
خون و سرطان بزرگسالان (هماتولوژی آنکولوژی بزرگسالان)
تهران
حضوری
تهران
تلفنی
متنی
تخصص
خون و سرطان بزرگسالان (هماتولوژی آنکولوژی بزرگسالان)
کد نظام پزشکی
131937
بوتولیسم
سیتومگالوویروس (CMV)
زگیل مقعدی (کندلیما)
آمیبیازیس
سلولیت (عفونت بافت)
درمان تبخال ناحیه تناسلی
آسپرژیلوزیس
ژیردیازیس
آبله مرغان
کلامیدیا
کلینیک تخصصی و فوق تخصصی هما
تلفن مطب
404 دیدگاه
کاربر پذیرش 24
16 دی 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
با سلام و عرض ادب ، جناب آقای دکتر رشیدی عزیز استاد بزرگوار و فرهیخته ، اسطوره اخلاق و مهربانی ، با علم تحسین برانگیز و صبر ستودنی خود با قلب مهربان و رفتار سرشار از احترام به معنای واقعی یک فرشته دلسوز و یک حکیم فاضل هستند ، آشنایی با دکتر امیر عباس رشیدی بزرگوار بی شک لطف و عنایت خداوند به حقیر بود و نیز به دیگر بیماران ایشان. حدود پانزده سال از بیماری شدید کم خونی، فشار خون بالا ، آپنه خواب شدید ، چاقی مفرط ، و سال گذشته توده رنج می بردم که با آشنایی با استاد گرانقدر ، ایشان با صبر و تحمل و شکیبایی فراوان به درمان تک تک بیماری های حقیر پرداختند. به لطف خدا و بزرگواری ایشان تک تک بیماری های من درمان شد. صد حیف و هزاران افسوس که لیاقت نداشتیم که استاد بزرگوار در شهر کرمانشاه ماندگار باشند و از کرمانشاه رفتند . برای استاد بزرگوار و خانواده محترم ایشان آرزوی سلامتی و موفقیت داریم و از خداوند متعال خواستاریم که تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد وجود نازکت آشفته گزند مباد سلامت همه آفاق درسلامت توست به هیچ عارضه تنت دردمند مباد استاد عزیز و بزرگوار همیشه دعاگوی شما و خانواده محترمتان هستم
ج
جبار میرزایی
کاربر پذیرش 24
23 آذر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام بنده حدود سال پیش یک مشکل خونی در ازمایش هایم توسط دکتر نازیتا غلام رضایی دیده شدواز همون اول به من گفتند که باید با یک پزشک متخصص خون مشورت کنید ولی بنده پشت گوش انداختم تا یک ماه پیش اخرش به اصرار خانم دکتر راضی شدم واو جناب اقای دکتر امیر عباس رشیدی رو به بنده معرفی کردن شاید باور نکنید ولی برای اولین بار که به کلنیک بوستان رفتم واقای دکتررشیدی رو ملاقات کردم یک ارامش خاطری به من داده شد که قابل توصیف نیست خودم رو برای بستری شدن و شنیدن اون چیزی که ازش میترسیدم ودوسال مراجعه به دکتر متخصص خون رو عقب انداخته بودم رو با چند ازمایش وبرخورد خوب اقای دکتررشیدی به یک پشیمانی که چرا این دوسال رو باترس ولرز الکی ودنیا روبرایخودم جهنم کردم تبدیل شد ...هرچه از دلسوزی اقای دکتر بگویم کم گفتم واقعا برای شهرکرمانشاه یک نعمت بزرگه الله اورا برای مردم کرمانشاه وایران حفظ کند ...دوستت داریم اقای دکتر رشیدی همیشه سالم وتندرست باشید همراه خانواده محترم .....با احترام ج میرزایی
ج
جبار میرزایی
کاربر پذیرش 24
24 دی 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام ...اقای دکتر امیرعباس رشیدی انسان دلسوز وباتجربه برای بیماران کرمانشاه می باشند خدا ازش راضی باشد با دقت وحوصله بسیار زیاد به ویزیت بیماران خود رسیدگی میکند امروز 10/24بنده برای ویزیت ودیدن ازمایشم درخدمت دکتر رشیدیبودم که متآسفانه شنیدم که میخواهد از کرمانشاه تشریف ببرند واین خبر برای مردم کرمانشاا بدترین خبر میباشد بنده حقیر از اقای دکتر خواهش میکنم که اگر امکان دارد از این تصمیم خودش منصرف شود وبخاطر بیماران کرمانشاهی که از قشر کم درامد هم هستند وامکان رفتن به تهران وشهرهای دورتر رابه پیش ایشان به علت اقتصادی راندارند بمانند ودل مابیماران واهالی کرمانشاه وشهرهای این استان خوش حال بگرداند به امید انصراف اقای دکتر رشیدی وارزوی موفقیت وتندرستی را برای ایشان وخانواده محترمش داریم .....میرزایی
کاربر پذیرش 24
