
زنان، زایمان و نازایی
مسجد سلیمان
حضوری
مسجد سلیمان
تلفنی
متنی
تخصص
زنان، زایمان و نازایی
کد نظام پزشکی
122658
هیستروسکوپی
آی یو آی (IUI)
میومکتومی (برداشتن فیبروم)
بیوپسی دهانه رحم
چکاپ بارداری
هیسترکتومی (عمل برداشتن رحم)
سزارین
لاپاراسکوپی فیبروم رحم
افتادگی رحم
خونریزی رحم
مطب دکتر نازیلا زندی در مسجد سلیمان
تلفن مطب
543 دیدگاه
کاربر پذیرش 24
26 تیر 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
من سالها بود که دنبال درمان نامنظمی پریودیم بودم تهران و اهواز هم رفتم برای درمان ولی فقط تا زمانی که دارو مصرف میکردم خوب بود ولی همین که دارو رو ترک میکردم دوباره پریودیم نامنظم میشد که مجبور بودم سالها قرص جلوگیری مصرف کنم ولی با یک دوره درمان دو ماهه خانم دکتر زندی خدا رو شکر الان تقریبا دو ساله خوب شدم
آ
آنیسا زرین کفش
کاربر پذیرش 24
10 دی 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
راضی بودم از برخورد خانم دکتر و از همه مهمتر برای بنده این بود بیماران تک به تک وارد اتاق پزشک میشن .که توی خیلی از مطب ها دیده بودم چند نفری نریض ها رو میفرستن.که این اصلا مناسب نیست
کاربر پذیرش 24
18 اردیبهشت 1401
این پزشک را توصیه میکنم
2
سلام باتوجه به اینکه شهرستانی هستم وهمسرم شاغل واکثرمواقع اینترنت قطعه درگرفتن نوبت بامشکل حادمواجه هستیم لطفا تلفنی همکاری شودممنونم
کاربر پذیرش 24
08 اسفند 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر خیلی عالی وخوبی هست.... من دوبار زایمان زود رس داشتم...والان زیر نظر خودشون باردارم عمل سرکلاژ کردم خیلی هم مراقبتاش فوق العادس ...
کاربر پذیرش 24
25 آذر 1401
این پزشک را توصیه نمیکنم
5
سلام سقط کردم،چندتیکه مونده بودتوشکمم که قراربودکورتاژبشم ولی رفتم پیش دکترزندی برام دارونوشتن واون تیکه هاافتادن وخوب شدم
ا
ابتسام امیری
کاربر پذیرش 24
25 آبان 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
رفتم پیشه خانم دکتر بهم گفتن ازمایش بگیر گرفتم ازمایش شوهرم سالمه ولی من تیروعید داشتم الان در حال درمانم باتشکر ازخانم دکتر
کاربر نوبت
23 آبان 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
به علت عادت ماهانه نتونستن معاینه کنند و گفتن چون حق ویزیت پرداخت کردم یه معاینه طلبشون دارم،جالب بود واسم
کاربر نوبت
30 تیر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکترخیلی خوبیه بارداری قبلی ام تحت نظرش بودم ودوران بارداری خوبی داشتم وبچه ی سالمی روبه دنیااوردم
کاربر پذیرش 24
18 تیر 1401
این پزشک را توصیه میکنم
4.33
عالی بود دکتر خیلی خوبیه ولی من به درمان خود ادامه ندادم به علت شرایطی که داشتم دوماه که کنار گذاشتم
کاربر نوبت
25 تیر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام وخسته نباشید خدمت سرکار خانوم،دکتر زندی ولاه ما تازه پیش ایشون اومدیم انشالله ک خیره
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.