
پرتودرمانی (رادیوتراپی)
اصفهان
حضوری
اصفهان
تلفنی
متنی
تخصص
پرتودرمانی (رادیوتراپی)
کد نظام پزشکی
56817
پرتودرمانی (رادیوتراپی)
سرطان سینه
هوچکین
جراح سرطان سارکوم (سارکوم یوئینگ)
کاهش وزن ناگهانی
هموفیلی
ترومبوز
سرطان ریه
اختلالات لخته شدن خون
تالاسمی
تلفن مطب
269 دیدگاه
م
معصومه صاحب نظر
کاربر پذیرش 24
27 تیر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
3
درود.زمان حضور دکتر در درمانگاه کم است نه فقط ایشون همه دکترها.واینکه یک روز در میان فقط تشریف دارند باز خوب نیست چون مریضها به ایشون خیلی احتیاج دارن اول خدا بعد دکتر ودارو ولی روز اول که به بیمارستان مراجعه کردیم ایشون داشتند تشریف میبردند ولی ایستادند ومارو پذیرش کردند خودشون ودستیارشون رو فرستادند که مرخص بشن🥰🥰🥰
کاربر پذیرش 24
09 دی 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
خانم دکتر واقعا از شما متشکرم از ۱۲ سال پیش تا حالا با تشخیص درست و منتطقی و به جا دوباره به من امیدواری و زندگی دوباره به من و خانواده ام دادید در صورتی که دکترهای دیگر تشخیص پرتو درمانی میدادند و اگر این کار را انجام میدادم ممکن بود به خاطر همان پرتو درمانی دچار بیماری جدید میشوم و کلا سلامتی به خطر میافتاد
س
سوسن معصوم علی
کاربر پذیرش 24
02 مرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام نوبت اینترنتی برای انهایی که از شهرستان می امدند خیلی راحت بود ولی این بار مثل این که گفته بودند دیگر اینترنتی ثبت نام نکنید وهرچه هم زنگ میزدیم کسی به درستی جوابگو نبود بهر حال ما نهایتا اینترنتی ثبت نام کردیم وموفق هم شدیم خواهشا ثبت نام اینترنتی حذف نشود که برای ما شهرستانیها عذاب اور خواهد بود
م
مرضیه احمدپور
کاربر پذیرش 24
14 تیر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
4
اولین جلسه ویزیت من بود. چون نوبت اینترنتی داشتم، خیلی زود نوبتم شد. برخورد پزشک و دستیار پزشک خیلی خوب و آرامبخش بود. حتی از مطب های خصوصی هم بیشتر زمان گذاشتند و همهی مدارک پزشکی من را مطالعه کردند و معاینه انجام دادند و اقدامات مربوط به درمان را با حوصله توضیح دادند. پرسنل بیمارستان هم خوب بودند.
ط
طاهره فرقانی
کاربر پذیرش 24
19 دی 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
خانم دکتر رعایایی بسیار دکتر مجرب و باسواد و خبره و مسئولیت پذیریی هستن. من یک خانم 48 ساله هستم .الان حدود 8 ساله که مریضشون هستم و همیشه بااخلاق عالی و رفتار خوبشون من را شیفته خودشون کردند.من بهبودی کامل گرفتم که اول شکر گذار خداوند و بعدم سپاسگذاره ایشون هستم.واقعا ماه هستن.
ک
کبری اسماعیلی خان آبادی
کاربر پذیرش 24
24 مهر 1400
این پزشک را توصیه نمیکنم
5
اصلا با بیمارشون ارتباط برقرار نمیکنن و از فاصله دور فقط شرح حال میگیرن مبادا کرونا بگیرن بهرحال اگر تو معاینه بالینی مشکلی باشه یا لمس توده سینه چجوری میفهمن؟ و ضمنا هر باری یه تزی میدن و وقتی انجام میدی دفعه بعدی میگی انجام دادم میگن نه تو که چیزیت نبود چرا انجام دادی
کاربر پذیرش 24
17 اسفند 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
بسیار عالی وباتجربه من یک سال مریض ایشون هستم من قبلادکتر دیگری داشتم اما نتوانست مرا درمان کنداماخانم دکتر رعایایی من را ازمرگ نجات داد پس از۵ سال درمان اشتباه به خاطر تفسیر غلط پاتولوژی که اشتباه تفسیر شده بود من را ازمرگ نجات داد خیلی ممنونم ازایشان
کاربر پذیرش 24
10 دی 1403
این پزشک را توصیه میکنم
2.67
دکتر خوبی هستن اما با توجه به اینکه گفته بودیم بیمار ما به داروی خاصی حساسیت دارن و حالشان را خراب میکنه ایشان مشابه دارو بادوز پایین تجویز کردن که منجر به مسمومیت دارویی شد وشست وشوی معده ایشان و قطع دارو و خانم دکتر برای بررسی بیشتر MRI تجویز کردن
ا
اسماعیل موجودی
کاربر پذیرش 24
26 مهر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
خانم دکتر بسیار خوب وبا حوصله ودلسوز وپیگیر درمان بیمار هستند.من بیش از3سال تحت درمان ایشان بودم که به لطف الهی وزحمات دکتر وکادر پرتودرمانی بهبود یافتم وهم اکنون نیزتحت نظرایشان میباشم امیدوارم که در تمام مراحل کاری وزندگی موفق وپیروز باشند.
ر
ریحانه جان نثاری
کاربر پذیرش 24
26 فروردین 1402
این پزشک را توصیه میکنم
باسلام وخسته نباشی خدمت شما وتمامی پرسنل .امروز ویزیت خانم دکتر روعایایی شدم خیلی دکتر باحوصله وخوش اخلاقی بودن وبا حوصله تموم کار منوانجام دادن رفتار کارکنان مرکز وتمامی پرسنل نیز خوب بود خدا قوت به همگی. از تموم زحماتتون کمال تشکر را دارم
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی