده از ازمایشگاه امام خمینی بودن به جهت عدم اشنای و نابلدی بنده.کمال تشکر را ازشون دارم
آ
آذین
کاربر دکترتو
16 بهمن 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
پزشکی با دانش ،آرام صبور و با درکی بالا از حیطه تخصصی خود که در ابتدا اسکن و تست تنفس و اسپیرومتری نوشتند که بنا به توصیه ایشان در بیمارستان امام انجام شد که برخورد پرسنل عالی بود.دکتر نتیجه را بررسی کردند که شکر خدا خوب بود و راهنمایی کردند .در یک جمله ایشان را قویا توصیه میکنم و از سایر مراجعین نیز مکررا رضایت از ایشان و برخوردشان را شنیدم .در پناه حق موفق باشند. کشاورز ویزیت کلینیک ۱۶ آذر تاریخ ۱۶ بهمن و دوم بهمن ۱۴۰۲
ز
زینت
کاربر دکترتو
15 اسفند 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر خوبی بودند ولی متاسفانه من تو کلینیک ۱۶ آذر ویزیت شدم و خیلی هرج و مرج داشت وسط حرف زدن من با دکتر دو تا مریض بعد با همراهاشون اومدن تو با یه دانشجو و مسئول راه دادن مریضا یعنی ۶ نفر🫤 وقتیم من رفتم داخل مریض قبلی هنوز نیومده بود بیرون خیلی حس بدی بود دکترم انگار عجله داشت تو این شلوغیم آدم نمیتونست صداش و به دکتر برسونه در مطبم کلا باز بود همین دکتر و به نظرم تو مطب خودشون ملاقات کنید بهتره
ک
کورش
کاربر دکترتو
15 اسفند 1402
این پزشک را توصیه نمیکنم
سلام بنده ویزیت اول بود که خدمتشون تلفنی رسیدم. نیاز بود سیتی اسکن ریه و تست عملکرد ریه برام نسخه بشه و همچنین آزمایش لازم ایشون فرمودن من آزاد مینویسم شما به همکار دیگری برای نسخه بیمه نیرومسلح مراجعه کنید دوباره. که این موضوع اصلا قابل قبول نیست. بنابراین وفتی نسخه نشد برام بنویسن و کد رهگیری بدن هیچ سودی این ویزیت برای من نداشت. و انتظار هرینه ویزیت عودت شود. سپاس
ع
علیرضا
کاربر دکترتو
03 دی 1402
این پزشک را توصیه میکنم
با سلام. اقای دکتر کاظمی زاده بسیار دکتر باسواد باتجربه میباشد خوش اخلاق متین کاملا به صحبت های بیمار گوش میدهند .و با اطلاعات کامل شروع به درمان میکنند. بنده طی چندسال از تنگی شدید نفس اسم شدید رنج میبردم به دکترهای زیادی مراجعه کردم .نتیجه نمیگرفتم..ولی با مراجعه به جناب اقای کاظم زاده و تحت نظر ایشان واقعا خوب شدم. خدا نگهدارش باشد انشااله
م
میترا
کاربر دکترتو
23 خرداد 1402
این پزشک را توصیه میکنم
4
دقت شون خیلی بالا بود و ضمن احساس مسئولیت نسبت به سلامتی مریض سه بار سوال رو تکرار میکردن تا بیمار دقیق جواب بده مثلا سی تی از ریه که ماه پیش داده بودم و فراموش کردم به دکتر بگم ایشون با تاکید بر این سوال متوجه ام کردند که در فاصله کم نباید تحت اشعه مجدد قرار گرفت. خدا خیرشون بده.امروز باید نتایج آزمایشات رو ببرم خدمتشون و نتیجه بگیرم
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
07 مهر 1404
این پزشک را توصیه نمیکنم
به نظر من کلا مشاوره تلفنی فایده نداره، در نهایت هر دکتری توصیه میکنه که فلان روز بیا مطبم از نزدیک ببینم بیمارو. برای منم دقیقا همین طور بود. پس چه بهتر که از اول به صورت حضوری بریم مطب دکتر. ایشون خیلی کلی صحبت کردن و گفتن که من باید بیمارو ببینم و نمیتونم الان نظری بدم. با اینکه ما راه مون هم دور بود تقریبا.
م
مبینا
کاربر دکترتو
03 بهمن 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام و خسته نباشید خدمت جناب آقای دکتر.من به دلیل آمبولی ریه بهتون مراجعه کردم.خیلی با حوصله وقت گذاشتین ومن تونستم تموم سوال هام رو ازتون بپرسم .از لحاظ روحی و روانی هم تاثیر خیلی عالی داشتین برام.بسیار عالی و با دانش هستن و به خوبی برای سوال ها وقت میزارن و راهنمایی میکنن.
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
24 مرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
بسیار پزشک حاذق، خوش برخورد و با تجربه ای هستند. پدرم چندین سال تحت نظر بهترین دکترهای مازندران بود اما به علت تشخیص نادرست و بی توجهی دچار حملات شدید آسم و ایست تنفسی شد، بعد از مراجعه به آقای دکتر و با توصیه های ایشان، حملات آسم بسیار کاهش یافت و پدر رو به بهبود هستند.
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.