14 خرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر رشیدی پزشکی بسیار مهربان ودلسوز است وتمام علائم بیمار روبررسی میکنه تنها موردی که بااینکه ویزیت آنلاین گرفته بودیم ولی چون مجبور شدیم حضوری بریم پیشش آقای دکتر روز بعد که دید ما ویزیت شدیم اونو مرجوع کرد دکتری باعلم روز هست ولی متاسفانه شنیدیم که از کرمانشاه قراربرن وهمین باعث شده که از همین حالا استرس نبود ایشون رو داشته باشیم همسرم سرطان ریه متاستازیک داره واین چهارماه که پیش ایشون ویزیت میشدیم بسیار راضی بودیم چون از طریق واتساپ هر وقت مشکل داشتیم جوابمان را می دهد از خداوند مننان میخام درزندگی هیچ وقت بیمار نشه همیشه سلامت وسرزنده باشه وتصمیم داریم اکر تهران هم برن ماهم دوباره پیش ایشون درمان بشیم
کاربر پذیرش 24
29 تیر 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
جناب دکتر رشیدی بزرگوار توسط یکی از آشنایان به ما معرفی شدند که بنده تحت درمان ایشان هستم؛ از همه لحاظ مخصوصا علم به روز؛ و اخلاق پسندیده و حرفه ای پزشکی ایشون که خودش 50 درصد باعث بالا رفتن امید بیمار میشه ایمان دارم؛ از دکتر رشیدی باید به عنوان یک دانشمند نام برد؛ به قول یکی از همکاران ایشون؛ بنده اگه سمتی در کار اجرایی این شهر (کرمانشاه) داشتم مجسمه ایشون رو میساختم و در مرکز شهر؛ در جایی که شایسته ایشون باشه با افتخار کار میزاشتم؛ به هر حال موندن ایشان در این شهر باعث افتخاریست برای مردم کرمانشاه؛ انشاالله که ایشون همیشه در پناه خداوند متعال؛ سلامت؛ سربلند؛ و در تمامی مراحل زندگی موفق و مؤید باشند
کاربر پذیرش 24
25 فروردین 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
یک تجربه ویزیت بسیار عالی، دکتر بسیار دلسوز و باتجربه و مسئولیت پذیر، که روز عید برای جان بیماران ارزش قائل بود و بیمارم رو ویزیت کرد،دستور شیمی درمانی اورژانسی داد درصورتی که کرمانشاه حضور نداشت اما به همکارشون ارجاع داد و فوری هماهنگ کرده بود با همکارشون، با وجود تعطیلات مشکل مارو حل کرد و هرچیزی که بدون آزمایش تشخیص داد کاملا درست بود،تا یک هفته بعد هم در واتساپ پیام ها رو پاسخ میداد نسخه مینوشت،بسیار دکتر عالی و بی نظیری هستن،خدا خیر دنیا و آخرت رو بهشون بده🌱
کاربر پذیرش 24
15 شهریور 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
مادرم مشکل سرطان خون دارن.از دوسال پیش تحت نظر دکتر رشیدی هستن.آدم تو زندگیش به خاطر بیماری به دکترای زیادی مراجعه میکنه.بنظرم دکتر رشیدی یکی از شریف ترین پزشکایی هستن که باهاشون آشنا شدیم.از نظر پزشکی هم فوق العاده هستن.خیلی همراهن با بیمار.با صبروحوصله جواب سوالاتمون رومیان.عزت و سربلندی روکه دارن خدا انشالله طول عمر بهشون عطا کنه که کسایی که بااین مریضیا سروکاردارن از وجود دکتری مثل دکتر رشیدی بی بهره نباشن.
ز
زهرا شهبازی
کاربر پذیرش 24
13 تیر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
مطب جای بسیار خو بی است دور از ترافیک جای پارک ماشین زیاد از نظر بهدا شتی بسیار تمیز سالن انتظار بسیار بزرگ با امکانات خیلی خوب از نظر تعداد صندلی اب سرد کن توالت ها تمیز پرسنل خیلی مودب خوش برخورد جواب گوی بیماران با صبر و حوصله همچنینن پزشکان ماهر مهربان با حوصله ومودب و خوش بر خورد می باشن با ارزوی سلامتی برای کلیه کادر از پزشک و کارکنان وهمگی پرسنل درمانگاه بوستان کرمانشاه
کاربر پذیرش 24
21 آذر 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
آقای دکتر خیلی با جزئیات در مورد بیماری من توضیح دادن و من و کامل راهنمایی کردن بیماری سینه کاری و که من میخواستم با رفتن به شهرای دیگه و نوبت حضوری و کلی از دست دادن امید و انتظار بیخود کشیدن فقط با صحبت کردن تلفنی اونم با مهربونی کامل حرفای من و شنید و بهترین راه و پیشنهاد داد برای چنین انسانهای بزرگ و شریفی که در کنار مردم با آرامش و مهربانی کار میکنن بهترینها رو آرزو دارم
کاربر پذیرش 24
04 آبان 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
با آرزوی سلامتی و طول عمر برای جناب آقای دکتر رشیدی ایشان بسیار صبور و مهربان هستند و برای بیمارانشان زمان زیادی میزارن و چیزی که واضحه اینه که اولویت ایشان درمان بیماران هست و مسائل مالی اهمیتی برای ایشان ندارد مخصوصا تخصص ایشان که معمولا بیمارانی بسیار اسیب پذیری دارنداما صد حیف که ایشان از کرمانشاه رفتند امیدواریم هرجا هستند در کنار خانواده عزیزشان سالم و موفق باشند.
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.