
فلوشیپ جراحی بینی و سینوس (رینولوژی)
زاهدان
حضوری
زاهدان
تلفنی
متنی
تخصص
جراحی بینی و سینوس (رینولوژی)
درجه علمی
فلوشیپ
کد نظام پزشکی
65719
مشکل تار صوتی
جراحی میکرو گوش
بیماری منیر
تاخیر گفتار
پاکسازی گلو
جراحی پلاستیک زیبایی گوش (اتوپلاستی)
از دست دادن بویایی (آنوسمی)
حنجره
التهاب اعصاب (نوریت)
ناشنوایی
مطب دکتر غلامعلی دشتی خویدکی در زاهدان
تلفن مطب
536 دیدگاه
کاربر پذیرش 24
11 اردیبهشت 1402
این پزشک را توصیه میکنم
3.33
من یک ماه هست عمل شدم ، 27 پرداخت کردم ولی هفته پیش که رفتم کلینیک شنیدم هزینه عمل ایشان 30 میلیون شده . تهران در کلینیک بهگر توان عمل میکنن . تنفسم عالی شده در حال حاضر که خوب هست و خوش فرم ، بینی های استخوانی را بهتر عمل میکنن. ولی برای جراحی بهتر هست جمعه کلینیک بهگر توان تشریف ببرید که نتیجه کار ایشان را آنجا ببینید . در مجموع بدن های مختلف نتایج متفاوتی از خودشون نشون میدن.
ص
صادق چشک
کاربر پذیرش 24
16 مرداد 1401
این پزشک را توصیه میکنم
3.67
5و نیم ماه هست عمل کردم چون بینیم ورم داره و تا زیر یکسال نباید نظری نداد نمیتونم خیلی قضاوت کنم ولی فرمش فانتزی هست و تو زاهدان کسی بخواد بینیش رو فانتزی عمل دکتر دشتی بنظرم کارش تو این زمینه بهتر از بقیه هستش ولی در کل اگه کل ورم بینی بخوابه فک کنم خیلی خوشگل بشه
کاربر پذیرش 24
21 آبان 1401
این پزشک را توصیه میکنم
3.67
خیلی دکتر خوش برخوردی هستن من یک ماه میشه که بینی ام رو عمل کردم خیلی راضیم فقط خیلی دردداشتم و هنوز زیز چشمام سیاهه اونم به خاطر شکستگی که داشتم اینجور شده نیمه فانتزی عمل کردم هنوز ورم داره ولی خیلی قشنگ شده
کاربر پذیرش 24
04 تیر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام وقت بخیر.من 6سال قبل عمل بینی انجام دادم خدمت دکتردشتی فقط میتونم بگم کارشون عالیییییییی خیلی راضی هستم و به همه معرفی کردمشون ..ازدکترعزیزم ممنونم ولی نهایت مهربون هستن
کاربر پذیرش 24
28 آبان 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام اقای دکتر من بینی گوشتی بزرگی دارم14سالمه همه مسخرع هم میکنن بینی ات خیلی بزرکه واس عمل هم خانوادم تو این سن اجازه نمیدن ایا روش های خانگی یا پلاسماجت تاثیری دارد
س
سیده زهرا مجابی
کاربر پذیرش 24
02 اسفند 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
بهترین دکتر و با تجربه ترین و مخصوصاً خوش اخلاق ترین دکتر در ایران میباشند از عمل زیبایی بینی کاملا راضیم خدا قوت بهشون میگم طول عمر و سلامتی براشون آرزومندم
کاربر نوبت
09 بهمن 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
کارش خوبع من هفت سالم بود شبا نمیتونستم از نفس تنگی بخوابم ولی بعد عمل جراحی گلوم شبا میتونستم خوب بخوابم الان 15سالمع خیلی ممنون از ایشون واقعا کارش حرف نداره
پ
پروانه میر
کاربر پذیرش 24
01 مرداد 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام کیفیت درمان فوق العاده مدت زمان یک هفته دارو استفاده کردم مشکل گوشم بر طرف شد فوق العاده خوش بر خورد هستند دکتر دشتی امید وارم همیشه سالم باشند
پ
پروانه میر
کاربر پذیرش 24
14 مرداد 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام من گوش درد خیلی شدیدی داشتم که با یک بار مراجعه کاملا و استفاده کردن دارو خوب شد گوشم فوق العاده دکتر مهربون با صبروحوصله
کاربر نوبت
04 اسفند 1399
این پزشک را توصیه میکنم
2.5
بینیم قابل تحمل بود ولی خواستم فانتزی واسم انجام بدهند ولی الان 8 ماهه میگذره نوک بینیم تپلی داره نمیدونم باید چکار کنم
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.