
فوق تخصص ریه
تهران
حضوری
اولین نوبت خالی: 8 ساعت دیگر
تهران
100,000تومان
تخصص
ریه / داخلی
درجه علمی
فوق تخصص / متخصص
دانشگاه
علوم پزشكي شهيد بهشتي تهران / علوم پزشكي قزوين
سال فارغ التحصیلی
1394 / 1389
کد نظام پزشکی
88453
بوتولیسم
سیتومگالوویروس (CMV)
زگیل مقعدی (کندلیما)
آمیبیازیس
سلولیت (عفونت بافت)
درمان تبخال ناحیه تناسلی
آسپرژیلوزیس
ژیردیازیس
آبله مرغان
کلامیدیا
محل کار دکتر مریم السادات میرعنایت
تلفن مطب
9 دیدگاه
گ
گلزار سام دلیری
کاربر پذیرش 24
08 دی 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
من به دکترهای زیادی مراجعه کردم از تنکابن چالوس بابل ساری و حتی تهران هم پیش دکترهای زیادی رفتم اما هر کدوم یه تشخیصی در رابطه با بیماریم میدادن یکی میگفت آسم یکی میگفت سرطان ریه یکی میگفت ریه ات آمبولی کرده خلاصه هر کدوم یه حرفی میزدن تا خانم دکتر میرعنایت رو پیدا کردم از وقتی که تحت نظر خانم دکتر هستم خدارو صد هزار مرتبه شکرررررر حالم عالیه و اون حمله های آسمی وحشتناک سراغم نیومده تشخیص خانم دکتر همون آسم هستش که متاسفانه درمان نداره باید تحت نظر باشم و مراقبت کنم تا حالم بدتر نشه ولی درکل خداروشکر نسبت به گذشته رو به بهبود هستم و حالم عالیه
کاربر پذیرش 24
18 اردیبهشت 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
حدود 10 سال پیش آلرژی وسرفه های شدیدی داشتم که اصلا خوب نمیشد اتفاقی پیش خانم دکتر اومدم کلی بهم دلداری دادند.وسه دوره به من دارو دادند .الان چند سال از اون زمان میگذره ومن کاملا خوب شدم .روی ماهشون رو میبوسم وآرزوی موفقیت براشون دارم.درضمن خواهر من هم به شدت سرفه میکنن ومن خانم دکتر رو بهشون معرفی کردم که انشالا وقت میگیرن ومیرسن خدمتشون.
کاربر پذیرش 24
18 اردیبهشت 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
رضایتمندی خودم رو برای خانم دکتر ومخاطبین نوشتم .در ادامه از خانم دکتر میخوام همونطور که من رو درمان کردن که انرژیم وحرفه هام خوب شدن .هوای خواهرم خانم مریم درویش هم که ایشون هم سرفه های شدید دارند رو داشته باشن.موفق باشید.
کاربر پذیرش 24
22 اسفند 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر فوقالعاده و بی نقص خوشبختانه با تشخیص صحیح ایشون بهبود یافتم با تمام وجود برایشان آرزوی موفقیت دارم ناجی پورحسین هستم بخش بازتوانی ریه اتاق یک تخت یک
کاربر پذیرش 24
16 دی 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
خانم دکتر مهربان وبااخلاق برخورد از نمره 20 به بالامنظورم عالی کیفیت درمان بنده دوجلسه مزاحم خانم دکتر بودم درمان عالی
ح
حسین فالحی
کاربر پذیرش 24
15 آذر 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
باسلام.درمان بنده مربوط به زمان حضور ایشان در شهر امیدیه می باشد تشخیص خانم دکتر در زمینه بیماریهای داخلی عالی است.
ر
رضا نودهانی
کاربر پذیرش 24
22 مهر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام من از شهرستان هستم زمان دقیق که دکتر بیمارستان هستن نمیدونم اگه میشه زمان بهم اطلاع بدید ممنون.
کاربر پذیرش 24
27 آذر 1401
این پزشک را توصیه نمیکنم
5
از کیفیت درمان پزشک رضایت نداشتم.
ش
شیدا احمدی
کاربر پذیرش 24
01 بهمن 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
عالی
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.