
فوق تخصص ریه
تهران
حضوری
اولین نوبت خالی: 07 تیر - 10:00
تهران
700,000تومان
تخصص
ریه
درجه علمی
فوق تخصص
دانشگاه
تهران، تخصص و فوق تخصص از آمریکا
سال فارغ التحصیلی
1350
کد نظام پزشکی
10343
کلینیک بیمارستان مهر، شنبه و دوشنبه از ساعت 9 تا 12
کلینیک بیمارستان مهراد، یکشنبه وسه شنبه از ساعت 10 تا16
بوتولیسم
سیتومگالوویروس (CMV)
زگیل مقعدی (کندلیما)
آمیبیازیس
سلولیت (عفونت بافت)
درمان تبخال ناحیه تناسلی
آسپرژیلوزیس
ژیردیازیس
آبله مرغان
کلامیدیا
مطب دکتر حمید سهراب پور در تهران
تلفن مطب
531 دیدگاه
م
مجید ابری فام
کاربر پذیرش 24
07 تیر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر خیلی خوب خیلی با حوصله خیلی با ارامش مریض و معاینه میکنه من جانباز شیمیایی کرمانشاه هستم الان حدود چهل سال تحت درمان اقای دکتر هستم اگه اقای دکتر نبود یکی دو سال اول رفته بودم ما مدیون اول خدا دوم اقای دکتر هستیم خیلی ممنونم از ایشان خداوند حفظ شون کنهخدا نگهدارش باشه الان هم قرار بیام خدمت اقای دکتر برای درمان اگه قبول کنه از کرمانشاه تلفنی میزنم مطب ممنونم
کاربر پذیرش 24
16 فروردین 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
پدرم بشدت تنگی نفس گرفته بود.دوتادکتر متخصص داخلی وعمومی تشخیص دادن ریه اش آب آورده.آمدم خدمت دکترسهراب پور بایک عکس ساده رادیولوژی تشخیص داد ذات والریه هست.حتی اجازه نداد سی تی اسکن کنیم.گفت نیازی نیست.پدرم بایک نسخه درمان شد.وحشت ما وخانواده ازکرونا وسایرتشخیصهای اشتباه بایک لبخندونظراستاد رفع شد.من ازهمین جا دستان ایشون رامیبوسم.خداوندخیرش دهد .
کاربر نوبت
19 مرداد 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکترسهراب پورمعجزه می کنن، من ازسالهاپیش ریه ام مشکل داشت وانگارشیمیایی شده بودم ایشان بادرایت وبه عنوان پزشک حاذق ازدیدتمامی بیمارانشون ، من نزدایشان درمان شدم.خداونددکتررابرای همه حافظ ونگهدارباشه انشاالله
د
دلارام موسایی
کاربر پذیرش 24
27 بهمن 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر بسیار مهربان هستن سرفه امان منو بریده بود زندگیم مختل شده بود هرچی دکتر میرفتم و دارو میخوردم و اسپری میزدم تاثیر نداشت ایشون با یه ویزیت گفتن اسید معده و حساسیت غذاییه و منو درمان کردن با یه قرص معمولی
کاربر نوبت
23 بهمن 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
فیبروز ریه داشتم.که تحت نظر ایشون طی سه نسخه خوب شدم.واقعا ازآقای دکتر کمال تشکر رو دارم. قبل از اینکه به ایشان مراجعه کنم شش ماه درگیر بودم و4دکتر دیگر رفته بود که نتیجه نگرفتم.تا اینکه به ایشون مراجعه کردم
کاربر نوبت
03 اسفند 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام چندین بار درطول سالیان گذشته از دهه 70 تاکنون بصورت پی در پی ومنقطع فقط با یک بار درطول سال مراجعه بهبود وسلامتی خود را مدیون دکتر معزز سهرابپور هستم البته مطب قبلی وی در پاسداران بود
س
ساناز اسدی
کاربر پذیرش 24
11 تیر 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
من تعریف دکتر سهراب پور را خیلی شنیدم ولی متاسفانه یک هفتس نمیتونم وقت بگیرم هیچ کدوم از شماره ها پاسخگو نیستن من سه تا شماره دارم ازشون ولی هیچ کدوم ازشماره هارو کسی پاسخگو نیست.
م
محمدعلی
کاربر دکترتو
11 شهریور 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
بهترين دكتر ريه جهان هستند و با ديدنشان آرامش به بيمار منتقل ميشود مخصوصاٌ در درمان جانبازان شيميايي شب و روز خدمت كرده اند. خداوند بهشون سلامتي و طول عمر بده
کاربر نوبت
19 تیر 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
الحمدالله تشخیص و تجویزشون خوب بود، مشکلم تنگی نفس ، و آسم بود، در عرض یکماه خیلی بهبودی حاصل شد، ولی فرمودند بعد از یکماه بیا که بخاطر کرونا نرفتم!
کاربر پذیرش 24
29 تیر 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
بنده چند سال پیش که مریض بودم بیش دکترهای زیادی رفتم مداوا نشدم.اما آقای دکتر سهراب پور با یه نسخه که فقط شربت بود مداوا کردند.آقای دکتر بی نظیرند.
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.