
خون و سرطان بزرگسالان (هماتولوژی آنکولوژی بزرگسالان)
مشهد
حضوری
مشهد
تلفنی
متنی
تخصص
خون و سرطان بزرگسالان (هماتولوژی آنکولوژی بزرگسالان)
کد نظام پزشکی
123740
بوتولیسم
سیتومگالوویروس (CMV)
زگیل مقعدی (کندلیما)
آمیبیازیس
سلولیت (عفونت بافت)
درمان تبخال ناحیه تناسلی
آسپرژیلوزیس
ژیردیازیس
آبله مرغان
کلامیدیا
دکتر محسن صدیق شمسی
تلفن مطب
410 دیدگاه
کاربر پذیرش 24
09 شهریور 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
باسلام ضمن تقدیروتشکرازجناب اقای دکترصدیق شمس جناب دکترواقعاکارشون درست ودقیق است باحوصله مریض رادرمان وهمراه راراهنمایی می کنند،رفتارشان واقعاشایسته ومحترمانه است هوای مریض راچه نظرروحی وروانی وچه ازنظرمالی دارندبرای مریض خودشان ارزش بسیارقابل هستندوواقعابرای مریض وقت می گذارندوراهنمایی می کنندفقط الان می تونم بگم متشکراقای دکتر،اجرتان باامام زمان(عج) البته میدونم بسیاری ازدوستان هستندکه ازجناب دکترتشکرکنندولی شرایط راندارن من به جای همه دوستان مجددازاقای دکترتشکرمی کنم
ح
حسین کوهستانی قلعه نی
کاربر پذیرش 24
14 بهمن 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام به همگی بعلت پایین بودن پلاکت چندسال هس به پزشگان متخص زیادی رفتم که درمان نشدم که یکی ازدوستان اقادکترپیشنهاددادپلاکت خونم به 8هزاررسیده بودکه خدمت دکتررفتم الان مدت دوماه هس تحت نظرایشان هستم که باتجویزداروخداراشکرپلاکت من به 424هزارکه نرمال نرمال هس رسیده واقعابه همه پیشنهادمیکنم برون خدمت دکترایشان تورشته خودش بی نظیروباحوصله وخوش اخلاق به حرفهای بیمارش گوش میکنه من ازخداوندبرای ایشان وخانواده محترمشان سلامتی وتندرستی ارزووخواهانم کوهستانی مشهدمقدس
م
محمد هراتی فتح آباد
کاربر پذیرش 24
17 مهر 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
ایشان دکتر خیلی خوبی هستن وخوشرو بیمار ازشون انرژی میگیره من حدود 5ماه هست بیمار ایشون هستم خیلی ازشون تشکرمیکنم منو زنده کرد به نظرم نمره بخواهیم بدیم نمره عالی کمه براشون آقای دکتر صدیق یه دنیا سپاسگذارم (محمد هراتی) ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
کاربر نوبت
30 اردیبهشت 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
مشکل روئی داشتیم بحمدالله بهترشدم ولی مشکل خانوادگی خیلی تاثیربدروی بهبودی بیمارمیگذارد ان شاالله اینچنین پیش نیاد درحال تجربه هستم دکترکارشان عالی است تشکر میکنیم
کاربر پذیرش 24
09 شهریور 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر بسیار راسخ و درستی هستن. واقعا خداخیرشونبده. خواهرزاده عزیزم تحت نظرایشانن. خداروشکر روز ب روز نتیجه بهتری داریم میگیریم. خداوند ازشون راضی باشه
کاربر نوبت
07 خرداد 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام من مشکل کمبود هموگلوبین شدید داشتم که با تشخیص درست و به موقع آقای دکتر مهربون و داروهای خوب و درستی ایشون تجویز کردن خداروشکر خیلی حالم خوب شد
کاربر پذیرش 24
14 بهمن 1401
این پزشک را توصیه میکنم
3.33
بابت تنبلی مغز استخوان مریضشون هستم بسیار دلسوز هستن و جنبه های مادی ک مریض با ان روبروست برایشان مهم است . در حال درمان هستم و تا اینجا رضایت دارم
کاربر نوبت
12 تیر 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر خیلی صبور وپرحوصله هستن باتمام وجود ب حرفهای بیمارش گوش میکنه والانم از زابل درحال حرکت هستم برای جواب آزمایش هام دارم میرم پیش آقای دکتر
کاربر نوبت
08 بهمن 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
تو بارداری افت پلاکت داشتم، پلاسما فرزیز شدم. خداروشکر الان حالم خوبه و همپنان تحت نظرشون هستم. عااااالی و باخلاق هستند. خدا حفظشون کنه
ف
فرامرز حسین نژاد
کاربر پذیرش 24
22 آبان 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
صبور باحوصله شرح حال مریض گوش میدن وبا اخلاق خوبی که دارن مریض احساس صمیمیت میکند،ایشان پزشکی مجرب باهوش ودر تخصص خود از بهترینهایند
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی